mobile

עיסוי עד הבית בשרון

גרים באזור השרון ומעוניינים להזמין עיסוי עד הבית, אז בהחלט הגעתם למקום אנו זמן מגע מתאמים ומספקים מעסים ומעסות עד הבית.כל מה שעליכם לעשות הוא לחייג אלינו במספר באתר או לפנות אלינו באמצעות כפתור הוואטס והמעסה כבר בדרכו אליכם. ניתן להזמין עיסוי ליחיד או עיסוי זוגי עד הבית כמו כן אפשר להזמין מאיתנו שובר מתנה חגיגי לעיסוי עד הבית .עורכים מסיבה או אירוע אנו  נשמח לספק לכם מעסים לאירוע שלכם ועל זה נרחיב בהמשך.

עיסוי עד הבית בשרון – כבר שולחים מעסה

אזור השרון כולל ערים כמו כפר סבא, הרצליה הוד השרון ועוד..אנו פעילים מאוד באזור השרון ושלחנו הרבה מעסים לבתי לקוחות באזור זה.אנו מודעים לביקוש הולך וגובר של מעסים באזור והתכוננו מבעוד מועד על מנת לספק שירות עיסוי בשרון.אנו יכולים לומר בבטחה שאם תרצו מעסה עד הבית באזור אתם תמצאו את מבוקשיכם.

עיסוי עד הבית בשרון – למה כדאי לזמין ?

לעיסוי עד הבית יש הרבה יתרונות ומאוד מומלץ לעשות עיסוי בבית, אנו נמנה כמה מהיתרונות כעת:

  • עיסוי עד הבית המחיר! – המחיר של עיסוי הבית אצלינו  באתר ( ניתן לראות במחירון ) יחסית זול מאשר שאר האפשריות של קבלת עיסוי כמו הליכה לספא או לבית מלון או בקליניקה
  • עיסוי עד הבית הנוחות הכי רבה  – אין כמו לעשות עיסוי בבית הנוחות של הבית באזור המוכר לכם והטוב , אתם יכולים להרגיש הכי נינוחים להתלבש איך שבא לכם ולהתנהג הכי בטבעיות .עם קצת יצירתיות הבית שלכם בהחלט יכול להפוך לספא של ממש כמו לעמעם אורות, להדליק נרות לשים מבערים ריחנים או קטורות לשים מוסיקה אהובה וכך תהנו מסביבה קסומה.
  • חסכון בכסף – עצם זה שהמעסה מגיע אליכם הביתה אתם חוסכים את הוצאות הנסיעה למקום העיסוי שאולי תכננתם לבצע עיסוי. אין צורך לבזבז כסף על דלק ,אין צורך להוציא כסף על הוצאות חניה או ביבי סיטר למי שיש ילדים.
  • חסכון בזמן – זמנכם בוודאי מאוד יקר! , כך תתנהגו ביעילות ותנצלו את זמנכם לטובה, המעסה מגיע אליכם הביתה בזמן שקבעתם את מבצעים את העיסוי וזהו אין צורך לבזבז זמן נסיעה למקום העיסוי ,עמידה בפקקים , מציאת מקום חניה או המתנה לתור שלכם במקום העיסוי .
  • הדבר הכי נכון להעניק לגופכם – בהחלט חשוב לקבל עיסוי אבל עוד יותר חשוב כיצד עליכם להתייחס לגופכם אחרי העיסוי , אנו ממליצים מיד עיסוי לשתות משהו חם או קר על מנת להחזיר נוזלים לגופכם כמו כן לעשות מקלחת טובה וכן ללכת לנוח עלמנת לתת לגופכם זמן טוב "לעקל את העיסוי" , כל התנאים האלו מתאפשרים הכי טוב בנוחות של הבית .
  • אלטרנטיבה הכי טובה למעסים שלנו – המעסים שאנו מתאמים הכי מתוגמלים בעיסוי עד הבית ולכן הם הכי מרוצים אנו יודעים שמעסה מתוגמל בצורה טובה מרוצה , וכך גם יראה העיסוי שהוא יבצע

 

עיסוי עד הבית בשרון – מוזמנים להתקשר אלינו

החלטתם ליצור קשר עמנו אנו כמובן נשמח ונסביר לכם את תהליך ההזמנה : אנו נשאל אתכם העיסוי אתם מעונינים במטפל או מטפלת כמו כן נשאל אתכם כמובן לאן תרצו באזור השרון, נשאל אתכם האם העיסוי ליחיד או זוגי וגם נשאל למתי תרצו את העיסוי. עם כל המידע הזה אנו נפנה למאגרי המעסים הגדולים שיש לנו ונאתר לכם מעסה המתאים לכם ביותר .ברגע שנמצא מעסה כזה או כזאת אנו ניידע אתכם ואת המעסה ונקבע עיסוי עד הבית בשרון. בנתיים עד שהמעסה מגיע אליכם תנסו למצוא מקום שקט בבית ונטרלו כל אפשרות לרעש עלמנת שיהיה לכם השעה הכי טובה שתוכלו לה עניק לעצמכם

המעסה הגיע אליכם – איך תתכוננו?

כמו שקבעתם המעסה כבר הגיע אליכם והנה הוא נמצא בפתח הדלת, אתם תקבלו אותו בשמחה ותובילו אותו למקום שאתם מעוניינים לבצע את העיסוי , המעסה יפתח את מיטת העיסוי המיוחדת שהביא עימו ויניח עליה סדין לבן חדש.אתם תתבקשו לשכב על מיטת העיסוי בבגדים תחתונים (עם העיסוי מתבצע עם שמן ) .ספרו למעסה אם ישנה בעיה רפואית מיוחדת שעליו לדעת וכן על תתבישו לבקש מהמעסה האם אתם מעונינים בעיסוי חזק או חלש או שיתמקד באזורים מסויימים בגוף כמו למשל גב תחתון או כתפיים. העיסוי יתבצע כ 60 דקות או יותר בהתאם למה שהזמנתם ובסיום העיסוי תנוחו כמה דקות על המיטה לתת לגוף זמן רגיעה נוסף. רגללכם בוודאי עדיין עם שמן אז זהירות בזמן שאתם יורדים ממיטת העיסוי . בטוחים שנהניתם לכל שאלה את יכולים לשאול אותנו בטלפון באתר בהודעה או בוואטס אפ. כמובן שאפשר להתייעץ עם המעסה על כל שאלה

זמן מגע – גם עיסויים במשרדים ולאירועים

אנו מתמחים בלספק מעסים ומעסות לאירועים מיוחדים שאתם עושים. חוגגים אירוע בחברה שאתם עובדים או חגיגה משפחתית ? עיסוי באירוע זו האטרקציה הכי כיפית בריאותית ומרעננת הזמינו מאיתנו מעסים ואנו נדע לתפור במיוחד בשבילכם את כמות המטפלים סוגי העיסויים וכל מה שצריך על מנת שהיה לכם אירוע נפלא .

תפריט נגישות