mobile

עיסוי בנהריה עד הבית

עיסוי בנהריה עד הבית חוויה בלתי נשכחת!

אם אתם מרגישים שאתם חייבים לצאת לחופש, אבל לא יכולים, אם אין לכם אף פעם זמן לדאוג לעצמכם, כי אתם כל כך עסוקים, אם כל השרירים שלכם זועקים "הצילו", אבל גם אם אתם פשוט רוצים להתפנק – עיסוי בנהריה עיסוי בעכו והסביבה עד הבית הוא כנראה הפתרון המושלם בשבילכם.

חברת זמן מגע מציעה מגוון סוגי עיסויים וצוות מיומן ומקצועי של מעסים, שישמחו להגיע אליכם הביתה ולהעניק לכם עיסוי בנהריה ועכו  שיחדש לכם את האנרגיות.

 

מגוון סוגי עיסוי בנהריה עד הבית

אם אתם אוהבים טיפולי מגע, אולי כבר יצא לכם לקבל עיסויים מסוגים שונים, אבל גם אם אתם חושבים שאתם מכירים כבר הכל, תנו לנו לנסות לחדש לכם ולספר לכם אילו סוגי טיפולים תוכלו למצוא אצלנו באתר ולהזמין עד הבית:

 

          עיסוי שוודי – עיסוי קלאסי, משחרר ואיכותי, שמשאיר את השרירים נינוחים ואתכם רגועים.

          עיסוי תאילנדי – היישר מהחופים שטופי השמש של תאילנד, תוכלו לקבל אצלכם בבית עיסוי עוצמתי ומעורר, שמגיע לכל מקום בגוף ומספק רגיעה מושלמת.

          עיסוי רקמות – עיסוי שמגיע לעומק ומשחרר חסמים נסתרים.

          עיסוי זוגי עד הבית – צמד מטפלים נפלאים, שיגיעו עד אליכם כאן בנהריה עכו ואזור הצפון בכלל  כדי לספק לכם התחלה מושלמת לערב רומנטי.

          עיסוי עם אבנים חמות – טכניקה מהעולם העתיק, בה משתמשים באבנים חמות וחלקלקות, כדי להרגיע את השרירים ולאפשר להם להשתחרר.

          כוסות רוח – שיטת טיפול מבית סבתא, שמטפלת במגוון מצבים רפואיים וגם מספקת רגיעה, מנוחה והתחדשות של הגוף.

          עיסוי רפואי – מתאים במיוחד לאלה מכם הסובלים מכאבים כרוניים ומשוועים להקלה משמעותית, אך מספקים גם הקלה על מתחים שונים וגוף עייף.

 

       צוות המטפלים המקצועי של זמן מגע ישמח להגיע עד ביתכם ולהביא אתו את הציוד הדרוש להענקת עיסוי לבחירתכם.

       מידע מפורט אודות סוגי העיסויים השונים תוכלו למצוא באתר, או לשאול את צוות האתר בשיחת טלפון.

 

עיסוי בנהריה עד הבית , אולי יותר מכל סוג אחר של עיסוי, מעניק שלווה ורוגע לגוף ולנפש, שאי אפשר להשיג בדרך אחרת. העיסוי ממריץ את זרימת הדם ומאפשר לחמצן רב להגיע לכל חלקי הגוף. התוצאה היא ניקוי רעלים, התחדשות של תאים, פינוי חסמים מתקופות שונות בחיים ותחושה של שחרור השליטה, המאפיינת כל כך את חיי השגרה הלחוצים.

תחושת עייפות ורצון להמשיך לישון בתום הטיפול הם תוצאה של התנתקות מהשליטה ושל הרפיון הגדול המגיע אל השרירים בעקבות העיסוי.

 

לסיכום

בין אם אתם מעדיפים עיסוי קלאסי – שוודי, תאילנדי או רפואי ובין אם אתם מעדיפים טיפול פחות קונבנציונלי, כמו כוסות רוח, אבנים חמות, או עיסוי זוגי, תוכלו לקבל את השירות הנפלא של צוות המעסים של זמן מגע, עד הבית כעיסוי בנהריה ועיסוי בעכו

אז למה אתם מחכים? התקשרו אלינו כבר עכשיו והזמינו את העיסוי המושלם: 073-7759944, או השאירו פרטים באתר – אנחנו כבר נחזור אליכם!

 

תפריט נגישות