mobile

עיסוי באור עקיבא עד הבית

זה הזמן בהחלט להזמין עיסוי! עשו צעד באמת חכם ודאגו לבריאותכם. אתם נמצאים באתר זמן מגע ובטח מחפשים עיסוי באור עקיבא עד הבית אז הגעתם למקום הנכון ביותר להזמין עיסוי, אנו אתר זמן מגע מתאם בין לקוחות למטפלים ומטפלות ודואג לשלוח מעסים עד בתי לקוחות. ההזמנה מאוד פשוטה ועל ידי לחיצה בכפתור החיוג באתר ניתן ליצור עמנו קשר ולהזמין עיסוי, אפשר כמובן לתקשר עמנו באמצעות כפתור הוואטס אפ או לשלוח הודעה עם פרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם האפשרי. אפשר להזמין אצלנו עיסוי ליחיד ע"י מטפל או מטפלת אפשר להזמין עיסוי זוגי על ידי שני מטפלים בו זמנית או מטפל אחד לעיסוי זוגי אחד אחרי השני. ניתן להזמין גם שובר מתנה עיסוי עד הבית אתם תשלחו אלינו ברכה נכתוב אותה על השובר שתוכלו להעניק ליקרים לכם

עיסוי באור עקיבא עד הבית אנחנו נמצאים בכל מקום!

אור עקיבא היא עיר בנפת חדרה מחוז חיפה והצפון , ממערב נמצאת קיסריה ומזרחית אליה בנימינה. אור עקיבא מונה כ 20 אלף איש ולא מעטים מתושבי אור עקיבא הזמינו מאיתנו עיסוי עד הבית , אנו בהחלט ערים לביקוש ההולך וגובר באזור זה ומתכוננים בהתאם על מנת לספק מעסים לכל מי שירצה בעיסוי באור עקיבא עד הבית, אנו בטוחים שמתי תרצו להזמין עיסוי אתם בהחלט תמצאו מבוקשכם.

עיסוי באור עקיבא עד הבית – מגוון רחב של עיסויים

על מנת להזמין עיסוי יעזור לכם אם תדעו איזה סוגי עיסויים קיימים ומה מומלץ לכל אחד ואחד לפי טעמו.

נסו את העיסוי השוודי

זה עיסוי מאוד נפוץ והרבה לקוחות מבקשים מאיתנו את העיסוי הזה חלקם פשוט מכירים רק את זה וחלקם אוהבים אותו במיוחד. העיסוי הנו עיסוי עדין רך ואינו חזק העיסוי יעיל להרגעת הגוף לשחרור מתחים לחצים לאיזון אנרגטי, ולרפיון השרירים. המעסה בעזרת תנועות איטיות רכות ועגולות יעסה את גופכם להרגשת פינוק ותענוג מושלם. העיסוי מתבצע עם שמן ובבגדים תחתונים. לסיכום עם רציתם עיסוי שירגיע אתכם יעזור לכם לצבור אנרגיה וכוחות ולהמשך השבוע תוך הרגשה כיפית של ממש בקשו מהמעסה עיסוי זה.

נסו את העיסוי רקמות עמוק

עיסוי רקמות עמוק גם הוא מאוד פופולרי אצלנו והרבה לקוחות מעוניינים בעיסוי זה , העיסוי כשמו כן הוא נוגע ברקמות העמוקות של הגוף , העיסוי הוא עיסוי חזק עמוק נקודתי ואיטי. העיסוי יעיל לשחרור שרירים תפוסים לפתרון מכאובים ולהקלה על עומס הגוף והרגשת שחרור. המעסה ישתמש בכפות ידיו מפרקיו ואמות ידיו על מנת לעסות הצורה עמוקה חזקה ונקודתית את השרירים בגוף , העיסוי מתאים בעיקר לספורטאים ולמפתחי גוף אבל לא רק, העיסוי מתבצע עם שמן ובגדים תחתונים. לסיכום רציתם עיסוי חזק כזה שבאמת תרגישו ויפתור לכם הרבה בעיות בריאותיות ומכאובים בקשו מהמעסה עיסוי רקמות עמוק.

נסו את העיסוי התאילנדי

זהו עיסוי מאוד כיפי והוא עיסוי של לחיצות ומתיחות העיסוי יעיל להרגשת שחרור , למתיחת הגוף , ולהארכת תנועות הגפיים. העיסוי מתבצע בבגדים נוחים וללא שמן , הרבה לקוחות סיפרו לנו שהם הרגישו לראשונה איברים שלא הרגישו הרבה זמן אחרי המתיחות והלחיצות המיוחדות שהעיסוי כולל. המעסה ישתמש במשקל גופו על מנת למתוח וללחוץ על איברים בגוף להרגשת שחרור וכיף בלתי רגיל. העיסוי מתבצע על מזרון ואפשר לעשותו גם על מיטת עיסוי מיוחדת.

