mobile

עיסוי בפתח תקווה עד הבית

גרים בפתח תקווה? ומחפשים עיסוי שמגיע הביתה – הגעתם למקום הנכון

שמחים שקפצתם לביקור , זמן מגע מציעה מבחר של מעסים מקצוענים אשר ישמחו להגיע אליכם הביתה. כל שעליכם לעשות הינו ליצור עמנו קשר בכפתור הוואטס אפ  או בטלפון או להשאיר הודעה ואנו נחזור אליכם.ברגע שתיצרו עמנו קשר אנו נתאם עבורכם מטפל או מטפלת המתאימים לכם כמובן בזמן ובמקום המתאימים לכם גם.

אם אתם גרים באזור פתח תקווה  ומרגישים לחוצים בזמן האחרון, לא יודעים איך להתמודד עם המצב, רוצים להקל על כאבי הגב ואפילו על המיגרנות, רוצים להפחית קצת מהסטרס, להמריץ את הדם ולהרגיש בריאים יותר באופן כללי, יש לנו פתרון בשבילכם:

עיסוי בפתח תקווה עד הבית.

 

למה כדאי להזמין עיסוי בפתח תקווה עד הבית?

באזור זה ישנם מבחר שלם מטפלים הגרים באזור ואפשר למצוא קליניקות מצוינות לעיסוי מקצועי מסוגים שונים, אבל לעיסוי בפתח תקווה עד הבית, יש לא מעט יתרונות ייחודיים משלו:

          לא צריך לעמוד בפקקים בדרך לקליניקה, הטיפול מגיע עד אליכם.

          אפשר להזמין את הטיפול כמעט לכל שעה שנוחה לכם, כי אתם לא צריכים להמתין לזמני הפתיחה של הקליניקה!

          אחרי טיפול מפנק ומרגיע, לא תצטרכו להיכנס לאוטו ולהתחיל לנסוע, כשהגוף שלכם צובר מתחים חדשים תוך כדי נהיגה…תוכלו ישר להיכנס למיטה ולהמשיך את היום המרגיע שלכם.

          קל לבחור מטפל מקצועי ומיומן, כשאתם מזמינים מישהו מומלץ אליכם הביתה. אתם יודעים מי מגיע ומה הוא יכול לעשות ונשאר לכם רק להנות.

          עיסוי עד הבית הוא גם עיסוי שאפשר להזמין במתנה/הפתעה למישהו שאוהבים. לא צריך לכסות את העיניים להיכנס לאוטו ולספר שקרים כל הדרך לקליניקה כי הטיפול מגיע  עד לבית.

          טיפול עד הבית  מתאים במיוחד לאנשים ביישנים שלא רוצים שכולם ידעו שהם הולכים לטיפול, או לאנשים שפשוט קשה להם לצאת מהבית, אם בגלל קושי פיזי, או קושי רגשי.  עיסוי עד הבית פותר את הבעיה.

 

איזה עיסוי אפשר להזמין?

עם המטפלים של "זמן מגע" תוכלו להזמין עיסוי בפתח תקווה עד הבית מתוך מגוון סוגים של עיסויים מקצועיים ומפנקים, כדי שתוכלו לבחור את סוג העיסוי המתאים לכם ביותר:

עיסוי שוודי

עיסוי שוודי הוא סוג העיסוי הסטנדרטי המוצע במרבית המרפאות, מכוני הכושר, מכוני הספא ומרכזי הבריאות. בעזרת קרם או שמן, המעסה מתחיל בדרך כלל בעיסוי כללי ואז עובר לעיסוי באזורים ספציפיים ובעייתיים כדי לטפל בהם. עיסוי זה מספק הרפיית שרירים מלאה בגוף, וזה יכול להועיל במיוחד אם אתם מחלימים מפציעה.

עיסוי רקמות עמוק

עיסוי רקמות עמוק הוא עיסוי טיפולי ממוקד המכוון לקשרי שריר ואזורי בעיה ספציפיים בשכבות העמוקות יותר של רקמת השריר והחיבור. באמצעות לחיצות מכוונות, אטיות או חיכוך על פני השריר, המעסה יכול לטפל בשרירים כרוניים צמודים או כואבים, בעיות יציבה או פציעות.

אמנם נכון שלחץ של רקמות עמוקות הוא בדרך כלל חזק יותר מזה של עיסוי שוודי, אבל זה לא חייב להיות כואב כדי להיות יעיל. אם אתם חווים כאב, יידעו את המעסה מיד.

סוג זה של עיסוי מועיל במיוחד לאנשים עם כאבים כרוניים או פציעות מתמשכות הגורמים לניידות מוגבלת. הוא יעיל לטיפול בפציעות לחץ חוזרות ונשנות, כגון "מרפק טניס" או תסמונת התעלה הקרפלית.

עיסוי ספורטאים

עיסוי ספורט הוא אפשרות טובה אם יש לך פגיעה חוזרת ונשנית בשריר, כמו שסביר לקבל כאשר עוסקים בספורט באופן תדיר. זו גם אפשרות טובה אם אתה נוטה לפציעות, כיוון שניתן להשתמש בה בכדי לסייע במניעת פציעות ספורט. אתה יכול גם להשתמש בעיסוי ספורט כדי להגביר את הגמישות והביצועים. בנוסף, ניתן להשתמש בעיסוי כזה בכדי להקל על כאבים, חרדות ומתחי שרירים.

