mobile

עיסוי ברמלה עד הבית

עיסוי ברמלה עד הבית הפך עם השנים סמל לפינוק אולטימטיבי. יחד עם זאת, יש רבים המאמינים (אנחנו ביניהם) שעיסוי עד הבית הוא לא מותרות, אלא צורך של ממש לתחזוקה שוטפת של הגוף, שמירה על הבריאות ושיפור ההרגשה.

זמן מגע מציעים לכם מגוון טיפולי מגע, עם צוות מעסים נפלא, מוסמך ומיומן, שיכול להגיע אליכם עד הבית. כל מה שצריך לעשות זה לבחור טיפול ולהתקשר.

 מהו עיסוי?

עיסוי הוא מונח כללי ללחיצה, שפשוף ומניפולציה על העור, השרירים, הגידים והרצועות. העיסוי עשוי לנוע בין ליטוף קל ללחץ עמוק. ישנם סוגים רבים ושונים של עיסוי, כולל סוגים נפוצים אלה:

    • עיסוי שוודי. זוהי צורת עיסוי עדינה המשתמשת במשיכות ארוכות, לישה, תנועות מעגליות עמוקות, רטט והקשה על מנת להרגיע ולהמריץ אותך.
    • עיסוי רקמות עמוק. טכניקת עיסוי זו משתמשת במשיכות אטיות וחזקות יותר כדי לכוון את השכבות העמוקות יותר של שריר ורקמות החיבור, בדרך כלל כדי לעזור עם נזק לשרירים מפציעות.
    • עיסוי ספורטאים. זה דומה לעיסוי שוודי, אך הוא מיועד לאנשים העוסקים בפעילות ספורטיבית כדי לסייע במניעה או טיפול בפציעות. מתאים לספורטאים מקצועיים, כמו גם לאנשים רגילים שמבצעים אימונים ספורטיביים באופן שגרתי.
    • עיסוי כוסות רוח. בעיסוי זה המטפל יביא איתו את הציוד המקצועי המתאים, ויעניק לכם טיפול באמצעות ואקום אשר יוצרות כוסות הרוח. הטיפול מסייע בפתרון מגוון בעיות, ומהווה טיפול יעיל ועוצמתי.

 

 

 

עיסוי ברמלה עד הבית  – כל הסיבות להזמין עכשיו

עיסוי  ידוע כשיטה בריאה ויעילה להפגת מתחים, אבל זה לא הדבר היחיד שעיסוי תורם לבריאות שלכם.

עיסוי מקצועי תורם להרפיה של שרירים מתוחים, מסייע לגוף לשחרר חסמים ישנים, להרפות שליטה בלתי נחוצה, לנקות את הראש ממחשבות מיותרות ולחדש כוחות.

אם מוסיפים על כל היתרונות האלה את העובדה שאתם מקבלים עיסוי עד הבית ברמלה, מקבלים עוד כמה יתרונות, שאי אפשר להתעלם מהם:

          עיסוי מאפשר לכם לחסוך את זמן ההתארגנות והנסיעה בפקקים עד לקליניקה.

          כשאתם מקבלים עיסוי בלוד בבית, אתם לא צריכים לקום ממיטת הטיפולים ולהיכנס לרכב כדי להגיע הביתה, אתם יכולים פשוט לעבור למיטה שלכם ולהמשיך במנוחה.

          עיסוי עד הבית מאפשר לכם להישאר באזור הנוחות האולטימטיבי – הבית שלכם. שם אתם יכולים להשתחרר באמת, עד הסוף, לאפשר למטפל לעשות את עבודתו ולהשאיר אתכם רגועים ונינוחים.

          עיסוי  עד הבית משאיר לכם לדאוג רק להזמנה – המטפל מגיע עד אליכם עם מיטל הטיפולים, שמנים ארומטיים, נרות ריחניים ואפילו מוזיקה מתאימה, שתכניס אתכם לאווירה. אתם צריכים רק להשתרע ולאפשר לעיסוי להתחיל.

          מעונינים בבילוי זוגי מפנק במיוחד, תוכלו להזמין עיסוי זוגי עד הבית, שיאפשר לכם להתפנק ביחד ולהמשיך מיד אחר כך לערב רומנטי בלתי נשכח – בתוך הבית!

          כשאתם בוחרים להזמין עיסוי עד הבית, אתם יכולים לבחור מתוך מגוון גדול של טיפולי מגע איכותיים, ביניהם עיסוי שוודי, או תאילנדי, עיסוי רקמות, או רפואי, עיסוי בעזרת אבנים חמות ואפילו כוסות רוח. אם אתם מתקשים לבחור את הטיפול המתאים לכם, תוכלו להתייעץ עם צוות האתר, שיעזור לכם לבחור את הטיפול הנכון.

          עיסוי עד הבית חוסך גם למטפלים – הם לא צריכים להעביר תשלום לקליניקה, מה שמאפשר להוריד את עלויות הטיפול לכם – המטופלים

 

 

עיסוי ברמלה עד הבית למה לצפות במהלך עיסוי?

