mobile

עיסוי בזכרון יעקב עד הבית

תודה שקפצתם לבקר באתרינו , זמן מגע זהו אתר שמתאם בין לקוחות למעסים ומעסות ונשמח לשלוח לכם  עיסוי בזכרון יעקב עד הבית. עיסוי מעבר לפינוק זה דבר חשוב מאוד לבריאותינו ויש כל כך הרבה יתרונות לעיסוי שעליהן נפרט בהמשך. תהליך ההזמנה של עיסוי מאיתנו הנו מאוד מאוד פשוט כל שעליכם לעשות זאת זה ליצור קשר עמנו באמצעות כפתור החיוג  ואנו נענה בשמחה , כמובן שאפשר להשאיר הודעה בכפתור הוואטס אפ וגם להשאיר הודעה ואנו נחזור אליכם בהקדם. ניתן להזמין עיסוי ליחיד או עיסוי זוגי עם שני מטפלים או מטפלות אפשר גם להזמין עיסוי זוגי עם מטפלת אחת אחד אחרי השני.

עיסוי בזכרון יעקב הבית אזור שהרבה מזמינים בו עיסוי

זכרון יעקב הנה מועצה מקומית במחוז חיפה ויושבת על חלקו הדרומי של רכס הכרמל , זכרון יעקב מונה 23 אלף איש ולא מעטים הזמינו ומזמינים עיסוי מאיתנו אנו בהחלט ערים לביקוש הולך וגובר של עיסויים באזור זה ואנו מתכוננים היטב ועובדים עם הרבה מעסים באזור, אנו בטוחים שכאשר תזמינו עיסוי בזיכרון יעקב עד הבית תמצאו את מבוקשיכם.

איזה סוגי עיסויים ניתן להזמין אצלכם?

קיים מגוון רחב של עיסויים שניתן להזמין ולכל אחד מתאים סוג עיסוי אחר אנו נפרט על כמה מהן שיהיה לכם קל להזמין

זה הזמן לעיסוי שוודי

העיסוי השוודי עיסוי רך עדין ומלטף העיסוי הוא עיסוי מאוד פופולרי בקרב הלקוחות שלנו וגם בבתי מלון ובתי ספא העיסוי הוא לסתם מבוקש היות והוא עיסוי מענג במיוחד .העיסוי יעיל להרגעות לשחרור ורפיון שרירים העיסוי עוזר בהזרמת הדם לריפוי לשחרור לחצים ומתחים , אם רציתם לחדש אנרגיות לרעננות ולבירת כוחות להמשך השבוע בקשו עיסוי זה. המעסה בעזרת תנועות מעגליות רכות ואיטיות יעסה וילוש את השרירים בגוף ויביא להרגעות ותחושת שלווה מפנקת. העיסוי עצמו נערך על מיטת עיסוי מיוחדת ומתבצע עם שמן ובבגדים תחתונים.

זה הזמן לעיסוי רקמות עמוק

כשמו כן הוא עיסוי המגיע לרקמות העמוקות של הגוף , העיסוי הוא עיסוי חזק ומפרק אתם תרגישו טוב טוב את העיסוי הזה. העיסוי יעיל להזרמת דם לשחרור לריפוי מכאובים ושרירים תפוסים. המעסה ישתמש במפרקיו ובכפות ידיו על מנת לעסות בצורה איטית עמוקה וחזקה את השרירים בגוף העיסוי הנקודתי יביא לריפוי ושחרור אזורים בהם יתמקד המעסה. העיסוי מתאים בדרך כלל לספורטאים ולאלו העוסקים בפיתוח גוף אבל לא רק. העיסוי מתבצע על מיטת עיסוי מיוחדת ונשעה בעזרת שמן ובבגדים תחתונים.

זה הזמן לעיסוי תאילנדי

העיסוי התאילנדי עיסוי מהמזרח הרחוק מהמסורת התאילנדית הוותיקה. עיסוי זה למעשה זה עיסוי של מתיחות ולחיצות. המעסה ישתמש במשקל גופו על מנת למתוח וללחוץ על איברים בגוף ובכך יביא לשחרור רגיעה ולהגמשת איברים בגוף. העיסוי מאוד כיפי והרבה לקוחות אמרו לנו שהרגישו לראשונה אזורים שלא הרגישו שנים. העיסוי נשעה בבגדים נוחים ובדרך כלל  מתבצע על מזרון אבל אפשר כמובן לעשותו גם על מיטת עיסוי.

זה הזמן לכוסות רוח

כלי מענג וגם עוצמתי, הטיפול בכוסות רוח  נעשה באמצעות כוסות מיוחדות העשויות זכוכית או סיליקון הכוסות המונחות על הגוף יונקות את האוויר סביבן ויוצרות וואקום על המקום בו הן מונחות הוואקום יוצר זרימת דם מוגבר לאזור הטיפול שהן מונחות , עצם זרימת הדם לאזור מביא לריפוי ושחרור. הטיפול יכול להיות משולב ביחד עם עיסוי שוודי או עיסוי רקמות עמוק. הטיפול נעשה בבגדים תחתונים ועל מיטת עיסויים.

