mobile

עיסוי כפות רגלים בחתונות וארועים

כל מי שבילה בחייו באירוע בישראל, בין אם מדובר באירוע חברה, יום הולדת פרטי, מסיבת רווקות, או חתונה, יודע שהאטרקציות והמתנות שמקבלים האורחים הם חלק מהעניין.
אמנם האוכל והריקודים הם לרוב מרכז העניינים, אבל אין ספק שההפתעות הקטנות שמחכות לכם במהלך האירוע, הן חלק גדול מההנאה והם מוסיפים למטיבציה שלכם להגיע לאירוע.
במיוחד כשמדובר באירוע שהמוסיקה והריקודים אינם כלולים בתוכנית, כמו אירוע חברה – האטרקציות הקטנות הן אלו שהופכות את האירוע למשהו שכולם מדברים עליו.
אז איך משתלב בכל הנושא הזה גם פוט מסאז', או עיסוי כפות רגליים? המשיכו לקרוא.

למה עיסוי כפות רגליים הוא מושלם לאירועים מכל הסוגים?

בין אם אתם רוקדים בחתונה וחייבים מנוחה והתרעננות, כדי לחדש כוחות ולחזור לרקוד ובין אם אתם מתארחים באירוע חברה ופשוט חייבים קצת מנוחה מהשגרה – מסג' מפנק ומקצועי ברגליים הוא בטח משהו שאתם לא מספיקים לעשות ביום יום ואטרקציה כזו באירוע היא כמעט כמו מתנה משמיים.

למה שמישהו יסכים לקבל מסג' בכפות הרגליים באמצע אירוע?

  • בניגוד למסג' בחלקים אחרים של הגוף, עיסוי לכפות הרגליים מצריך מכם להסיר רק את הנעליים. בגדי האירוע החגיגיים נשארים עליכם במלואם ואתם יכולים לקבל טיפול מפנק, שיחזיר לכם את הכוחות, המרץ והחיוך – לכל הערב.
  • בנוסף – לאנשים הזקוקים לפרטיות, אפשר ליצור מחיצת בד, או מחיצה אחרת, שמאחוריה יתבצעו הטיפולים, כך שאף אחד לא יוכל להציץ ולהפריע.
  • ולבסוף – אם אתם חוששים שריח כפות הרגליים החשופות שלכם ירתיע מישהו – גם כאן אין ממה לחשוש – המטפלים מנקים היטב את כפות הרגליים כחלק מהטיפול ומקדישים לכך תשומת לב וזמן, כדי שתהנו גם מהחלק הזה ותסיימו את הטיפול עם ריח נעים בכפות הרגליים.

איך מתבצע עיסוי בכפות הרגליים בזמן אירוע?

  • מספר עמדות עיסוי מוצבות בכל אירוע – בהתאם לבקשת הלקוח
  • תזמון העמדות, תלוי גם הוא בבעלי האירוע, אך לרוב נהוג לפתוח את העמדות לאחר שמסתיימים חלקים חשובים אחרים של האירוע – למשל החופה במקרה של חתונה, המנות העיקריות בארוחת הערב, או אם מדובר באירוע חברה – אחרי שהמנהלים סיימו לשאת דברים.
  • את העמדות נהוג להציב בסביבה שקטה ככל האפשר, עם מחיצות, או מאחורי קיר, המאפשר מידה של פרטיות.
  • האורח מוזמן להתיישב על כיסא נוח ולהרים את כפות הרגליים על הדום מכוסה במגבת חד פעמית.
  • לפני תחילת העיסוי, המטפלים מקפידים לנקות היטב את כפות הרגליים של האורחים באמצעות מים וסבון, מגבונים לחים, מגבות נייר חד פעמיות וקרם עיסוי עם ריח נפלא. את כפות הידיים, המעסים מחטאים היטב בין עיסוי לעיסוי באמצעות אלכוהול ג'ל.
  • המטפלים מקפידים להעניק לאורחים תחושה, שגם הניקוי הוא חלק מהטיפול וגם הוא נעשה בעדינות ונעימות ומאפשר לאורח להיכנס לאווירת הטיפול ולשחרר את השרירים, כדי לקבל את העיסוי.
  • ברוב המקרים, כל אורח מקבל כ-10 דקות של עיסוי מקצועי ומפנק, שמחזיר אותו רענן ומאושר לרחבת הריקודים.
  • בתום העיסוי אפשר לחזור לרחבת הריקודים ולשאר האטרקציות באירוע ואם רוצים – אפשר להזמין בנוסף על עדות העיסוי – גם זוג כפכפים לכל אורח, שיוכל להמשיך להתפנק גם לאחר שהעיסוי נגמר.

