mobile

עיסוי ברמת גן עד הבית

אם פעם הייתם צריכים להיכנס לגוגל (או לספר טלפונים…), לחפש קליניקה קרובה לאזור מגוריכם, להתקשר להזמין תור לעיסוי ברמת גן עד הבית , לגלות שיש מקום פנוי רק בשעה שלא מתאימה לכם ובכל זאת לצאת לנסיעה מתישה בפקקים, הרי שהיום הכל השתנה.

זמן מגע מציעים לכם לחסוך את כל הטרחה ולהישאר בבית. העיסוי כבר יגיע אליכם, עד הבית. 

איך אפשר שלא להזמין עיסוי ברמת גן עד הבית?

מגוון עצום של טיפולי מגע ועיסויים ממיטב המטפלים, עומד לרשותכם וכל מה שנותר לכם לעשות הוא לבחור את סוג הטיפול המתאים לכם ביותר ולהמתין שהעיסוי יגיע עד הבית שלכם ברמת גן.

המעסים המופלאים שלנו הם אלה שיעמיסו על האוטו את מיטת הטיפולים, את השמנים הארומטיים, הנרות, אבנים חמות, מוזיקה מרגיעה וכל מה שצריך כדי לתת לכם עיסוי מושלם, יעשו את כל הדרך עד הבית שלכם ויעניקו לכם טיפול מפנק.

אתם יכולים להמשיך בשגרת יומכם ללא הפרעה ואתם יודעים מה?

אתם לא חייבים להזמין את העיסוי ברמת גן, כי העיסוי יכול להגיע אליכם גם למקום העבודה. אם אתם רוצים לפנק מישהו שאתם אוהבים, העיסוי יכול להגיע כמתנה מושלמת, עד לבית של מקבל המתנה. אנחנו יכולים רק לדמיין את המבט המופתע שיהיה לו בעיניים, כשיגלה איזו הפתעה הכנתם לכבודו.

עיסוי  – למה זה טוב?

מטרתו של כל עיסוי היא להביא מרגוע ושלווה לגוף ולנפש ומה יכול לחזק את התחושות האלה טוב יותר מאשר לקבל את העיסוי ברמת גן עד הבית במקום הבטוח והנוח ביותר עלי אדמות – הבית שלכם?

שהות בסביבה מוכרת מאפשרת לכם להרגיש נוח יותר, להשתחרר ולהפיק את המקסימום מהעיסוי, בין אם אתם זקוקים לשחרור שרירים תפוסים, שחרור מתחים נפשיים, או אפילו עיסוי רפואי.

גם אם אתם פשוט רוצים לתת לעצמכם ערב זוגי מיוחד, שיאפשר לכם להרגיש נינוחים ורגועים וליהנות כמו שמזמן לא נהניתם, לעבור ממיטת העיסוי לספה, עם כוס יין ולהמשיך לערב רומנטי מושלם, תוכלו להזמין עיסוי זוגי ברמת גן עד הבית, שישדרג לכם את החוויה ויחזק לכם את הזוגיות.

בנוסף, טיפול במגע, עבור רוב האנשים, דורש סביבה שקטה, פרטית ואינטימית. חלק מהאנשים אפילו מעדיפים שלא לפגוש אף אחד בתור לעיסוי ומעדיפים לשמור על פרטיות מרבית. עיסוי ברמת גן הוא הדרך המושלמת להשיג את התחושה המיוחדת הזאת, של פרטיות מוחלטת ושלווה מלאה.

היתרונות הבריאותיים של עיסוי עד הבית ברמת גן

אלפי אנשים פונים לקבלת עיסוי מדי יום בישראל.

הסיבות לכך הן רבות – עיסוי הוא מרגיע, הוא נעים, הוא מסייע לשחרר שרירים תפוסים ועוד… אבל למען האמת, נעשו לא מעט מחקרים על השפעת העיסוי, אשר גילו כי עיסוי הוא הרבה יותר מאשר חוויה נעימה. למעשה, עיסוי משפיע באופן פיזיולוגי על הגוף ולכן גם מניע תהליכים שונים בגוף, אך גם במוח.

בתחילת העיסוי, כאשר מתחיל מגע ישיר עם העור, משתחרר בגוף הורמון בשם אוקסיטוצין, אשר אחראי לעורר תחושות אהבה וקרבה. כתוצאה, המטופל מתחיל לחוש נינוחות ואף אמון וביטחון במעסה. דבר זה אף מאפשר למעסה להעמיק את העיסוי, כדי לחדור לעומק השרירים ולשחרר מקומות כואבים, מתוחים וחסומים.

לחיצות עמוקות אמנם מעוררות כאב, אבל גם משחררות הורמונים נוספים, אשר אחראים על טשטוש תחושות הכאב, כך שהמטופל לא סובל מהטיפול, אך גם יוצרים תחושת אופוריה, אשר מתורגמת אצל המטופל כתחושה נעימה של שלווה וחוסר שליטה.

כמו כן, ברוב סוגי העיסויים, המעסים מותחים את הגפיים, לוחצים על מפרקים ומניעים את המפרקים כדי להגיע לתוצאות טובות יותר. כתוצאה, טווח התנועה של הגפיים גדל, כמו גם רמת הגמישות של הגב ושל חלקים אחרים בגוף.

