mobile

עיסוי בתל מונד עד הבית

הגוף שלנו זקוק תמיד לתחזוקה , הבריאות שלנו כמובן חשובה לנו תמיד , וסתם אם אנחנו רוצים לפנק את עצמנו או את היקר לנו, אז מה מפריע לנו להזמין עיסוי בתל מונד עד הבית,  עשו צעד חכם והזמינו עיסוי עד הבית .תהליך הזמנת עיסוי מאוד פשוט כל שעליכם לעשות הוא ליצור עמנו קשר בטלפון או בכפתור וואטס אפ או ניתן להשאיר הודעה באתר ואנו נחזור אליכם בהקדם. כאשר תצרו עמנו קשר אנו נתאם ביניכם לבין מעסה אשר נמצא באזורכם .רמת המקצועיות של המעסים גבוהה וזמינותם באזורכם תל מונד גם גבוהה.

הזמנת עיסוי בתל מונד עד הבית הדרך הפשוטה להנות!

ניתן להזמין אצלנו עיסוי ליחיד ,ואז מגיע מעסה ל 60 דקות או יותר ,ניתן להזמין עיסוי זוגי עד הבית ואז מגיעים שני מטפלים במקביל ניתן להזמין גם מעסה לזוג כאשר הוא יטפל בכם אחד אחרי השני, אפשר להזמין אצלנו שובר מתנה עיסוי עד הבית לכל אירוע אם זה יום הולדת או יום נישואין או סתם כי בא לכם לפנק , השובר הנו אישי ויימסר למקבל השובר בצרוף ברכה מיוחדת שאותה תכתבו ואנו נוסיף אותה בשובר.

עיסוי בתל מונד עד הבית אנו כבר שולחים מעסים..

תל מונד הנה מועצה מקומית בשרון , ונמצאת ליד העיר נתניה. בתל מונד מתגוררים  כ 14 אלף איש ומספר לא מבוטל של לקוחות הזמינו מאיתנו עיסוי עד הבית רובם ככולם לקוחות מרוצים ואנו בהחלט מתכוננים על מנת לשלוח עוד מעסים ללקוחות הרוצים עיסוי בתל מונד עד הבית. אנו עובדים עם הרבה מעסים מקצועיים וברמה גבוהה באזור ובטוחים כאשר תרצו להזמין עיסוי בתל מונד תהיו לקוחות מרוצים ותהנו מזמינות גבוהה של מעסים.

 

איזה סוגי עיסויים ניתן להזמין ?

קיימים מגוון רחב של עיסויים ואנו נפרט על כמה מהם כעת:

  1. מסאז שוודי – זהו עיסוי מאוד פופולרי הרבה מלקוחותינו מזמינים עיסוי זה. העיסוי מאופיין במגע עדין רך מפנק , העיסוי אינו חזק ומתאים להרגעות שחרור רפיון, המעסה ישתמש בכפות ידיו האמות על מנת לעסות וללוש בצורה עדינה עגולה ורכה את השרירים ואיברים בגוף. אם רציתם עיסוי להורדת לחצים לשכוח מטרדות היום ולצבור כוח להמשך השבוע קחו עיסוי זה .העיסוי עצמו נעשה עם שמן ובבגדים תחתונים.
  2. מסאז רקמות עמוק – המסאז עצמו הינו מסאז חזק ממוקד ויותר עוצמתי מעיסוי שוודי, העיסוי מתאים לאלו העוסקים בספורט ,בפיתוח גוף אבל לא רק. העיסוי יעיל לפתרון מכאובים לשחרור שרירים תפוסים להקלה בכאבים ממוקדים. המעסה ישתמש באמות  ידיו ובמפרקיו על מנת לעשות וללוש בצורה עמוקה חזקה וממוקדת .רציתם עיסוי חזק כזה שתרגישו אותו טוב טוב בקשו מהמעסה את העיסוי רקמות עמוק. העיסוי מתבצע עם שמן ובבגדים תחתונים.
  3. עיסוי תאילנדי – זהו בעצם עיסוי לחיצות ומתיחות מהמסורת העתיקה במזרח הרחוק, המעסה ימתח אותכם וילחץ בנקודות בגוף תוך כדי שימוש במשקל גופו, העיסוי יעיל לשחרור שרירים תפוסים להגמשת התנועה להקלה ושחרור לחצים ומתחים . העיסוי מתבצע ללא שמן ובבגדים נוחים. העיסוי מתבצע לרוב על מזרן מיוחד אך ניתן לבצעו גם על מיטת עיסוי.
  4. טיפול בכוסות רוח – טיפול מיוחד הנועד לטפל בבעיות ומכאובים נקודתיים בגוף. המעסה יניח את הכוסות המיוחדות העשויות זכוכית או סיליקון על נקודות מיוחדות בגוף הכוסות ע"י יניקת האוויר יצרו ואקום בנקודה ויגרמו לזרימת דם למקום בו הונחו זרימת הדם תביא לריפוי המקום. ניתן לשלב את הטיפול בכוסות רוח יחד עם עוד טיפול כמו עיסוי שוודי.
  5. טיפול באבנים חמות -אבני המגמה החמות מונחות על הגוף , חום האבנים ביחד עם קור הגוף והשמן יוצרת תחושת הנאה בלתי רגילה .חום האבנים מועבר לגוף ומביא לריפוי ולשחרור אנרגיה שלילית. טיפול כיפי המיוחד ומומלץ לשלב אותו ביחד עם עוד עיסוי כמו עיסוי שוודי או רקמות עמוק.
  6. רפלקסולוגיה – כף הרגל שלנו מאוד רגישה וכל עיסוי כף הרגל מורגש ונותן תחושה מאוד כיפית אבל מעבר לכך תורת הרפלקסולוגיה הנה תורה מיוחדת במינה המתארת את הרגל כמפת השתקפויות לגוף. כל נקודה ברגל מסמנת נקודה בגוף כך שאם נלחץ ונעסה אזור מסוים ברגל זה יביא לזרימת דם לימפה ואנרגיה באותה נקודה בגוף ותביא לריפוי שלו. כך למשל הבהן מסמנת לנו את אזור הראש והמוח, האזור מתחת לאצבעות מסמנן לנו את אזור העיניים והאוזניים , האזור מתחת לבוהן מסמן לנו את הלב ועוד… הטיפול הרפלקסולוגי מתבצע על מיטת עיסוי מיוחדת ואפשר גם שיתבצע על כסא עם מקום בו אפשר להניח את הרגל לטיפול.

