mobile

עיסוי בגבעתיים עד הבית

עיסוי בגבעתיים מגיע לכם משהו טוב!

אם יש משהו מפנק יותר מעיסוי טוב, זה כנראה עיסוי בגבעתיים עד הבית.

מה כבר יכול לנצח מטפל, או מטפלת, שמגיעה עד דלת הבית שלכם, עם מיטת טיפולים, שמנים ארומטיים, נרות ריחניים ומוזיקה מרגיעה? אם תרצו תוכלו לקבל גם עיסוי באבנים חמות, או כוסות רוח, העיקר שהעיסוי שתקבלו יצליח להרגיע את הגוף ואת הנפש שלכם ולתת לכם תחושה נפלאה.

עם צוות המטפלים של זמן מגע תוכלו להישאר באזור הנוחות שלכם ולקבל עיסוי בגבעתיים לא פחות ממופלא.

 

8 יתרונות להזמנת עיסוי בגבעתיים  עד הבית

  1. לא צריך לצאת מאזור הנוחות שלכם – הבית הוא המקום הנוח והבטוח ביותר עלי אדמות, אז למה שתצטרכו לצאת ממנו, כדי להירגע? במקום לצאת מהבית לנסיעה מייגעת ואחרי הטיפול לקלקל את כל ההרגשה עם נסיעה מתישה חזרה, תוכלו להשאיר על הכורסה האהובה שלכם, עד שהעיסוי יגיע אליכם.
  2. העיסוי שלנו יכול להגיע אליכם עד הבית, אבל גם עד מקום העבודה. אתם יכולים לחסוך זמן ועצבים ופשוט לחכות בנוחות, בזמן ובמקום שהכי מתאימים לכם ולקבל טיפול שיחזיר אתכם לחיים.
  3. ממיטת העיסוי ישר למיטה שלכם – עיסוי בקליניקה יכול להיות נפלא ומקצועי מאוד, אך כשהוא מסתיים אתם צריכים לאסוף את עצמכם, להתעורר מהחלום ולצאת לנסיעה, שמחזירה את הגוף למצב המתוח המוכר לכם. עיסוי בגבעתיים בבית מאפשר לכם להיכנס מיד לאחר העיסוי למיטה, או למקלחת, או פשוט להתפנק על הספה עם כוס יין, עד שתחליטו שאתם מוכנים לצאת בחזרה לעולם.
  4. אם אתם אוהבים את הפרטיות המוחלטת שלכם, לא מעוניינים לפגוש אף אחד שאתם מכירים בדרך לעיסוי, אפשר להבין אתכם. אתם יכולים לחסוך מעצמכם את אי הנעימות ופשוט להזמין עיסוי בגבעתיים עד הבית. כך תוכלו להימנע ממפגשים לא רצויים ולשמור על פרטיות מלאה.
  5. מגוון טיפולים – עיסוי בגבעתיים עד הבית עם "זמן מגע" מאפשר לכם לבחור מתוך מגוון טיפולי מגע מקצועיים ומפנקים, כך שאתם יכולים לבחור את הטיפול המתאים לכם ביותר. אם אתם לא בטוחים מהו סוג הטיפול המתאים עבורכם – אתם מוזמנים להתייעץ איתנו.
  6. עיסוי בגבעתיים עד הבית יכול להיות גם הפתעה נהדרת למישהו שאוהבים. לא צריך לספק יותר מדי הסברים, פשוט תגידו להם לחכות בבית והמטפל כבר יגיע עם מיטת הטיפולים.
  7. לא צריך לעמוד בפקקים! העיסוי מגיע עד אליכם ומי שנוהג הוא המטפל, אז שבו בכורסה ותתרווחו עד שהוא מגיע.
  8. עיסוי זוגי עד הבית – ערב רומנטי מושלם! אתם יכולים להזמין עיסוי זוגי עד הבית בגבעתיים ולהמשיך מייד אחריו לערב רומנטי בלתי נשכח.

 

לסיכום

צוות המטפלים המיומן והמגוון של זמן מגע מחכה לשיחת הטלפון שלכם.

אתם מוזמנים לשוטט באתר ולהכיר את סוגי הטיפולים שלנו, להיכנס למחירון ולבחור את המחיר המתאים לכם, או להתקשר ולהתייעץ איתנו.

נשמח לעמוד לרשותכם בכל שעות הפעילות של המשרד ולתאם לכם עיסוי בגבעתיים חלומי שיגיע אליכם עד הבית .

לשאלות, בקשות והזמנות, צרו איתנו קשר בטלפון: 073-7759944

 

 

תפריט נגישות