mobile

עיסוי בקיסריה עד הבית

שרירים כואבים ועייפים, תקופה מתוחה ולחוצה, הם סיבות מצויינות להזמין עיסוי בקיסריה עד הבית, אבל גם אם סתם בא לכם להתפנק, או להפתיע מישהו אהוב שחוגג יום הולדת, אם אתם מתכננים ערב זוגי מיוחד ורוצים להתחיל אותו בעיסוי זוגי עד הבית, וגם אם יש לכם כאבים כרוניים, שרק עיסוי טוב יכול לשחרר.

זמן מגע מבינים שעיסוי הוא לא סתם עוד פינוק, הוא צורך אמיתי ולכן מעמידים לשירותכם מגוון סוגי עיסויים וצוות מוסמך ומיומן של מעסים מקצועיים – שיגיעו אליכם עד הבית בקיסריה.

 

מה כל כך מיוחד בעיסוי בקיסריה עד הבית ?

עיסוי יכול להיות כל אחד מסוגי הטיפולי שתבחרו מהמגוון המופיע באתר:

עיסוי שוודי, עיסוי תאילנדי, עיסוי רקמות, עיסוי זוגי, עיסוי בעזרת אבנים חמות ואפילו כוסות רוח.

המטפלים הנפלאים של זמן מגע מגיעים עד לביתכם עם כל הציוד הדרוש, כדי לתת לכם טיפול מקצועי ומושקע:

מיטת טיפולים, שמן עיסוי, נר ריחני, מוזיקה טובה וציוד נוסף, לפי סוג הטיפול.

 

כשאתם מזמינים עיסוי עד הבית , אתם מקבלים הרבה יותר מעיסוי. אתם מקבלים את האפשרות להשאיר במקום הכי נעים, מוכר ונעים בעולם – הבית שלכם. אתם יכולים להשאיר בפיג'מה, לנוח על הכורסה ולחכות בכיף למעסה שיגיע, אתם יכולים להתרווח בנוחות באחד החדרים האהובים עליכם בבית ולקבל שם את הטיפול ובסיום, אתם גם יכולים לעבור ישר למיטה וללכת לישון, או להמשיך להתפנק בסלון, או במרפסת, עם כוס יין טוב ומוזיקה נעימה, שתשאיר אתכם בתוך האווירה המיוחדת של העיסוי.

עצם העובדה שאתם לא צריכים להיכנס לרכב מיד אחרי הטיפול ולנסוע הביתה, משמעה כי עיסוי בקיסריה עד הבית הוא אפקטיבי הרבה יותר מעיסוי בקליניקה.

נסיעה בפקקים אחרי טיפול אינה נעימה ואף פוגעת בהשפעה הטובה של העיסוי על הגוף ועל הנפש ולכן, כשאתם מקבלים עיסוי בבית אתם גם מרוויחים אפקט מתמשך לאחר העיסוי.

 

מה יקרה לגוף שלכם לאחר קבלת עיסוי  עד הבית

השפעותיו הטובות של עיסוי על הגוף ועל הנפש כבר מוכרות וידועות, אך יש גם השפעות שאתם כנראה לא מכירים, המיוחד אם לא זכיתם לקבל בחייכם מספר גדול של עיסויים.

היתרונות הרבים שעיסוי מעניק לגוף ולנפש הפכו את העיסוי לאחד הטיפולים המומלצים ביותר גם לחולים במחלות קשות, כדרך מועילה ונעימה לסילוק רעלים מהגוף, הגדלת רמות החמצן בתאים והגברת זרימת הדם ברחבי הגוף.

כתוצאה, הגוף חוות תחושת התחדשות בכל האיברים, אתם חשים משוחררים ונינוחים ותחושת השליטה הטוטאלית, המאפיינת את השגרה של רוב האנשים בישראל, נעלמת ומאפשרת לכם להירדם במהירות, או פשוט להתרווח ולהתרוקן ממחשבות מיותרות.

 

לסיכום

עיסוי בקיסריה עד הבית הוא כנראה הדבר הכי טוב שעדיין לא עשיתם בשביל עצמכם.

כדי לפנק את עצמכם ולתת לעמיתכם
(או למי שאתם אוהבים) את המתנה האולטימטיבית, כל מה שאתם צריכים לעשות זה להתקשר אלינו ולהזמין עיסוי לבחירתכם במספר: 073-7759944, או השאירו פרטים, אנחנו כבר נחזור אליכם.

 

תפריט נגישות