mobile

שובר מתנה עיסוי עד הבית

שובר מתנה עיסוי עד הבית

רוצים לפנק את היקר או היקרים לכם  בעיסוי מתנה , הזמינו שובר מתנה עיסוי עד הבית. זהו טרנד שהולך וגובר והרבה אנשים מזמינים מאיתנו שובר עיסוי, זוהי המתנה המושלמת ומעסים או מעסות יגיעו עד לבית מקבל השובר ויעניקו לו עיסוי מפנק ובריאותי. כל מה שעליכם לעשות הוא ליצור קשר עימנו באתר ע"י כפתור הוואטס אפ או במספר טלפון ואנו ננפיק לכם שובר עם ברכה מיוחדת שאתם תוכלו לרשום בשובר .

עם השנים אנשים מבינים את העוצמה של העיסוי. עיסוי מאפשר לנו רגיעה גופנית ונפשית שכל כך חסרה בקצב החיים המודרני. כמו כן, עיסוי מסמל את היכולת להעניק לעצמינו פינוק וריפוי. "זמן מגע" מציעים מגוון עיסויים עם המעסים הטובים ביותר והיחס החם ביותר. אם אתם רוצים לפנק את האהובים לכם תוכלו לרכוש להם שובר עיסוי עד הבית.

ברור שעדיף עיסוי עד הבית!

  1. עיסוי בבית חוסך את הנסיעה לקליניקה ובכך חוסך את הכסף של הדלק. כמו כן, נסיעה היא לעיתים חוויה מלאה במתח שעדיף להימנע ממנה לפני עיסוי.
  2. לאחר העיסוי הביתי תוכלו להמשיך לשרות במנוחה ולא תאלצו לצאת לכבישים. לאחר עיסוי בבית תוכלו להמשיך לנוח או להיכנס לאמבטיה.
  3. הבית הוא אזור הנוחות של כל אחד, לכן הוא מאפשר להגביר את הרגיעה במהלך העיסוי.
  4. תוכלו לרכוש שובר מתנה זוגי לכבוד יום נישואין – אין כמו ערב זוגי בתוך הבית!.

עיסוי עד הבית הוא נוח יותר, מרגיע יותר וזול יותר. זמן מגע מציעים לכם שובר עיסוי עד הבית אותו תוכלו לתת במתנה ליקרים לכם.

סוגי עיסוי עד הבית לשובר מתנה

  1. עיסוי רקמות עמוק – עיסוי במשיכות איטיות וחזקות. עיסוי זה מגיע אל השכבות העמוקות של השרירים לכן משמש בדרך כלל כחלק מתהליך ריפוי מפציעות.
  2. עיסוי שוודי – עיסוי עדין בו המעסה לש את העור, נע בתנועות מעגליות ולעיתים מוסיף הקשה או רטט.
  3. עיסוי כוסות רוח – כוסות רוח הן מכשיר שמשמש למגוון קשיים, ביניהם לחץ ומתח. הכוסות נצמדות לעור ויוצרות ואקום, הואקום משחרר את המתח ומשיב את האיזון.

עיסוי הוא שם כולל למצב בו המטופל פסיבי ונעשות על גופו פעולות שנועדו להקל על מתח בשרירים, ברצועות ובגידים. המעסה מנסה לשחרר את המתח שהגוף שלו אגר על ידי  לחיצה על העור, שפשוף של העור, ליטוף עדין ועוד.

למה העיסוי עוזר?

  1. עיסוי מפיג מתחים בגוף ובנפש על ידי הרפיה ושחרור.
  2. העיסוי מסייע לשחרור חסמים ישנים.
  3. העיסוי מלמד איך לשחרר שליטה כיוון שהמטופל פסיבי לחלוטין ועליו לאפשר למטפל לגעת בו.
  4. עיסוי מנקה את הראש ומזמין אותנו להתרענן ולאגור כוחות.

רוצים להכין את החבר שקניתם לו שובר? הכנו הסבר שיעשה לכם סדר –

בתחילת העיסוי המטפל יציג את עצמו ויסביר את שיטת העיסוי שלו. כמו כן, הוא ינסה להכיר את המטופל, להבין מהן הציפיות שלך מהעיסוי ואם יש דברים שעדיף שהוא לא יעשה.

בראשית העיסוי המטפל ישתמש בתנועות רכות ויכין את הגוף למגע יותר אינטנסיבי. בנוסף, הוא ינסה לזהות את האזורים התפוסים שמצריכים יותר התמקדות. רוב המעסים משתמשים בשמנים שונים במהלך העיסוי, אם לא מעוניינים או שיש איזשהי אלרגיה ניתן להגיד למעסה להימנע משימוש בשמנים.

עיסוי נמשך בין 60 ל 90  דקות, תלוי בשובר אותו הזמנתם. חשוב להציע למקבל השובר להשאיר את כל הטרדות, המחשבות, התהיות בצד וליהנות מהרגע.

האם עיסוי יכול לעשות נזק?