מה היתרונות של עיסוי כפות רגליים לעומת סוגים אחרים של אטרקציות?

​עיסוי בכפות הרגליים, על ידי מעסים מקצועיים, הוא טיפולי ונעשה על פי עקרונות הרפלקסולוגיה.

מכיוון שכך, העיסוי משפיע על כל חלקי הגוף, בזכות הלחיצות על נקודות חשובות בכפות הרגליים, המקושרות לאיברים פנימיים ולחלקים חיצוניים של הגוף.

המטפלות והמטפלים המפעילים את העמדות באירוע, הם אנשי מקצוע מיומנים ומוסמכים, שיודעים כיצד להתייחס לאורחים באירוע וכיצד להפוך את עיסוי כפות הרגליים לחוויה, שמתאימה לשוהים באירוע חגיגי ושתהיה מאוד נעימה, מועילה ובלתי נשכחת.

האורחים, המקבלים את האפשרות לקחת באמצע האירוע הדינמי, פסק זמן לעצמם, להקל מעט על עומסים וכאבים בחלקי הגוף השונים ובייחוד בכפות הרגליים – שם נוטים להצטבר עומסים גדולים במיוחד, חשים ברוב המקרים הפתעה גדולה מעצם הרעיון של הצבת עמדות עיסוי להנאתם.

כשהטיפול מסתיים, תחושת ההפתעה מתחלפת בעונג גדול ובהכרת תודה למי שדאג להם לפינוק המיוחד הזה.

העמדות הגייניות, מעוצבות ונעימות למראה, כך שגם המראה שלהן מעורר חשק ומזמין והאורחים באירוע עוברים חוויה משותפת, ששוברת את הקרח, מאפשרת לכולם להשתחרר, לצחוק ולהנות יחד, כך שגם אם אתם מעוניינים לחזק את הגיבוש בתוך צוות העובדים שלכם וגם אם אתם פשוט רוצים לפנק – עמדת פוט מסג' היא מענה מושלם.

חשוב לדעת

  • אפשר להזמין מספר עמדות, או עמדה אחת, לפי הצורך ולפי מספר המשתתפים באירוע.
  • ברוב המקרים, העמדות מופעלות לזמן מוגבל, גם אותו אפשר להאריך, או לקצר, בתיאום עם בעלי האירוע.
  • חשוב לגלות רגישות לכלל האורחים ולהשתדל לאפשר לכולם להנות מהחוויה באמצעות מספר מספיק של עמדות ופרק זמן, שיספיק למטפלים, כדי לטפל בכולם.
  • אפשר לבקש סוגים שונים של קרמים ושמנים ארומתרפיים, שישאירו לכם ריחות נעימים בחלל האירוע.
  • אפשר לבקש עיצוב ספציפי לעמדה, או לוודא שיש אפשרות למחיצה, או מסך עבור האורחים הביישנים.
  • אפשר ליצור אווירת ספא של ממש, אם מזמינים גם כפכפים לחלק לכל אורח בתום הטיפול.

לסיכום – עיסוי כפות רגליים לכל סוגי האירועים

עמדות עיסוי כפות רגלים לאירועים יכולות להתאים לכל סוגי  האירועים, מפני שהם מאפשרות לקבל טיפול דיסקרטי ונוח, לפרקי זמן קצרים (אפשר גם ארוכים), שיאפשרו לאורחים שלכם לחזור בשמחה לשלל הפעילויות האחרות שהכנתם עבורם.

לכן עמדות לעיסוי כפות הרגליים יכולות להשתלב בצורה נהדרת באירועי חברה, או באירועים ליום האישה, מסיבת רווקות, ואפילו בת מצווה, בר מצווה וחתונה.

עמדת העיסוי לא פוגעת בחגיגיות האירוע, מאפשרת לאורחים להישאר בלבוש החגיגי ולקבל פינוק שמשדרג את החוויה בכמה רמות.

 

תפריט נגישות