mobile

עיסוי בירושלים

עיסוי רקמות עמוק – מסאג' רקמות עמוק עד הבית

בזמן מגע אנו מעמידים לרשותכם צוות מקצועי אשר מתמחה בסוגים שונים של עיסויים, ביניהם עיסוי רקמות עמוק. היתרון שלנו – אנו נמנע מכם התרוצצויות מיותרות, נגיע אליכם עד הבית בזמן שהכי נוח לכם תוך שמספקים טיפול איכותי ומקצועי.

מהו עיסוי רקמות עמוק?

עיסוי רקמות עמוק כולל טכניקה של טיפול במגע. הטכניקה מאופיינת עם מגע עמוק פיזית, עם תנועות איטיות ועם הפעלת לחץ רב על שטח קטן. בעזרת עיסוי רקמות עמוק ניתן לשחרר את סיבי השריר ואת רקמת החיבור העוטפת אותו.

שיטת העיסוי

בעת הזמנת עיסוי רקמות עמוק עד הבית הצוות של זמן מגע יגיע ישירות אליכם ויבצע טכניקת עיסוי אשר מתמקדת בשכבות העמוקות של רקמות השרירים ומסייעת לשחרור לחצים ומתחים. עיסוי רקמות עמוק כולל ביצוע לחיצות על רקמות השריר על מנת להגיע למפרקים ולשרירים אשר נוטים לפתח דלקות. העיסוי מתבצע באמצעות שמנים וללא בגדים עליונים.
 

המטרה של מסאג' רקמות עמוק עד הבית

* לשחרר מתיחויות ולחצים כרוניים בגוף.
* לעזור בשיכוך לחצים ומתחים שנצברים בסיבי רקמות השרירים.
* לרכך ולהגמיש את סיבי רקמות השרירים ולסלק מהם רעלנים.
* להרגיע ולשחרר ההתכווצויות.

למי מתאים העיסוי?

עיסוי רקמות עמוק עד הבית משלב עבודה על מרידיאניים וצ'קרות ולכן גורם להרגשה טובה, מועיל לבריאות ומסייע רבות לספורטאים ולאנשים הנמצאים בתנועה מרובה. העיסוי מתאים לטיפול במגוון בעיות אורתופדיות לרבות: שחיקה וניוון בשריר, דלקת פרקים, דלקת בשריר, תסמונת תעלת שורש כף היד, כאבים כרוניים, וכן לטיפול במתחים ולחצים.
 
המעסים המנוסים של זמן מגע מזמינים אתכם לטפל בעצמכם עם עיסוי רקמות עמוק עד הבית מידיהם של מומחים לתחום. צרו עמנו קשר כבר כעת ואנו נשמח לעמוד לרשותכם ולהעניק לכם תמורה מלאה בנוחות של הבית שלכם.

תפריט נגישות