עיסוי לא מזיק, אך יש מצבים שיש להימנע ממנו ולא להזמין שובר –

  1. אם יש שבר או נכה בגוף.
  2. אם נוטלים תרופות מדללות דם.
  3. פקקת ורידים עמוקים.
  4. כוויות או פצעים שצריך להימנע מלגעת בהם.
  5. אוסטאופורוזיס קשה.
  6. היריון.

אם אתם חושבים שעיסוי הוא הפתרון לחוסר הרוגע שלכם אך המצב הרפואי שלכם לא מאפשר זאת, התייעצו עם רופא ונסו להבין איזה טיפול כן יכול להתאים. בהזדמנות זו נציין שלעיתים יש כאב לאחר עיסוי, אך זהו כאב בריא וחיוני המסמל את השחרור של השרירים.

איך תדעו להתאים את העיסוי למי שאתם קונים בשבילו שובר?

לפני שמזמינים עיסוי חשוב לשאול את עצמיכם שאלות מכוונות – איזה מגע נעים ? מה מטרת העיסוי?האם השמנים נעימים ? האם יש העדפה למגדר מסוים? ועוד. לאחר שתענו על השאלות האלה תוכלו לשאול את המעסה או את חברת העיסוי איזה סוג מסז' מתאים לצרכים של החבר לו אתם קונים שובר. יחד עם זאת, חשוב לזרום. מעסים בדרך כלל יודעים להרגיש את המטפלים שלהם ולתת להם את העיסוי הנכון עבורם, גם אם הם לא מתמחים בסוג העיסוי שהמליצו לכם עליו. נציין כי ניתן לקנות שובר פתוח ולאפשר למקבל השובר לבחור את כל הפרטים.

איך מזמינים שובר עיסוי?

כיום ניתן להזמין שובר עיסוי במגוון דרכים – בוואטס אפ ובטלפון. במהלך ההזמנה תוכלו לבחור איזה עיסוי אתם מעדיפים – בבית, בצימר, במלון או בקליניקה. עיסוי ביתי בדרך כלל יחסוך לכם עלויות וישפר את החוויה. תוכלו להיכנס לאתר האינטרנט של זמן מגע ולקבל את כל המידע.

למה העיסוי משפיע על הבריאות?

  1. עיסוי מביא ללחץ על הרקמות ובכך מגביר את זרימת הדם ומרחיב את כלי הדם. פעולות אלו מיעלות את העברת החמצן לתאים ובכך משפרות את הבריאות.
  2. ניקוי רעלים – העיסוי משפר את תהליך פליטת נוזלי הלימפה – נוזלים שמעבירים את הרעלים מתוך התאים החוצה. הגברת הזרימה של נוזלים אלה מביאה לניקוי רעלים ולשיפור הבריאות. אם תשלבו יחד עם עיסוי יומיים של אכילת פירות וירקות בלבד, תזכו לניקוי רעלים מלא.
  3. שיפור ספיגת רכיבים חיוניים – עיסוי מסייע לגוף לקלוט ויטמינים, מינרלים ועוד. איך זה עובד? כיוון שהוא מגביר את זרימת הדם הוא מאפשר לרכיבים להגיע לתאים בקלות יותר.
  4. ביטול תסמינים של לחץ –מפחית את הלחץ ובכך מונע את הבעיות שהוא גורם – מיגרנות, עייפות, בעיות עיכול, בעיות קשב וכיוצא בזה. העיסוי מונע את התסמינים האלו ומונע לחץ עתידי.

הזמנתם שובר עיסוי מתנה עד הבית ..כדאי להכין את האווירה!!

לפני שאתם מזמינים עיסוי ביתי מזמן מגע, כדאי שתכינו את הבית שלכם לעיסוי. אפשר להגיד למקבל השובר כי הזמנתם לו עיסוי כדי שיוכל לארגן את הסביבה שלו לכך. ראשית, יש לסדר את הבית או לפחות את האזור בו העיסוי יתרחש. הכי חשוב לארגן סביבה שקטה ללא כל הפרעה לעיסוי נסו ליצור את האווירה המתאימה – הדליקו נרות וקטורת, החשיכו את התאורה ( הביאו מנורה קטנה),

סיכום היתרונות של עיסוי עד הבית

שובר עיסוי עד הבית הוא מתנה נהדרת בשביל כל אחד ולכל אירוע. עיסוי ביתי משפר את החוויה, מאפשר רגיעה, הוא זול יותר ונוח יותר, במיוחד אם מדובר בעיסוי הראשון שלכם או של מקבל השובר.  לאחר העיסוי ישנה עלייה בחיונית ובשמחה הפנימית. עיסוי משפר את הבריאות הנפשית והפיזית כאחד – מאפשר לשחרר מחשבות וחסמים, מונע לחץ ומאפשר חיים טובים יותר. זמן מגע מציעים לכם מגוון טיפולים מדהימים, המומלץ שבהם הוא עיסוי עד הבית. אם אתם מתלבטים אם להזמין עיסוי בגלל העלות, אל תתלבטו – עיסוי מוסיף לבריאות ולשמחה, ומה יותר חשוב מכך?!

 

 

 

 

 

תפריט נגישות