mobile

עיסוי זוגי עד הבית

עיסוי זוגי עד הבית

בעזרת צוות המעסים של זמן מגע תוכלו לעשות פסק זמן אמיתי, להשקיע בזוגיות שלכם וליהנות מעיסוי זוגי מפנק בנוחיות של הבית שלכם. אנו נגיע ישירות אליכם בזמן הנוח ביותר עבורכם – ונבצע עיסוי לבחירתכם.
 

הקדישו לעצמכם זמן איכות!

 זוגות רבים שואפים לשפר את חיי הזוגיות שלהם וליהנות מזמן איכות מפנק יחדיו. בזמן מגע אנו מזמינים אתכם להקדיש זמן לעצמכם, בנוחות הביתית שלכם מבלי הצורך להתרוצץ, כך שתוכלו באמת להירגע. הצוות המקצועי שלנו יגיע ישירות אליכם בזמן בו תבחרו כאשר לרשותו כל הציוד שיכניס אתכם לאווירה רגועה ונינוחה. מסאג' זוגי עד הבית הוא ללא ספק הפינוק המושלם לנפש ולגוף והוא יאפשר לכם ליהנות מחוויה אינטימית ובריאותית שלא תשכחו.
 

שיטת העיסוי

 צוות המעסים של זמן מגע בעל ניסיון רב והכשרה בביצוע עיסויים מסוגים שונים. לכל עיסוי טכניקה אשר מאפיינת אותו ובאפשרותכם לבחור את העיסוי המתאים ביותר מתוך מבחר של סוגים. בין אם ברצונכם לחוות עיסוי עם שמנים עם מגע רך ומלטף ובין אם עיסוי יבש או עמוק, לרשותכם אפשרויות רבות ומהנות בהתאם להעדפות ולרצונות שלכם.
 

יעילותו של העיסוי:

* הרגעת מתחים ולחצים
* יצירת תחושת הירגעות
* הרפיה וטיפול במכאובים

למה לצפות?

שני מעסים או מעסות מקצועיים של צוות זמן מגע יגיעו לביתכם יפרסו מיטות עיסוי מיוחדות וישימו סדינים נקיים על המיטה.
אנו ניצור אווירה רומנטית ומיוחדת בכך שנשים מוסיקה שקטה ונעימה המתאימה לאוירה וכן אפשר לשים קטורות מיוחדות לריח נעים במיוחד.
זהו, כל מה שנותר לכם זה לשכב על המיטה ולקבל עיסוי מפנק .
בתום העיסוי מומלץ לשתות תה חם,ולעשות מקלחת חמה.
העיסוי ימלא אתכם באנרגיות חדשות,מלאות אהבה ורומנטיקה לזוגיות מושלמת.
בזמן מגע לנו צוות מעסים מיומן ומקצועי אשר ישמח להגיע ישירות עד לבית שלכם ולבצע עיסוי זוגי. כדי ליהנות מעיסוי זוגי עד הבית כל שעליכם לעשות הוא ליצור עמנו קשר כעת ואנו נדאג לכל שאר הדברים!

תפריט נגישות