בסופו של התהליך, רוב המטופלים חשים עייפות ורצון להמשיך לנוח, אבל כאשר מזמינים עיסוי ברמת גן עד הבית, מנוחה לאחר הטיפול היא מתבקשת, כי כל מה שצריך לעשות זה פשוט לעבור ממיטת הטיפולים אל המיטה שלכם, או לספה, כדי להמשיך את המנוחה הנעימה.

סוגי עיסויים שאפשר להזמין עד הבית

עיסוי זוגי עד הבית – אם אתם לא רוצים להסתפק בעיסוי מפנק ומרגיע, אלא חשוב לכם גם שיהיה לצדכם מישהו שאתם אוהבים, עיסוי זוגי עד הבית הוא הפתרון המושלם. אתם יכולים להזמין עיסוי זוגי רומנטי לכבוד יום הנישואין, או יום האהבה, אבל אתם גם יכולים להזמין עיסוי זוגי פשוט כדי להיות ביחד.

עיסוי תאילנדי – טכניקה מסורתית מהמזרח הרחוק, המבוססת על תנועות של משיכה ולחיצה, מתיחות ופיתולים, אשר מרחיבים את טווח התנועה והגמישות של המטופל ומשאירים אותו נינוח ורגוע.

עיסוי שוודי – עיסוי עדין ומלטף ,אשר מישם בדרך כלל עם שמנים, מתמקד בשכבות הפחות עמוקות של השריר ולכן מאפשר רגיעה מלאה.

עיסוי רקמות – עיסוי עמוק, המתמקד בשחרור חסמים דרך לחיצות על נקודות טיפול מוגדרות. העיסוי משחרר חסמים ישנים, כאבים בגוף וברגש ומספק תחושת התחדשות.

עיסוי רפואי – שילוב של טכניקות עיסוי, שתפקידן לטפל בבעיות גופניות שונות, החל בשרירים תפוסים וכלה בשיקום לאחר ניתוח, או תאונה. מתאים לכל אחד.

אבנים חמות – עיסוי בעל שורשים עתיקים, אשר נעשה באמצעות הנחת אבנים חמות על נקודות טיפול מוגדרות לאורך הגוף. האבנים החמות חלקות ועגולות ולכם המגע שלהן על העור מאוד נעים ומנחם.

עיסוי כוסות רוח – טיפול מסורתי מבית סבתא (אבל כיום משמש בעיקר ברפואה הסינית) אשר נעשה על ידי הנחת כוסות חמות על אזורים ממוקדים בגוף, כדי ליצור ואקום, אשר לפי האמונה, משחרר כאבים, שרירים תפוסים ואף מקל על מצבים כרוניים שונים.

איך בוחרים עיסוי ברמת גן עד הבית?

בחירת העיסוי עם זמן מגע מיועדת לאפשר לכם לתכנן את העיסוי שתקבלו בצורה הכי טובה שאפשר:

● אתם בוחרים את השעה בה יגיעו אליכם המעסים שלנו, כדי שלא תהיו לחוצים, כדי שתספיקו להכין אוכל לילדים, כדי שתצליחו להכין את בני המשפחה ולהוציא אותם מהבית, כדי שתספיקו לחזור מהעבודה – בלי לחץ.

● אתם בוחרים אם תהיה לכם מעסה אישה, או מעסה גבר, כדי שתוכלו לחוש נוחות מירבית, בלי דאגה אחת מיותרת

● אתם בוחרים את סוג העיסוי המתאים לכם, מבין מגוון רחב של סוגי טיפולים, כדי שתקבלו את התוצאה האופטימלית מהטיפול. בין אם אתם צריכים שחרור ממתחים נפשיים, או מתחים בגוף, בין אם אתם רוצים לשחרר חסמים ישנים, או לקבל פינוק שיחדש לכם את זרימת האנרגיה, בין אם אתם צריכים טיפול מרענן אחרי תקופה מתישה ובין אם אתם רק רוצים להתפנק. בין אם אתם רוצים לקבל עיסוי לבד, או בזוג – אנחנו כאן בשבילכם.

● תוכלו לבחור לתת את העיסוי במתנה למישהו יקר ואז אתם יכולים לתת לו לבחור בעצמו את סוג הטיפול ואת הזמן הנוח לו ביותר, או להפתיע אותו ולשלוח מעסה אליו הביתה, כדי לתת לו פינוק אמיתי מכל הלב.

 עיסוי ברמת גן עד הבית עם זמן מגע

זמן מגע מרכז מאגר של מטפלים מקצועיים, מומלצים ואמינים מתחומי טיפול שונים. המאגר המקיף של מטפלים מאפשר לנו לשלוח אליכם הביתה, כמעט לכל מקום במרכז הארץ, את מיטב המטפלים, בשעה שמתאימה לכם ובתנאים שיעזרו לכם להרגיש הכי בנוח. אם אתם כבר מבינים שהזמנת עיסוי ברמת גן עד הבית זה ה-דבר שאתם צריכים, צרו איתנו קשר כבר עכשיו בטלפון: 073-7759944, או השאירו לנו פרטים לחזרה.

 

 

תפריט נגישות