mobile

עיסוי בחולון עד הבית

מחפשים עיסוי בחולון ? רוצים עיסוי שיגיע אליכם למקום העבודה? רוצים לפנק מישהו אהוב, או להתפנק בעיסוי זוגי עד הבית?

זמן מגע מציעים מגוון טיפולי מגע וצוות מעסים מקצועי ומיומן, שישמח להגיע עד אליכם הביתה, עם כל הציוד הדרוש, כדי להעניק לכם עיסוי עד הבית, שישאיר אתכם עם טעם של עוד.

 

עיסוי בחולון עד הבית  – למי זה מתאים

אם כבר יצא לכם לקבל עיסוי, או שאתם מכירים קצת את הנושא, אתם כבר יודעים שעיסוי מאוד מתאים לאנשים הזקוקים לשחרור ממתחים, לספורטאים עם שרירים תפוסים, לאמהות עייפות ומותשות, לאנשים הסובלים ממתח מתמשך בחייהם ואפילו לחולים במחלות קשות.

עיסוי  בחולון מקצועי מסייע לשחרור רעלים מהגוף, מזרים חמצן ודם לכל האיברים והתאים, משחרר שרירים תפוסים וחסמים ישנים שנתקעו ברקמות השריר, מסייע למוח להתנתק ממחשבות מיותרות ולשחרר את השליטה המאפיינת את חיי היומיום של רוב האנשים בישראל.

יחד עם זאת, עיסוי  טוב יכול להיות חלק מתחזוקה שוטפת וקבועה של הגוף והנפש, למנוע יצירה של חסמים חדשים בגוף, לאפשר לגוף לתפקד באופן אופטימלי בעזרת המרצה של מערכת הדם ושימור המצב התקין של מערכות הגוף השונות כן הלאה.

צוות המעסים של זמן מגע הוא מקצועי ומיומן ומסוגל להעניק עיסוי בחולון  ברמה גבוהה לכל סוגי האנשים ולטפל בסוגים שונים של בעיות, באמצעות מגוון של טיפולי מגע ולכן כמעט כל אחד יכול להפיק תועלת מעיסוי עד הבית

סוגים של עיסויים עד הבית

צוות זמן מגע מיומן במתן עיסויים מקצועיים, אך לא פחות חשוב מכך – גם להתאים את סוג העיסוי לצרכי המטופל. אם אתם כבר מנוסים בטיפולי מגע מסוגים שונים ויודעים למה אתם זקוקים עכשיו, תוכלו להתרשם מהמגוון הקיים באתר ולהזמין את הטיפול המתאים לכם ואם אתם לא מספיק מכירים, תוכלו להתייעץ עם צוות האתר, או לקרוא אודות כל אחד מסוג הטיפול בהרחבה באתר ולבחור:

          עיסוי שוודי – עיסוי שנחשב רך ומלטף יחסית, מתאים לאנשים שרוצים להירגע ולהתפנק, אך גם לשחרור מתחים ושרירים תפוסים

          עיסוי תאילנדי – עיסוי שמגיע היישר מארץ החופש והים, משחרר מתחים וחסמים, מגיע לכל נקודה כואבת בגוף ומשאיר אתכם  רגועים ומשוחררים.

          עיסוי זוגי עד הבית – פינוק אולטימטיבי לתחילתו של ערב רומנטי מושלם – שני מטפלים שיגיעו עד לביתכם לעיסוי בחולון  ויעניקו  לכם טיפול זוגי חלומי.

          עיסוי רקמות – עיסוי מקצועי, שנכנס לעומק הרקמות, משחרר חסמים ישנים ומותיר אתכם רגועים ונינוחים.

          עיסוי רפואי – מתאים במיוחד לאנשים שסובלים מפגיעות שונות וכאבים כרוניים, אך מטפל בכל סוגי הכאבים והבעיות ומומלץ לאנשים שרוצים לשפר את מצבם הגופני.

          עיסוי עם אבנים חמות – שימוש בטכניקה עתיקה וידע מודרני כדי להעניק לכם טיפול נעים, עמוק ומרגיע.

          כוסות רוח – השיטה מבית סבתא בידי מטפלים מוסמכים, מסייעת להקלה במגוון מצבים.

–     עיסוי שוודי בשילוב שמנים ארומתיים – אין ספק ששילוב שמנים ארומתיים לעיסוי השוודי המפנק יעשירו את העיסוי ויתרמו    לבריאותו למשל שמן ארומתי האקליפטוס  יעזור לדרכי הנשימה ,ושמן הלבנדר יעזור להפגת כאבי ראש ועוד..

מדוע כדאי לי להזמין מסאז בחולון עד הבית?

תחום הטיפול בעיסוי הולך וגדל בשנים האחרונות, ויותר ויותר אנשים מבינים שלעיסוי יכול להיות מגוון רחב של יתרונות. תלוי למה שאתה זקוק, עיסוי יכול להקל על הכאב, להרפות את השרירים, לשפר את היציבה או להפחית את הלחץ. קח רגע ללמוד על כמה מהסיבות העיקריות שבגללן אנשים בוחרים לעשות עיסוי, ומדוע כדאי גם לך.

  1. להפיג מתח וחרדה

בעולם המודרני של ימינו, נראה שיש יותר מלחצים מאי פעם. לקחת פסק זמן מהלוח הזמנים העמוס שלך כדי להביא מעסה לביתך, וליהנות מעיסוי מרגיע לבחירתך, יכול לעזור להפחית את כמות הלחץ שאתה מרגיש.

