mobile

טיפול בקינזיו טייפינג

הזמנת עיסוי עד הבית מתאימה לאירועים מיוחדים כמו ימי הולדת ויום נישואין ומתאימה גם לפינוק והירגעות ביום יום. העיסוי נעשה על ידי מטפל או מטפלת אשר עברו הכשרה מתאימה ומחזיקים בתעודה מקצועית וכן בעלי ניסיון עשיר בתחום.
 

מהו קינזיו טייפינג?

מסאז' עד הבית יכול להיות יעיל מאד הן לצורך פינוק והן לצורך טיפול בכאבים. הסיבות לכאב יכולות להיות מגוונות ובהן ישיבה לא נכונה לאורך שעות, הרמת משאות, פגיעה ועוד רבות אחרות. המשותף לכל הסיבות הוא התוצאה המתבטאת בקושי בתפקוד היום יומי. עיסוי רפואי המשתמש בקינזיו טייפינג יכול לתת לך מענה במקרה של כאב וקושי בתנועה.
הקינזיו טייפינג הוא פלסטר רפואי מיוחד המשמש בתחום האורתופדיה והוא חלק מהעיסוי הרפואי. הפלסטר יכול להביא לתוצאות חיוביות בהן: הפחתה של הכאב, שיפור התנועה, עידוד החלמה לאחר פציעה או ניתוח, הקלה על דלקות, נפיחות ועוד. השימוש בפלסטר אינו דורש מרשם רופא אך את הטיפול יבצע רק מטפל מוסמך לקינזיו טייפינג.
בסיום מסאג עד הבית יכול המטפל להניח את הפלסטר ולהנחות אותך כיצד להמשיך את הטיפול גם לאחר לכתו. הפלסטר משלים את עבודת העיסוי ומעודד את הריפוי של הגוף, יוצר הקלה ויעיל במיוחד.

עיסוי עד הבית רק ממקצוענים

פעולת העיסוי היא פעולה מקצועית הדורשת ידע והבנה בתחום. רק מטפל ומטפלת שעברו הכשרה ומחזיקים בתעודה יכולים לבצע מסאז' עד הבית. המטפלים יגיעו לביתך עם מיטת טיפול, שמן איכותי ועם ידע רב ויכולת הכלה.
במהלך העיסוי כל שעלייך לעשות הוא להתמסר לטיפול ואם יש לך שאלות ובקשות, פשוט להעלות אותן. למשל, אם העיסוי אינו עוצמתי או עוצמתי מדי, המטפל יוכל להתאים עצמו אלייך ואת העוצמה כך שהטיפול יהיה מרגיע ובו זמנית גם יעיל.

הזמנת עיסוי ממטפלים מקצועיים

"זמן מגע" מאפשר לך להזמין עיסוי עד הבית וליהנות ממקצועיות, יחס אישי וכל זאת בסביבה הנוחה לך, בלי לצאת מהבית. לרשותך עומד צוות מקצועי, שידאג ליצור את האווירה המתאימה בביתך ויביא אלייך את רמת הטיפול הגבוהה ביותר. לפרטים נוספים והזמנות זה הזמן להשאיר את פרטייך באתר.

תפריט נגישות