mobile

עיסוי בהרצליה עד הבית

עיסוי בהרצליה ואזור השרון  עד הבית הוא הדרך הטובה והבריאה ביותר להשיב לגוף את האנרגיה שנשחקה בחיי השגרה התובעניים, לשחרר שרירים כואבים, לעזור לנפש להירגע אחרי תקופה ארוכה של מתח ואפילו לטפל בבעיות כרוניות מסוגים שונים.

זמן מגע מספקת שירותי עיסוי בהרצליה עד הבית על ידי צוות מגוון, מקצועי, מוסמך ומיומן של מטפלים מהשורה הראשונה, שישמחו להגיע עד הבית שלכם ולהעניק לכם עיסוי מפנק ומרגיע.

 

מה תרגישו אחרי שתקבלו עיסוי בהרצליה עד הבית?

עיסוי נמרץ, בידי מעסה מוסמך, מסייע להמרצה של זרימת הדם בגוף.

כתוצאה – מגיע יותר חמצן לאיברים השונים וממלא את התאים באנרגיה.

למרות שאחרי עיסוי, לפעמים מרגישים עייפים ורוצים לנוח, מה שקורה בתוך הגוף הוא דווקא התעוררות של חלקים רדומים, עד לרמה התאית.

שרירים עייפים מקבלים חיים חדשים, מקומות תפוסים משתחררים ואיתם כאבים ישנים שכבר שכחתם.

טווח התנועה בגפיים ואפילו בצוואר גדל, בזכות המגע התומך והמשחרר שקיבלו האיברים הללו.

המוח נרגע ומתרוקן ממחשבות ומה שרוב האנשים מתרגמים לתחושת עייפות הוא בעצם הרפיה מהשליטה המוחלטת בה הם נמצאים רוב הזמן, לצד הזרקור שהעיסוי בהרצליה מאיר על המקומות העייפים בגוף, הזקוקים למנוחה.

למה לא ללכת לקליניקה לעיסוי בהרצליה?

האמת היא שאין לנו שום דבר נגד טיפולים בקליניקה. יש קליניקות מפנקות עם מטפלים מעולים, אבל עדיין, כדי להגיע לטיול בקליניקה, תצטרכו להתארגן, להתלבש, להסתרק ולהתאפר,

להיכנס לרכב ולשבת בפקקים עד שתגיעו, לבזבז זמן יקר על נסיעה והמתנה לתורכם ולבסוף, במקום להיכנס למיטה ולנוח, תצטרכו להיכנס שוב לרכב ולנסוע הביתה.

עיסוי בהרצליה עד הבית מאפשר לכם להשאיר בפיג'מה ולחכות בשלווה כשאתם נחים על הכורסה האהובה עליכם ואם תרצו – אתם יכולים להיכנס בסוף הטיפול ישר למיטה וללכת לישון, או להתפנק מול הטלוויזיה עם כוס יין על הספה בסלון. לא יודעים מה אתכם – לנו זה נשמע אידיאלי.

 

תוכלו לבחור מתוך מגוון סוגים של טיפולי מגע ומטפלים מהשורה הראשונה שיעניקו לכם טיפול לבחירתכם:

          עיסוי רקמות – שחודר לעומק השריר ומשחרר חסמים ישנים וחדשים.

          כוסות רוח – מסייעות לטפל במצבים שונים ומשחררות איברים דואבים.

          עיסוי שוודי – עיסוי קלאסי ואהוב, משחרר שרירים תפוסים ומרגיע את הנפש.

          עיסוי תאילנדי – כדי שתוכלו להרגיש שאתם בחופשה על החוף.

          עיסוי זוגי עד הבית – צמד מטפלים שמגיע עד אליכם כדי לתת לכם פינוק זוגי מושלם.

          עיסוי בהרצליה רפואי – לטיפול בשרירים פגועים, איברים תפוסים ומתחים מובנים.

מה קורה לגוף שלכם במהלך עיסוי בהרצליה עד הבית מקצועי?

במהלך עיסוי מקצועי, מיושם לרוב מגע ישיר עם העור. המגע הזה משחרר הורמון מאוד ספציפי, אשר אחראי על תחושות של קרבה ואהבה. כתוצאה, אתם מרגישים תחושות נינוחות וביטחון, משחררים שרירים מתוחים ומאפשרים למעסה לחדור לעומק השרירים.

כאשר המגע בשרירים תפוסים מתמקד בנקודות כואבות, כאב משתחרר, אבל שחרור הכאב הוא נעים, שכן הגוף מזהה כי מדובר על מגע טיפולי ולכן במקביל, משתחררים הורמונים נוספים, אשר מטשטשים את תחושת הכאב, מקלים עליה ויוצרים תחושת אופוריה נעימה.

טווח התנועה של איברי הגוף שלכם גדל בעקבות המתח שמשתחרר מהשרירים ובייחוד אם תזמינו טיפול כמו שיאצו, או עיסוי תאילנדי, שמתמקדים בהנעה של הגפיים ויישום מתיחות שונות, אשר מסייעים באופן ישיר להגדלת טווח התנועה של הגפיים ואף משחררים אזורים תפוסים בגב.