  1. להקל על כאבי גב תחתון

כאבי גב תחתון הם תלונה שכיחה בקרב אנשים רבים, במיוחד ככל שהם מזדקנים. כאשר הוא חמור מספיק, סוג זה של כאב עלול לגרום להחמצת ימי עבודה או נכות. עיסוי יכול להיות יעיל בהפחתת כאבים בגב התחתון, ובהפחתת האפשרות להגיע למצב של נכות.

     3. להפחית כאבים באזורים אחרים בגוף

בעוד שכאבי גב תחתון שכיחים מאוד, ניתן לטפל בכאבים באזורים אחרים גם באמצעות עיסוי. אזורים נפוצים שבהם לקוחות מחפשים הקלה בכאב הם הצוואר, הכתפיים, מפרקי הברך והירך ואזורים נוספים בגוף. ישנם גורמים רבים לכאב, ומטפלים בעיסוי מאומנים לעזור ללקוחות עם כאבים הנגרמים ממגוון מצבים, כולל דלקת פרקים, סרטן, דלקת מפרקים ניוונית, תסמונת התעלה הקרפלית, כאבי ראש, טראומה ופציעות ספורט.

  1. להפחית את מתח השרירים

מהספורטאים המקצועיים שמרוויחים את השכר הגבוה ביותר, לאלו מאיתנו שעוקבים אחר תכניות אימון פשוטות יותר, אנשים שמתאמנים בספורט יכולים ליהנות מעיסוי. במיוחד עיסוי ספורט מיוחד, יכול לעזור בהתניה, טווח תנועה וגמישות, כמו גם להאיץ את ההחלמה מפציעות שרירים.

  1. לשפר את הגמישות

עבור ספורטאים ולא ספורטאים כאחד, עיסוי יכול לשפר את טווח התנועה והגמישות של השרירים שלך. עיסוי עוזר לעורר את זרימת הדם סביב השרירים שלך, מה שמגביר את זרימת החמצן וחומרי ההזנה לשרירים, מה שמוביל לגמישות מוגברת, בין היתר.

  1. להקל על כאבי ראש שנגמרים מלחץ

כאבי ראש אלו הם סוג נפוץ במיוחד. ידוע כי הם נגרמים כאשר השרירים מתכווצים בצוואר, בפנים, בקרקפת ובלסת. כאבי ראש אלו נגרמים ממצבי לחץ שאנשים נתונים תחתם. טיפול בעיסוי יכול לסייע בהפחתת מתיחות השרירים ובהקלה על סוג זה של כאבי ראש.

  1. להפחית דיכאון

ישנן סיבות רבות לדיכאון, וטיפול בדיכאון נוקט בגישה משותפת ארוכת טווח הכוללת נותני טיפול רבים. טיפול בעיסוי יכול למלא תפקיד בסיוע לחולים עם דיכאון, במיוחד בדיכאון העלול להיות קשור למחלות או כאב כרוני. על ידי עזרה לחולים לנהל את כאבם ותסמינים אחרים שמשפיעים על מצבם הנפשי, לעיסוי יכולה להיות השפעה מיטיבה על רווחתו הכללית של המטופל.

  1. להגביר את חסינותכם

מחקרים הראו כי עיסוי שוודי עשוי לסייע בהגברת החסינות שלך על ידי הגדלת סוג התאים הנלחמים בנגיפים. עיסוי לא יעצור מחלה לאחר תחילתה, אך הוא עשוי למלא תפקיד בהגברת יכולת המערכת החיסונית שלך למנוע את המחלה לפני שהיא מתחילה.

  1. לשפר את היציבות ואיכות החיים אצל מבוגרים

מבוגרים רבים מתמודדים עם בעיות בריאות ככל שהם מזדקנים. על פי מחקרים, עיסוי יכול לעזור להפחית את ההשפעות השליליות של דמנציה, לחץ דם גבוה, דלקת מפרקים ניוונית ועוד שלל בעיות בריאותיות. בנוסף, הוכח שהוא מקדם רגיעה ויציבות בקרב מבוגרים.

  1. לשפר את בריאותך הכללית ורווחתך

אנשים רבים משלבים טיפול עיסוי בתוכניות הבריאות שלהם, ומגלים שזה משפר את בריאותם הכללית ורווחתם. רוב האנשים חשים התחדשות לאחר העיסויים שהם עובדים ונהנים מהיתרונות הגופניים והרגשיים שעיסוי יכול להביא.

אז אל תוותרו על כל היתרונות הללו, והזמינו כבר היום עיסוי עד הבית!

יתרונות עיסוי עד הבית

המחיר של העיסוי עיסוי בבית יוצא הכי זול משאר האפשרויות

 

המקום הכי טוב לעשות עיסוי אין כמו לקבל עיסוי בבית במקום הכי מתאים ונוח לכם
 בהחלט המעסים הכי מקצועיים מעסים עד הבית בהחלט רעננים ומלאי כוח ומרץ לתת לכם את הטיפול המיטבי ביותר
חיסכון כספי בהוצאות מאחר והעיסוי נעשה בבית הוצאות הנסיעה למקום הטיפול וחזרה נחסכות כמו כן הוצאות החניה
התנהלות נכונה לזמנינו היקר זמן הנסיעה לנסיעה לעיסוי והמתנה נחסך וכך ננהל את הזמן שלנו נכון
אירוע פרטיים חגיגה אינטימית ופרטית שנוכל לשלב בכל אירוע אצלנו בבית

לסיכום

כל מה שנותר לכם לעשות הוא לבחור אחד מסוגי העיסויים שלנו ולהזמין. אז למה אתם מחכים??

עיסוי בחולון עד הבית במרחק שיחת טלפון קצרה במספר: 073-7759944 ואם אתם מעדיפים שאנחנו נתקשר אליכם.

 

תפריט נגישות