עיסוי בתל מונד עד הבית – תהליך ההזמנה איך מתרחש ?

אז בחרתם ליצור עמנו קשר, תודה רבה !  אנו נענה לשיחתכם ושאלה ראשונה נשאל אתכם האם אתם רוצים מטפל או מטפלת , אחר כך נשאל אתכם מה השעה המועדפת עליכם והאם זה עיסוי יחיד או זוגי כמו כן נשאל לכמה זמן אתם מעוניינים את העיסוי ולבסוף נשאל אם ישנם בקשות מיוחדות. בהתאם לבקשתכם אנו נאתר מעסים באזור וברגע שנמצא ניידע אותכם ונתאם את המועד.  כעת מה שנשאר הוא להמתין למעסה שכבר בדרך אליכם.

המעסה הגיע אלינו הביתה מה עושים?

המעסה שתאמנו הגיע אלינו, הוא יציג את עצמו ואתם תכוונו אותו אותו למקום בו את רוצים לעשות העיסוי , זה יכול להיות הסלון או כל חדר שהיה בו שקט. חשוב לארגן את האווירה קודם לכם, אם זה לדאוג לשקט בבית או לכבות טלפונים, אפשר להדליק נרות או לעמעם את האורות, להגיף תריסים ואפשר לשים מוזיקה מיוחדת המתאימה לעיסוי והאהובה עליכם. המעסה יפתח את המיטה מיוחדת שהביא עמו יפרוס סדין נקי ואתם תתבקשו להישאר בבגדים תחתונים ( עם זה עיסוי עם שמן) ,אתם תשכבו על המיטה והמעסה יכסה את גופכם בעזרת מגבת וכל פעם יחשוף את החלק שהוא מעוניין לעשות. העיסוי יימשך 60 דקות או יותר בהתאם למה שהזמנתם. חשוב! אל תתביישו מהמעסה ספרו לו על כל בעיה או בקשה אם למשל רציתם עיסוי חזק יותר או חלש יותר אז בקשו ממנו או אם רציתם שיתמקד על מסוים בגוף אז גם בקשו ממנו . אנו בהחלט בטוחים שתהנו וניתן לפנות אלינו בכל שאלה בטלפון באתר או בכפתור הוואטס אפ או להשאיר הודעה.

חוגגים אירוע חברה או אירוע חברתי אחר? זמן מגע מספקת ומתאמת מעסים לאירועים, ספרו לנו על האירוע ואנו נתפור לכם חבילה במיוחד בשבילכם של כמות המטפלים וסוגי העיסויים הדרושים לכם לאירוע מוצלח בריאותי וכיפי.

 

תפריט נגישות