נסו את הטיפול בעזרת כוסות רוח

שילוב כוסות רוח בטיפול כולל זה בהחלט כלי עזר מאוד יעיל לטיפול במכאובים ולתרומה לבריאותינו. כוסות הרוח העשויות מזכוכית או סיליקון מונחות על הגוף ובעזרת יניקת אוויר סביבת הן יוצרות וואקום , הוואקום יוצר זרימת דם מוגברת לאזור בהם הם מונחות זרימת הדם המוגברת מביאה לשיפור והקלה במכאובים ומזרימה חומרים שהגוץ צריך לריפוי. ניתן לשלב את הטיפול בכוסות רוח כחלק מהעיסוי השוודי או רקמות עמוק , לאחר סיום הטיפול נשארים על האזור המטופל כתמי שטפי דם שנעלמים כאמור כמה ימים או שבועות.

נסו את טיפול האבנים החמות

טיפול באבנים חמות זה טיפול בהחלט מענג האבנים החמות אבני בזלת מונחות על הגוף והחום שלהם מועבר על הגוף החום מסלק אנרגיות שליליות ונותן תחושה של חם וקור תחושה מאוד כיפית בעיסוי. ניתן לשלב את הטיפול בחלק מעיסוי שוודי או עיסוי רקמות עמוק. הטיפול נעשה עם שמן והמעסה משתמש גם באבנים על מנת לעסות את גופכם בצורה עדינה.

נסו את טיפול הרפלקסולוגיה

זהו טיפול מאוד מהנה מאחר וכף רגלינו זה איבר מאוד רגיש אז כל עיסוי כף רגל מאוד יורגש וייתן לנו תחושת כיף בלתי רגיל. אבל תורת הרפלקסולוגיה היא לא רק עיסוי כף הרגל זוהי בהחלט תורה עוצמתית שמאחוריה קיימת הרבה מידע ועזרה לבריאותינו. תורת הרפלקסולוגיה מספרת כף הרגל היא מפת השתקפות שלנו לכל איבר בגוף כלומר כל נקודה ברגל מסמנת איבר אחר בגוף ועל ידי עיסוי ולחיצה נוכל להשפיע על אותו איבר בהזרמת דם ואנרגיה למקום הנקודתי,כך למשל בוהן כף הרגל מסמנת את הראש והמוח , והאזור מתחת לבוהן מסמן את הלב , צידי כף הרגל מסמנות את הירכיים וכך הלאה והלאה. המעסה ישתמש בקרם מיוחד על מנת ללחוץ ולעסות את כף הרגל והטיפול יתבצע על מיטת טיפולים מיוחדת

עיסוי באור עקיבא עד הבית תתקשרו אלינו אנחנו מחכים

אז החלטתם להתקשר אלינו על מנת להתעניין או להזמין עיסוי באור עקיבא עד הבית דבר ראשון נשאל אותכם האם אתם מעדיפים מטפל או מטפלת אחר נשאל אתכם לכמה זמן את מעוניינים לבצע את העיסוי כמו כן נשאל לאיזה מועד כלומר תאריך ושעה ואם כל המידע שאספנו ממכם אנו נאתר לכם מטפל או מטפלת ממגוון המעסים הגדול העומד ברשותנו שנמצא מעסה כזה אנו כמובן ניידע אותכם ונקבע מועד מתאים לכם לעיסוי. אתם כבר יכולים להתחיל להרגיש בנחת כי העיסוי בדרך אליכם.

מה קורה שהמעסה מגיע אלינו לעיסוי באור עקיבא עד הבית

המעסה כבר בדרכו אליכם  וכל רגע יגיע אל ביתכם , אתם תקבלו אותו יפה והוא יציג את עצמו אתם תכוונו אותו לחדר מתאים שבו בחרתם לבצע את העיסוי זה יכול להיות גם הסלון העיקר שהיה מקום מרווח שהמעסה יוכל לפתוח את מיטת העיסוי המיוחדת שהביא עמו ושיהיה לו מרחב תנועה בחדר לעיסוי. כאמור המעסה יפתח את מיטת העיסוי שהביא ויפרוס עליה סדין נקי ולבן את ברגע זה תתבקשו להישאר בבגדים תחתונים אם זה עיסוי עם שמן ותתבקשו לשכב על המיטה ולהניח את הראש בפתח המיועד לכך העיסוי עשוי להמשך 60 דקות או יותר בהתאם למה שהוזמן.

מה עושים אחרי העיסוי?

אחרי שהעיסוי מסתיים תישארו לשכב עוד כמה דקות על המיטה לתת לגופכם זמן "הירגעות מהעיסוי" אחרי זה קומו מין המיטה לאט לאט ותזהרו מהחלקה שאתם הולכים כי גופכם עדין מכיל שמן בכפות הרגליים. חשוב לשתות מים על מנת לסלק רעלים מין הגוף לדרכי שתן , לעשות מקלחת טובה וללכת לנוח .

זהו בטוחים שתיהנו מין העיסוי ולכל שאלה ניתן לפנות אלינו בטלפון או בכפתור הוואטס אפ וגם בהודעה ואנו נשמח לענות לכם.

אנחנו יודעים גם לספק מעסים לאירועים

חוגגים אירוע ומחפשים עיסוי לאירוע אל דאגה! אנו יודעים לספק מטפלים לאירוע שלכם ספרו לנו על האירוע ואנו מתפור חליפה מדויקת של מספר המעסים והמעסות לאירוע . האורחים שלכם ייהנו כל כך וזה יתרום תרומה משמעותית לקלילות פתיחות והרגשה כיפית באירוע

 

תפריט נגישות