mobile

עיסוי תאילנדי עד הבית

עיסוי תאילנדי – מסאג' תאילנדי עד הבית

הצוות המקצועי של זמן מגע ישמח לפנק אתכם בעיסוי תאילנדי עד הבית במקום בו אתם מרגישים הכי נינוחים ובטוחים. אנו נגיע ישירות אליכם עם כל הציוד הנחוץ, בזמן הנוח לכם ביותר תוך שנספק תמורה מלאה ונקפיד על יצירת האווירה הנינוחה, המרגיעה והטבעית ביותר.

 

מהו עיסוי תאילנדי?

עיסוי תאילנדי מגיע ממלכת סיאם הרחוקה והנו חלק מאמנות הריפוי המסורתית. התאילנדים קוראים לעיסוי התאילנדי "nuat paen boran" שפירושו "עיסוי עתיק". זו שיטה בת 1700 שנה ומאומנויות העיסוי וריפוי העתיקות. בעולם.

שיטת העיסוי

עיסוי תאילנדי עד הבית כולל את הגעתו של צוות המעסים של זמן מגע ישירות אליכם. העיסוי כולל מתיחות שרירים בליוויי לחיצות ודריכות של המעסה בכריות כף ידו תוך שמנצל משקל גופו לשחרור והרפיית השרירים.
עיסוי זה מפותח ועשיר מאוד בטכניקות כגון: לחיצות מתיחות, מניפולציות, עצירת דם ועבודה על קווי אנרגיה.
עיסוי תאילנדי נערך עם בגדים נוחים וללא שמנים.

עיסוי תאילנדי – מטרת הטיפול

לעיסוי תאילנדי כמה מטרות, ביניהן:

הגברת הזרמת הדם על ידי החזרת המתח לשריר למצבו הטבעי.
* הגמשת מערכת התנועה על ידי הארכת הגידים ולהם היכולת האלסטית להתארך.
* מציאת אי איזון בין שרירם תואמים, הקלה על העומס והפגת כאבים.
 

למי מתאים מסאג' תאילנדי עד הבית?

עיסוי תאילנדי מהווה טיפול מונע ומאזן ולכן מתאים לקשת רחבה של צרכים. השימוש בעיסוי התאילנדי אינו מיועד רק למטרות ריפוי בלבד ולכן אנשים רבים מזמינים עיסוי תאילנדי עד הבית למטרת רוגע, פינוק והנאה.
 
המעסים המנוסים של זמן מגע ביצעו כבר מאות טיפולי עיסוי תאילנדי עד הבית לשביעות רצונם של כל המטופלים. אין זה משנה אם מדובר בעיסוי זוגי או במעסות לאירועים – כשמדובר במסאג' עד הבית, אצלנו תקבלו תמיד את הטוב ביותר. אנו מזמינים גם אתכם ליצור עמנו קשר ממש כעת, ליהנות מחבילת הטבות משתלמת ומפנקת, לחסוך בזמן יקר ולהירגע במקום הנינוח והטבעי ביותר עבורכם!

תפריט נגישות