mobile

עיסוי בשוהם עד הבית

גרים בשוהם ורוצים להזמין עיסוי עד הבית, הגעתם למקום הנכון כל מה שנותר לכם לעשות הוא להתקשר או לתקשר עמנו באמצעות כפתור הוואטס אפ ונוכל לתאם לכם עיסוי בריאותי ומהנה.

בחירה בעיסוי בשוהם עד הבית הנה הבחירה הנכונה, דאגו לעצמכם לבריאותכם! או שאם בא לכם כך סתם להתפנק בעיסוי זהו צעד נכון ומבורך.

שוהם הנה מועצה מקומית במרכז מונה 21 אלף תושבים וישנם הרבה תושבים משוהם שהזמינו עיסוי מזמן מגע. אנו התכוננו היטב לזמינות של מעסים באזור ואנו בטוחים מאוד שתזמינו עיסוי בשוהם רמת העיסוי וגם רמת הזמינות תהיה גבוהה בהחלט.

למה כדאי להזמין עיסוי בשוהם עד הבית?

ישנם הרבה יתרונות לעיסוי עד הבית אנו נסקור כמה מהם עכשיו.

  • עיסוי במקום הנוח לכם – אין כמו לקבל עיסוי במקום הכי נוח בשבילכם שזהו הבית שלכם אתם יכולים לקבל את העיסוי בסלון או בחדרים הפרטים , אתם מארגנים את הבית ויוצרים אווירה פרטית ומיוחדת בבית שלכם כך האווירה והתחושה הכי נוחה היא במיטבה, אפשר ממש להפוך את הבית לספא פרטי כמו לשים מוסיקה שאתם אוהבים או להדליק נרות ולשים קטורת לריח מושלם.
  • חסכון בעלויות והתרוצצויות – העיסוי מגיע אליכם עד הבית! אין צורך להטריח עצמכם בזמן נסיעה לספא המלון או קליניקה חיצונית עלויות הדלק החניה נחסכים מכם, וכמובן אתם לא מבזבזים סתם את זמנכם היקר בפקקים והתרוצצות מיותרת. כמו כן לאלו שיש ילדים וזקוקים לביבי סיטר אתם חוסכים גם עלות זו.
  • איכות העיסוי הרבה יותר גבוהה! – לרוב עיסוי שמגיע הביתה הנו עיסוי ברמה הרבה יותר גבוהה מזה שתקבלו בספא מלון או בקופות חולים, וזאת מהסיבה שמעסה בבית מלון למשל עושה ביום כמות גדולה של עיסויים ועד שהוא מגיע לעיסוי שלכם הוא לרוב מוטש. מה שלא קורה בעיסויים עד הבית שם המעסים מתומחרים אחרת ולא באים אחרי אחרי כמות גדולה של עיסויים ביום נתון.
  • עיסוי בזמן הנוח לכם – סביר להניח שתקבעו עיסוי בספא למשל תצטרכו להתאים עצמכם לזמנים בהם הספא עובד או המטפל המטפל הרצוי פנוי. לא כך בעיסוי עד הבית אנו עובדים עם מגוון רחב של מטפלים כך שאנו נשאל מתי מתאים לכם לקבל עיסוי ולרוב הזמן הרצוי לכם יתאים לנו ולכם.

 אוקי רוצים להזמין עיסוי בשוהם ! איזה סוגי עיסוי קיימים ?

לבחירתם כמה סוגי עיסויים פופולריים ביותר..

