mobile

עיסוי בחדרה עד הבית

עיסוי בחדרה הנאה מושלמת!

עיסוי בחדרה  עד הבית הוא כל מה שאתם יכולים לדמיין – מעסה מקצועי שמגיע עד לדלת הבית שלכם, עם כל הציוד הדרוש – מיטת טיפולים, שמן אתרי, נרות ריחניים, מוזיקה מרגיעה ואם תרצו, אפשר גם אבנים חמות לעיסוי מיוחד ואפילו כוסות רוח.

עיסוי בחדרה עד הבית מאפשר לכם להשאיר בפיג'מה ולקבל את אחד הפינוקים הטובים והמיטיבים שיש.

זמן מגע מציעים מגוון טיפולי מגע, שיכולים להגיע עד אליכם הביתה, עם צוות מטפלים מוסמך ומיומן, שמביא את האווירה והשקט עד לבית שלכם.

 

עיסוי  בחדרה עד הבית – איפה הקאץ'?

 

האמת היא שגם אם קשה לכם להאמין – אין פה שום קאץ'.

למעשה, עיסוי בחדרה עד הבית כולל יתרונות כל כך רבים, שאנחנו לא מבינים איך יכול להיות שיש עוד אנשים בישראל שלא חוו את החוויה.

          עיסוי  עד הבית מאפשר לכם להשאיר באזור הנוחות האולטימטיבי שלכם – הבית. המטפלים הנפלאי שלנו יעשו את הדרך אליכם ויגיעו עם כל הציוד הדרוש, כדי לתת לכם את העיסוי שבחרתם בשעה המתאימה לכם.

          כשאתם מקבלים עיסוי בבית, אתם לא רק יכולים להרגיש הכי בנוח שאפשר, אלא גם חוסכים לעצמכם את הטרחה והזמן הדרושים לנסיעה אל הקליניקה וגם חוסכים לעצמכם התעוררות מהירה ואגרסיבית בסוף הטיפול, כדי לקום ממיטת הטיפולים, להתלבש ולהיכנס לרכב – לנסיעה ארוכה שתשכיח מכם את כל החוויה המענגת שעברתם זה עתה.

          עיסוי עד הבית יכול גם להגיע אל מקום העבודה שלכם ולספק לכם שבירת שגרה מבורכת, רענון מעורר באמצע היום ומבטי קנאה מכל העובדים האחרים.

          עיסוי עד הבית יכול להיות גם זוגי ולספק לכם התחלה מושלמת לערב רומנטי מהסרטים.

          כשאתם נמצאים בסביבה מוכרת ובטוחה, לגוף שלכם יותר קל לשחרר ולהרפות. המטפלים יכולים לעשות את עבודתם בקלות והתוצאה יותר אפקטיבית.

 

אולי ה"קאץ'" היחיד בכל העניין הוא שאתם צריכים להכין מבעוד מועד חדר שקט, נקי ומסודר, שיהיה בו מספיק מקום למיטת טיפולים ולמעסה, לבקש מבני הבית שישמרו על שקט וליהנות מכל רגע.

 

עיסוי עד הבית  – איך תרגישו רגע אחרי?

מגוון טיפולי המגע באתר זמן מגע מאפשר לכם להזמין עיסוי עד הבית  מהסוג המתאים לכם ביותר:

תוכלו להזמין כוסות רוח, אבנים חמות, עיסוי שוודי, או תאילנדי, עיסוי רפואי ועיסוי רקמות.

 

כל אחד מהטיפולים האלה מספק תחושות מעט שונות ומטפל בבעיות מסוגים מעט שונים, אך ללא יוצא מהכלל, עיסוי עד הבית בחדרה צפוי להשאיר אתכם עם תחושת רוגע ושחרור, נינוחות מופלאה, שמתחילה בגוף ומסתיימת בראש ריק ממחשבות טורדניות.

 

לסיכום

עיסוי בחדרה עד הבית הוא אופציה מושלמת למי שרוצה לקבל טיפולי מגע איכותיים, עם מטפלים מהשורה הראשונה, מבלי לעזוב את נוחיות ביתו.

אם גם אתם מבינים שזו הדרך האולטימטיבית להתפנק, או לפנק מישהו שאתם אוהבים, כל מה שנותר לכם לעשות הוא להתקשר אלינו ולהזמין טיפול במספר: 073-7759944

תפריט נגישות