mobile

עיסוי צוואר תפוס

עיסוי רפואי – מסאג' רפואי – עד הבית

אנו בזמן מגע מזמינים אתכם לטפל בעצמכם עם עיסוי רפואי עד הבית. כך בין אם אתם רוצים ליהנות מזמן מפנק ובין אם לטפל בבעיות ומכאובים שונים באופן ממוקד, אנו נגיע ישירות אליכם ונבצע עיסוי במקום בו אתם מרגישים הכי בנוח, תוך שעושים שימוש בידע ובניסיון מקצועיים.

עיסוי רפואי עד הבית – השיטה עליה הטיפול מבוסס

 
השיטה של עיסוי רפואי עד הבית מבוססת על ידע נרחב באנטומיה של מערכת התנועה בגוף. זו כוללת בין היתר את העצמות והמפרקים, השרירים, הגידים והרצועות, רקמות החיבור והעצבים. במהלך העיסוי הצוות המקצועי של זמן מגע עושה שימוש במגוון טכניקות להשגת המטרה הטיפולית ביניהן: שימוש בשמנים או קרם, שימוש בקרח ואף בעיסוי יבש ללא שמן ועם כל הבגדים.
 

מהלך הטיפול

 
כאשר הנכם מזמינים מסאג' רפואי עד הבית עליכם לדעת כי לרוב שיטת טיפול זאת מאופיינת עם התמקדות באזור או באיבר מסוים, עליו יבוצע הטיפול. זאת שלא כמו בעיסוי שוודי בו מטפלים בכל הגוף. כתוצאה מכך על הטיפול לכלול אבחון מעמיק ותשאול מקיף על מנת להבין את סיבת הטיפול וכדי לבחור את הטכניקה המתאימה ואת שיטת הטיפול הרצויה.
 

עיסוי רפואי – מטרות הטיפול

מטרת העיסוי הרפואי היא לתת מענה במקרים בהם קיימים כאבים ולהוביל לשיפור משמעותי, החל בשיפור תפקודיו של איבר מסוים, דרך גמישות של שריר או חידוש רקמה שניזוקה ועד להקלה בכאבי שרירים. כמו כן עיסוי רפואי עד הבית תורם לתחושה של הירגעות ולכן יעיל במקרים של מתח, חרדה ולחצים.
 

למי מתאים העיסוי?

עיסוי רפואי מתאים לקשת רחבה של מטופלים ביניהם:

* מטופלים הסובלים מכאבי שרירים או מתח בשרירים
* מטופלים הסובלים מכאבי ראש או כאבי גב
* מטופלים המעוניינים לשפר את טווח התנועה
* מטופלים המעוניינים להמריץ את זרימתה דם בגפיים
* מטופלים הזקוקים לרגיעה ולהפחתת מתח נפשי
 
המטפלים המוסמכים של זמן מגע מזמינים אתכם לחסוך בזמן יקר, ליצור עמנו קשר כעת ולהזמין עיסוי רפואי עד הבית. לזכותנו ניסיון של מאות עיסויים רפואיים ולכן יכולים להציע לכם תמורה מלאה, הטבות משתלמות ואת המזור לכאבים ולבעיות שונות בנוחות הביתית שלכם.

תפריט נגישות