בתום העיסוי, הגוף והנפש פעמים רבות מתמלאים בתחושת עייפות נעימה, אשר גורמת לכם לרצות לנוח או ללכת לישון. למעשה, אם יש לכם אפשרות ללכת לנוח, או לישון מיד לאחר העיסוי – זה מומלץ, אך כדאי גם לדעת כי התחושות האלה נורמליות ואף בריאות.

הן קיימות כדי לאפשר לגוף שלכם להשלים את התהליכים שחלו בזמן העיסוי ולמוח שלכם – לנוח מהתהליכים האינטנסיביים שהתרחשו בזמן העיסוי.

 

איך בוחרים את העיסוי המתאים לכם עד הבית?

בחירה של העיסוי שלכם בזמן מגע מתחילה בכם:

● אתם בוחרים את השעה המתאימה לכם ביותר, כדי שיהיה לכם שקט בבית, כדי שלא תהיו טרודים, כדי שתספיקו לנוח אחרי העבודה, או כדי שתספיקו להכין משהו לאכול, לפני שאתם פורשים לחדר לקבל את העיסוי שבחרתם.

● אתם בוחרים אם תגיע אליכם מטפלת, או שיגיע אליכם מטפל, כדי שתרגישו הכי בנוח שאפשר.

● אתם בוחרים את סוג העיסוי המתאים לכם, כך שתקבלו בדיוק את מה שאתם צריכים, בין אם זה כולל מילוי מצברים לקראת עוד יום עבודה, או הרגעת מתחים נפשיים ובין אם זה כולל ניקוי עמוק של חסמים ישנים, או אפילו טיפול בבעיות כרוניות שונות.

● אם אתם לא בטוחים איזה סוג של טיפול מתאים לכם ביותר, תוכלו לקרוא בהרחבה על סוגי הטיפולים השונים אצלנו באתר, או להתייעץ בטלפון עם הצוות המקצועי שלנו.

● אם אתם רוצים להזמין טיפול למישהו אחר – במתנה, מומלץ להסביר להם מראש שהם מקבלים עיסוי עד הבית, כדי לאפשר להם להתכונן לקראת הטיפול, אם כי אפשר גם לתת שובר מתנה ולתת להם לבחור בעצמם את הזמן, את המקום ואת סוג העיסוי שהם רוצים לקבל.

● לבסוף, אתם מכינים את החדר המתאים ביותר בבית לקבלת עיסוי מרגיע ושליו של 60 דקות. זה צריך להיות חדר נקי ומסודר, מספיק גדול למיטת טיפולים ולמעסה שלכם, שאפשר לסגור בו את הדלת כדי לשמור על פרטיות והשקט.

● כעת נשאר לכם רק להמתין שהמעסה שלכם יגיע, או תגיע, כדי לתת לכם את העיסוי המושלם שהזמנתם.

 

איך המעסים מכינים את הבית שלכם לקראת העיסוי?

כבר הבנתם שאתם לא צריכים לעשות כלום כדי להתכונן לעיסוי (כמעט כלום בכל אופן…), כי המעסים שלכם עושים את הכל בשבילכם, אבל מה בדיוק הם עושים ואיך הם מכינים את השטח לקראת העיסוי?

קודם כל, המעסים שלנו מקבלים את הכתובת שלכם ואת השעה המדויקת שבה אתם מעדיפים לקבל את העיסוי. הם נוסעים אליכם באופן עצמאי ומביאים אתם את כל מה שצריך כדי לתת לכם עיסוי.

כאשר הם מגיעים אליכם הביתה, הם פותחים מיטת טיפולים מתקפלת בחדר שהכנתם להם ופורסים עליה סדין לבן נקי. הם יכולים להדליק נר ריחני ולהפעיל מוזיקה נעימה כדי ליצור אווירה מיוחדת ונעימה ואז מכינים גם את הציוד הנוסף, המיועד לטיפול הספציפי שביקשתם.

זה יכול להיות שמן ארומטי לעיסוי שוודי, או אבנים חמות, או כוסות רוח וכן הלאה.

העיקר שהכל יהיה מוכן כדי לתת לכם עיסוי מושלם.

 

לסיכום

צוות המטפלים המיומן של זמן מגע מאפשר לכם בחירה בין סוגי הטיפולים הללו, כדי להתאים לכם את הטיפול הנכון. תוכלו להזמין את הטיפול עד הבית וגם לקבוע את השעה הנוחה לכם.

אם תרצו – העיסוי בהרצליה יכול להגיע אליכם גם למקום העבודה.

אם כן, מה צריך לעשות כדי לקבל עיסוי עד הבית בהרצליה ואזור השרון ?

פשוט – להתקשר אלינו למידע נוסף והזמנות למספר: 073-7759944,

 

 

 

תפריט נגישות