זה הזמן לאבנים חמות

טיפול שניתן לעשות בשילוב עם עיסוי שוודי או רקמות עמוק , הטיפול נעשה בעזרת אבני מגמה חמות .הטיפול מאוד כיפי ומענג,  האבנים מונחות על הגוף ומעבירות את החום לגוף העוזר לסילוק אנרגיות שליליות מהגוף. המעסה  ישתמש באבנים לעיסוי בגוף מה שייתן תחושה של חום וקור בגוף וישרה תחושה כיפית במיוחד. העיסוי נעשה עם שמן ובבגדים תחתונים

זה הזמן לרפלקסולוגיה

עיסוי כף הרגל זה עיסוי מאוד מענג עצם העובדה שכף הרגל שלנו מאוד רכישה וכל נגיעה בהחלט מרגישים. אבל הרפלקסולוגיה זה לא רק עיסוי זוהי בעצם תורת מאוד מיוחדת האומרת שכף הרגל זוהי מפת השתקפויות של הגוף כלומר כל נגיעה בכף הרגל מסמנת אזור מסוים בגוף, כך למשל אם נלחץ על האזור מתחת לבוהן נגרום לריפוי אזור הלב ואם נלחץ על האצבעות נשפיע על  אזור העיניים והאוזניים , ואם מלחץ על צידי כף הרגל זה ישפיע על הירכיים וכך הלאה קימות המון נקודות כאלו. טיפול הרפלקסולוגיה מתבצע על מיטת עיסוי כאשר רגלי המטופל מופנות למטפל היושב על כיסא. הטיפול נעשה בעזרת קרם מיוחד .

עיסוי בזכרון יעקב עד הבית זה הזמן להתקשר!

אם התרשמתם מאיתנו זה הזמן לחייג אלינו ואנו נענה בשמחה , בתחילה אנו נשאל אתכם האם אתם מעוניינים להזמין מטפל או מטפלת ולאחר נשאל אתכם לכמה זמן אתם מעוניינים להזמין את העיסוי עוד נבקש את המועד המדויק שאתם מעוניינים לבצע את העיסוי ועם כל המידע הזה אנו ננסה לאתר לכם מעסה פנוי שיגיע אליכם המועד שבקשתם. ברגע שנצליח למצוא מעסה כזה אנו כמובן נודיע לכם וניקח מכם את הכתובת המדויקת על מנת שנוכל להעביר אותה למעסה. חשוב שטרם המעסה שמגיע אליכם תארגנו את הבית בצורה הכי נוחה לכם וכן תדאגו שהיה שקט במהלך העיסוי אם זה להשכיב את הילדים או לכבות טלפונים וגם לסגור תריסים שלא יהיה רעש מבחוץ. חשוב גם שתמצאו מקום מספיק מרווח שהמעסה יוכל להניח את מיטת העיסוי וגם יהיה לו מקום לתזוזה בשעת העיסוי.

זה הזמן לקבל את המעסה שהגיע!

אחרי שהזמנו עיסוי בזכרון יעקב עד הבית המעסה הגיע אלינו , אנו נקבל אותו יפה והמעסה יציג את עצמו. זה הזמן לכוון את  המעסה לחדר הרצוי שבו יתבצע העיסוי זה יכול להיות הסלון או כל חדר מרווח אחר. אם תרצו להעצים את האווירה של העיסוי תוכלו לשים מוזיקה האהובה עליכם לעיסוי וגם אפילו להדליק נרות לאווירה קסומה. המעסה יפתח את מיטת העיסוי שנשא עמו ויניח עליה סדין לבן ונקי. אתם תתבקשו להישאר בבגדים תחתונים עם זה עיסוי אם שמן ותתבקשו גם לשכב על המיטה על הבטן או הגב בהתאם לטיפול שיעניק המטפל, ישנו פתח מיוחד ששם תניחו את הראש. העיסוי יימשך 60 או יותר בהתאם למה שהוזמן. אחרי העיסוי חשוב להמתין לשכב כמה דקות ולקום לאט לאט ובזהירות שכן יש לכם שאריות של שמן על הגוף. אנו בהחלט בטוחים שתיהנו מהעיסוי ולכל שאלה או ייעוץ ניתן לפנות אלינו באמצעות הטלפון או כפתור הוואטס אפשר כממובן להשאיר הודעה.

יש לנו בשבילכם שרותים נוספים חוץ מעיסוי בזכרון יעקב עד הבית

חוגגים אירוע תספרו לנו עליו ואנו נדע לשלוח לכם מטפלים לאירוע. העיסוי באירועים מאוד מומלץ ומביא לכיף ותענוג גדול העיסוי מביא להעשרת האירוע ותחושת ההנאה גוברת. זכרו שאחרי עיסוי באירוע כולם מרגישים פתוחים והתקשורת והגיבוש אכן מתעצמים. ניתן לעשות את האירוע בבית או במקום מיוחד לאירועים או במשרדי החברה שם נשלח מעסים במיוחד לעיסוי במשרד.

תפריט נגישות