עיסוי ספורטאים יכול להיעשות כעיסוי גוף מלא או שלחלופין ניתן שהמעסה יתמקד בחלקי הגוף הזקוקים לתשומת לב רבה ביותר. בהתאם לצרכים שלך המעסה יבחר האם לנקוט בטקטיקה של לחץ עמוק או שמא בעיסוי מרגיע.

שיאצו

סוג של עבודת גוף יפנית, עיסוי שיאצו כולל לחץ מקומי באמצעות אצבעות המטפל (או לפעמים הידיים והמרפקים), המופעל ברצף קצבי לאורך הגוף. כל נקודה מוחזקת כשתי עד שמונה שניות.

עם שורשים ברפואה הסינית המסורתית, מטרת השיאצו היא לעורר נקודות אקופרסורה בגוף כדי לשפר את זרימת האנרגיה ולעזור לחזור איזון.

שיאצו נעשה בדרך כלל על מחצלת על הרצפה או על שולחן עיסוי נמוך ומשמש לעתים קרובות להפחתת לחץ, ולהגנה מפני בעיות בריאות הקשורות למתח. כמה מחקרים הראו כי שיאצו עשוי להיות יעיל לטיפול בכאב, בחילות ונדודי שינה.

עיסוי תאילנדי

תערובת ייחודית של יוגה, מתיחות פסיביות ותנועות עיסוי לוחצות, עיסוי תאילנדי ממריץ יותר מצורות עיסוי אחרות. זה קצת כמו יוגה מבלי לעשות את העבודה, שכן המטפל זז ומותח אותך ברצף של תנוחות, בדרך כלל על מחצלת על הרצפה.

בדומה לשיאצו, עיסוי תאילנדי מאזן את אנרגיות הגוף. המטפל עושה שימוש בלחיצות קצביות לאורך קווי האנרגיה של הגוף כדי להפחית מתח ולשפר את הגמישות וטווח התנועה. הוכח כי הוא עיסוי אפקטיבי להפחתת חרדה.

נשים בהריון

עיסוי מותאם אישית לצרכי האם לעתיד אשר משמש לרוב להרפיה. מכיוון שנשים הרות רבות סובלות מכאבי גב תחתון וקרסוליים נפוחים בחודשים מאוחרים יותר, עיסוי הריון זו דרך בטוחה יחסית להקל על האישה, ללא שימוש בתרופות.

מעסים שקיבלו הכשרה מיוחדת ומוסמכים בעיסוי הריון יודעים למקם ולתמוך בגוף האישה במהלך העיסוי, לשנות טכניקות ולהימנע מאזורים וטכניקות מסוימות במהלך ההיריון. לרוב יהיה שולחן מיוחד המאפשר לאישה לנוח בנוחות ובבטיחות במהלך העיסוי.

אבנים חמות

כפי שהשם מרמז, עיסוי באבנים חמות משתמש באבנים מחוממות. המטפל עיסוי מניח אבנים חמות וחלקות בנקודות ספציפיות בגוף ומחזיק גם את האבנים תוך כדי העיסוי. האבנים הן בדרך כלל בזלת (סלע וולקני השומר היטב על החום).

החום של האבנים החלקות יכול להיות מרגיע למדי. כמו כן, הוכח כי חום מרפה שרירים תפוסים, כך שהאבנים החמות מאפשרות למטפל להקל על אזורי מתח שרירים במהירות.

אם יש לך מצבים רפואיים מסוימים כגון לחץ דם גבוה, סוכרת, מחלות לב או דליות, עליך לפנות לרופא אם אתה מתכוון לקבל עיסוי באבנים חמות.

רפלקסולוגיה

המעסה משתמש בלחץ אצבעות ובטכניקות כגון לחיצה ושפשוף כדי לקדם הרפיה וריפוי בגוף. הרפלקסולוגיה מבוססת על "אזורי רפלקס" בידיים וברגליים, אשר האמונה כי האנרגיה שלהם מחוברת לאיברים שונים.

הרפלקסולוגיה מתוארכת לתרבויות עתיקות אך שוכללה על ידי הפיזיותרפיסט האמריקני יוניס אינגרם בשנות השלושים. זה יכול להיות טיפול מרגיע מאוד, במיוחד אם אתה על הרגליים כל היום והן עייפות וכואבות.

עיסוי זוגי עד הבית

עיסוי זוגי הוא עיסוי שעושים עם בן / בת הזוג או כל אדם אחר לבחירתכם באותו החדר. תוכלו לבחור איזה סוג של עיסוי תרצו לקבל, ואתם ובן הזוג שלכם יכולים לקבל כל אחד סוג של עיסוי בהתאם להעדפותיכם.

בנוסף לטיפולים המפורטים לעיל אנו מציעים גם עיסוי רפואי וכוסות רוח וגם עיסוי מהנה במיוחד בשילוב שמנים אתרים.

לסיכום

לא צריך לחכות, להתבייש או להתאפק על מנת להזמין . אם אתם לא יכולים להגיע לטיפול בקליניקה, או שפשוט יותר נעים לכם בפרטיות של הבית, הבטיחו לעצמכם את העיסוי בפתח תקווה עד הבית שאתם רוצים, עם מיטב המטפלים בתחום. צרו קשר עוד היום בטלפון: 073-7759944.

 

תפריט נגישות