mobile

טיפול בכוסות רוח

טיפול בכוסות רוח עד הבית

מהיום אינכם צריכים להתרוצץ על מנת להתפנק בטיפול איכותי ומקצועי. המטפלים המקצועיים של זמן מגע זמינים עבורכם ומאפשרים לכם לקחת פסק זמן אמיתי – וליהנות מטיפול כוסות רוח בבית שלכם! מה יכול להיות נוח, מרגיע ומפנק יותר מכך?
 

מהו טיפול בכוסות רוח?

טיפול בכוסות רוח הנו עתיק יומין והנו חלק בלתי נפרד מהרפואה הסינית המסורתית. הכוסות עשויות מחומרים שונים ביניהם: סיליקון, זכוכית, במבוק או פלסטיק והשימוש בהן מבוסס על פעולת ואקום אשר גורמת לכוסות להיצמד לגוף. פעולת השאיבה יוצרת תנועה חזקה מבפנים החוצה ומובילה להבאת הצ'י (אנרגיה) לאזורי הגוף המטופלים.
 

כוסות רוח עד הבית – שיטת הטיפול

שיטת הטיפול של כוסות רוח עד הבית דורשת הזמנת מטפל מומחה לביתכם. המטפל יביא עמו את כל הציוד ויחל לטפל בכם. הטיפול מבוסס על יצירת ואקום בדרכים שונות ובהתאם לכוסות בהן עושים שימוש. שיטת הטיפול טיפול גורמת לשטפי דם מקומיים שעוברים לאחר כמה ימים עד שבועות. הטיפול מתבצע בשכיבה על מיטה ללא בגדים עליונים והוא ידוע כמהנה, מרגיע ובעל השפעה מידית.

טיפול בכוסות רוח

מטרת הטיפול

טיפול כוסות רוח עד הבית עוזר במיוחד במקרים הבאים:

* התקררות
* שיעול כרוני
* בעיות נשימה שונות
* מיגרנות וסחרחורות
* דלקות, כאבי פרקים
* כאבי צוואר וכתפיים
* חוסר איזון כללי בגוף
* חולשה ועייפות כרונית
* כאבי שרירים אקוטיים
* מתח, שרירים תפוסים וכואבים
* בעיות אורתופדיות שונות כמו כאבי גב או פריצות דיסק
 

למי מתאים טיפול בכוסות רוח?

אחד מיתרונות הטיפול בכוסות רוח הוא בכך שמדובר בפעולה פשוטה יחסית אשר מניבה תוצאות מידיות. הטיפול מתאים לכלל האוכלוסייה למעט אנשים הסובלים מחום, אלרגיות בעור ונשים בהריון. למעשה, הכוסות שואבות את האנרגיה התקועה החוצה ומפנות מקום לאנרגיות חדשות.
אם אתם מרגישים תקועים ורצים לחדש את האנרגיות שלכם, בזמן מגע אנו זמינים עבורכם. הרשו לעצמכם לקחת פסק זמן וצרו עמנו קשר כעת ואנו נשמח להגיע אליכם לטיפול כוסות רוח עד הבית!

תפריט נגישות