אתה לא צריך שום הכנה מיוחדת לעיסוי. לפני תחילת טיפול עיסוי, המטפל שלך צריך לשאול אותך על כל הסימפטומים, ההיסטוריה הרפואית שלך ואיך אתה מקווה לצאת מהעיסוי. על המטפל שלך להסביר את סוג העיסוי והטכניקות בהן ישתמש.

בפגישת טיפולי עיסוי טיפוסית, אתה מתפשט לבגדים תחתונים או לובש בגדים רפויים.  בדרך כלל אתה שוכב על שולחן ומכסה את עצמך במגבת. אתה יכול גם לעשות עיסוי בישיבה על כיסא, לבוש לחלוטין. על המטפל לבצע הערכה באמצעות מגע כדי לאתר אזורים כואבים או מתוחים ולקבוע כמה לחץ להפעיל.

בהתאם להעדפה, המטפל בעיסוי עשוי להשתמש בשמן או בקרם להפחתת החיכוך בעור. אמור למטפל אם אתה עלול להיות אלרגי לחומרים כלשהם.

מפגש עיסוי עשוי להימשך בין 30 ל- 90 דקות, תלוי בסוג העיסוי ובכמה זמן יש לכם. לא משנה באיזה סוג עיסוי תבחרו, עליכם להרגיש רגועים ונינוחים במהלך העיסוי ואחריו.

אם מטפל בעיסוי לוחץ חזק מדי, בקשו לחץ קל יותר. לפעמים יש לך נקודה רגישה בשריר שמרגישים כאב  אשר סביר להניח שזה לא יהיה נעים כל כך בזמן שמטפל שלך עובד עליה. אבל אם זה נעשה כואב, תגידו לו.

למי לא מתאים לקבל עיסוי?

רוב האנשים יכולים ליהנות מעיסוי. עם זאת, עיסוי יכול להיות לא מתאים אם יש לך:

  • הפרעות דימום או שאתה נוטל תרופות מדללות דם
  • כוויות או ריפוי פצעים
  • פקקת ורידים עמוקים
  • שברים
  • אוסטאופורוזיס קשה
  • טרומבוציטופניה חמורה

שוחח עם הרופא על היתרונות והחסרונות של עיסוי, במיוחד אם הנך בהריון או שיש לך סרטן או כאבים בלתי מוסברים.

צורות מסוימות של עיסוי יכולות לגרום לך להרגיש כאב למחרת. אך בדרך כלל עיסוי לא אמור להיות כואב או לא נוח. אם חלק מהעיסוי שלך לא מרגיש בסדר או כואב, תגיד מיד. הבעיות החמורות ביותר נובעות מלחץ רב מדי במהלך העיסוי.

אילו סגנונות עיסוי הם הטובים ביותר בעיסוי עד הבית?

אולי שמתם לב שסגנונות עיסוי שונים פופולריים בזמנים שונים. ואולי תהיתם האם כל אחד מהם היה רק ​​חלק מאופנה חולפת או טכניקת העיסוי האחרונה והכי טובה ביותר? וחשוב עוד יותר – כיצד תוכל לדעת אם הסגנון הכי חדשני אכן יעזור לך?

סגנונות המשמשים בטיפול נעים בין משיכות ארוכות וחלקות לבין משיכות קצרות וקטנות. ישנם מטפלים המשתמשים בשמנים וקרמים; אחרים לא. עיסוי יכול להימשך בין 5 דקות לשעתיים.

לפני שתוכלו להחליט איזה סגנון עיסוי מתאים לכם ביותר, עליכם לשאול את עצמכם כמה שאלות. האם אתם פשוט רוצים עיסוי להרפיה ולהורדת לחץ? או שאתם זקוקים להקלה בסימפטומים או עזרה במצב בריאותי מסוים? לפני הזמנת עיסוי, יידעו את המטפל מה אתם מחפשים ושאלו באיזה סגנון המטפל משתמש. רבים משתמשים ביותר מסגנון אחד. לחלופין, המטפל עשוי להתאים אישית את העיסוי אליכם, בהתאם לגילכם, מצבכם או כל צורך או יעד מיוחד שיש לכם.

לסיכום

עיסוי ברמלה עד הבית הוא לא סתם פינוק. הוא מתאים לכם אם אתם רוצים לטפל בעצמכם, להרפות שרירים כואבים ומתוחים, לשחרר את הראש ממחשבות מיותרות, להמריץ את זרימת הדם, להגביר את רמות החמצן המגיע אל התאים ברחבי הגוף .ניתן גם לשלב בעיסוי שמנים אתרים מה שהופך את העיסוי לחוויה מהנה ובריאה במיוחד למשל שילוב שמן אתרי אקליפטוס יכול להקל על דרכי הנשימה ושמן אתרי לבנדר יכול להקל על כאבי ראש ומגרנות ועוד.. 

צוות זמן מגע מזמין אתכם להיכנס לאתר, להכיר מקרוב בפירוט את סוגי העיסוי שתוכלו להזמין עד הבית ואפילו את המחירון. את ההזמנה תוכלו לבצע בשיחת טלפון קצרה למספר: 073-7759944 ולקבל גם מידע נוסף.

 

תפריט נגישות