  • עיסוי שוודי – זהו סוג עיסוי הנפוץ ביותר אחוז מאוד גבוהה של לקוחות מזמינים עיסוי זה , ולמה זה?  חלקם פשוט מזמינים כי זהו העיסוי היחידי שהם מכירים או שמעו עליו או שחלקם פשוט התנסו היו מאוד מרוצים או שממש התאים להם סוד עיסוי זה .העיסוי השוודי מתאפיין בזה שזה עיסוי רך ועדין עיסוי יותר מפנק להרגעה להורדת מתחים ולחץ ,רציתם להשתחרר להירגע מטרדות והמתח היומיומי בחרו בעיסוי זה . המעסה לוחץ ומעסה בתנועות לישה מעגליות ורכות .העיסוי יעיל להורדת לחץ דם, לשיפור זרימת הדם, לחידוש והתרעננות הגוף והנפש. העיסוי מתבצע בבגדים תחתונים ונעשה בשמן.
  • עיסוי רקמות עמוק – הרבה לקוחות  טוענים שעיסוי חזק שלא מרגישים אותו אז מבחינתם לא עשו עיסוי ,וזהו בדיוק העיסוי בשבילכם שזהו עיסוי רקמות עמוק , עיסוי זה כשמו כן הוא עיסוי חזק שמגיע לרקמות העמוקות יותר של הגוף .המעסה משתמש באמה ובמפרקים על מנת לעסות את הרקמות העמוקות יותר של הגוף כלומר הלישה  תהיה חזקה יותר ועמוקה יותר .העיסוי יעיל לשחרור שרירים תפוסים ,להזרמת דם ואנרגיה חדשה למקומות חדשים וגם כאובים אצלנו בגוף. העיסוי מתבצע בבגדים תחתונים ונעשה עם שמן עיסוי מיוחד. לסיכום, רציתם עיסוי חזק כזה שמרגישים שישחרר לכם וירפא לכם אזורים בגוף לכו על עיסוי רקמות עמוק.
  • רפלקסולוגיה –  לחיצה ועיסוי כף הרגל זוהי תורה שלמה וגדולה משל עצמה . כף הרגל שלנו מלאה בכלי דם ורגישה מאוד. כל לחיצה על נקודה מסוימת מסמנת נקודה בגוף. כך למשל לחיצה על הבוהן מסמן נקודות בראש או לחיצה על אזורים מתחת לאצבעות מסמן את הריאות ועוד ועוד . לחיצות מדויקות על כף הרגל מביאות להשפעה שחרור וריפוי הגוף. עיסוי כף הרגל זהו עיסוי כיפי ומהנה ביותר והרבה לקוחות כאן בשוהם מזמינים עיסוי זה.
  • עיסוי תאילנדי – עיסוי מהמסורת העתיקה מתאילנד. העיסוי הינו עיסוי של לחיצות מתיחות, העיסוי אינו מתבצע עם שמן ונעשה עם בגדים נוחים. העיסוי יעיל לשחרור שרירים תפוסים להרגשה קלילות ומביא לריפוי ולהגדלת טווח התנועה של הגוף. עיסוי מומלץ וכיפי, הרבה לקוחות טוענים שהרגישו איברים בגוף שהרבה זמן לא הרגישו אותם.

עיסוי בשוהם עד הבית למה לצפות?

אחרי שיצרתם עמנו קשר נתאם לכם מטפלת או מטפל לפי בחירתכם שיגיעו עד לפתח דלתיכם. אם הזמנת עיסוי זוגי יגיעו 2 מטפלים או מטפלות או קיימת אפשרות שמטפלת אחת לשניכם אחד אחרי השני.

אחרי שהמטפל יכנס לביתכם הוא יפתח מיטת עיסוי מיוחדת ויפרוס סדין מיוחד עליו תשכבו .לכל מיטת עיסוי יש פתח מיוחד בו תוכלו להניח את ראשכם. אם בחרת עיסוי המתבצע עם שמן עליכם להיות בבגדים תחתונים כאשר מגבת מכסה את האזור בו לא נעשה העיסוי באותו רגע העיסוי יערך 60 או 90 דקות ויותר לבחירתכם. שימו מוזיקה והדליקו נרות לאווירה מושלמת וזהו תהנו !!!

 

תפריט נגישות