mobile

עיסוי עד הבית בגבעתיים

עיסוי שוודי -מסאג' שוודי – עד הבית

אנו בזמן מגע מזמינים אתכם לפנק את עצמכם עם עיסוי שוודי עד הבית, באווירה הנינוחה והטבעית ביותר. צוות המעסים שלנו זמין עבורכם בכל עת ושואף לספק לכם את התמורה המלאה ביותר – תוך יצירת אווירת ספא פרטית בזמן ובמקום המתאימים לכם.

 

ראשית, מהו עיסוי שוודי?

עיסוי שוודי הוא אחד הטיפולים הנפוצים ביותר ולא בכדי. הוא עובד בעיקר על הרקמות הרכות לכל אורכו של הגוף, כולל תנועות ארוכות ולרוב נעשה בעזרתם של שמנים או תמציות צמחים. העיסוי השוודי ידוע כיעיל במיוחד לחיזוק כוח הריפוי של הגוף, הוא מסייע להאצת זרימת הדם, הפגת מתחים והרפיה, יוצר איזון בגוף, משפר את חילוף החומרים ובאופן כללי הוא משרה על המטופל תחושה של שקט ושלווה.

 

ממה מורכבת שיטת העיסוי?

עיסוי שוודי כולל שילוב בין מגע רך למגע עמוק וחיכוך הגוף ורטט למטרות חימום והרפיה של השרירים. שיטת עיסוי זו שמה דגש רב על הרובד הנפשי, הפנימי, והרגשי של כל מטופל ומטופל.

 

כיצד מתבצע עיסוי שוודי עד הבית מבית זמן מגע?

צוות המעסים שלנו, המתמחה בעיסוי עד הבית, יגיע אליכם עם כל הציוד הדרוש ליצירת האווירה הרצויה בזמן הנוח לכם ביותר. העיסוי עצמו מתבצע באמצעות שמנים ריחניים וללא בגדים עליונים ומיועד למטרות רוגע והנאה.

 

לאיזו מטרה בוחרים במסאז' שוודי עד הבית?

מטרתו של עיסוי שוודי היא לסייע לאדם בתחום הרגשי בראש ובראשונה. יחד עם זאת העיסוי משפיע במידה ניכרת על מערכות הגוף השונות ותורם להרפיית השרירים, לאיזון מחזור הדם, להקלה על כאבי הראש להאצת חילוף החומרים ועוד.

 

כמה זמן אורך הטיפול ולמי הוא מתאים?

עיסוי שוודי נע בין שעה לשעה וחצי והוא מתאים לכל אדם. יש לציין כי במידה וצוות המעסים יראה צורך להוסיף כמה דקות לטיפול על חשבון הבית לטובת הבריאות, נעשה זאת באהבה.

המעסים המנוסים של זמן מגע ביצעו כבר מאות טיפולי עיסוי שוודי עד הבית לשביעות רצונם של כל המטופלים. כשמדובר במסאג עד הבית, אנו מזמינים גם אתכם ליצור עמנו קשר ממש כעת, לחסוך בזמן יקר ולהירגע במקום הנינוח והטבעי ביותר עבורכם!

תפריט נגישות