mobile

עיסוי ברמת השרון עד הבית

מחפשים עיסוי ברמת השרון עד הבית? כיצד תבחרו עיסוי בחכמה

להזמין עיסוי ברמת השרון עד הבית ולהשקיע בעצמנו זאת תמיד בחירה נכונה, הרבה אנשים מקבלים עיסוי בכל מיני מקומות אם זה עיסוי בבית מלון או בספא או עיסוי ממעסה שמזמינים עד הבית .לרוב שאנו מקבלים עיסוי אנחנו לא יודעים למה לצפות ..האם העיסוי ימצא חן בעיננו האם המגע יהיה כזה שנאהב אותו ,האם העיסוי היה עדין או עיסוי חזק כמו שאנחנו אוהבים ,האם העיסוי כולל שמן או בלי, או בכלל האם העיסוי יהיה העיסוי הנכון בשבילנו למצבינו הבריאותי או הנפשי, ישנם הרבה שאלות ואת התשובה לשאלות אלו אנו בדרך כלל יודעים אחרי שאנו יוצאים מן העיסוי יכול להיות שנהיה מרוצים ויכול להיות שנשאר מאוכזבים. במאמר זה אנו ננסה לעזור לכם לבחור את העיסוי המתאים ביותר לפי איזה תחושה או איזה הרגשה תרצו בעיסוי .

אז בואו נתחיל.. .

עיסוי עדין רך ומלטף

אתם מעוניינים להזמין עיסוי ברמת השרון עד הבית או כל אזור בארץ ואתם רוצים עיסוי לא חזק עיסוי מרגיע כזה שיגרום לכם לשקוע להירגע מכל תלאות היום ,עיסוי כזה שיפנק אותכם אפילו כזה שיגרום לכם להירדם במהלכו וזה קורה. אז המלצתנו היא בחרו בעיסוי שוודי העיסוי הוא עיסוי מרגיע התנועות מעגליות מלטפות תנועות איטיות וכזה שיגרום לגופכם להיכנס לרגיעה אמיתית ,התנועות המרגיעות יכניסו אותכם לשלווה נפשית מושלמת, העיסוי עיסוי עם שמן וללא בגדים עליונים וזהו העיסוי בשבילכם. רוצים עיסוי ברמת השרון דומה עם טוויסט מפתיע ומיוחד בחרו בעיסוי איור ודה עיסוי זה מאוד דומה לעיסוי השוודי צורת העיסוי מרגיע מלטפת אבל יש בו אלמנט נוסף והוא נסך השמן ,זהו מאין טפטוף שמן על אזור העין השלישית (אזור המצח ) הדבר מאוד כיף והרבה אנשים אוהבים להזמין עיסוי זה בבתי ספא או בתי מלון

עיסוי ברמת השרון עד הבית חזק עמוק שתרגישו

אנחנו מכירים הרבה אנשים שאומרים שהעיסוי היה נחמד אבל לא אחד כזה חזק שהרגישו בשביל המון אנשים אם העיסוי לא חזק עמוק ואחד כזה שמרגישים את השפעה  לא רק אחרי העיסוי אלא כמה ימים אחרי אז מבחינתם לא עשו עיסוי. לכן קיים עיסוי במיוחד בשבילכם ושמו עיסוי רקמות עמוקות העיסוי כשמו כן הוא נכנס לרקמות העמוקות של השרירים ואתם בהחלט תרגישו אותו טוב בגופכם . עכשיו כיצד מתבצע העיסוי ? המעסה המיומן בסוג עיסוי זה משתמש באצבעות במפרקים בבהונות ובמרפקים אפילו כדי להיכנס בתנועות איטיות אך עוצמתיות חזקות ועמוקות לתוך השריר .בסוג עיסוי זה תרגישו שרירים שמזמן לא הרגשת עצם חדירת מגע הידיים של המעסה בגופכם דם יזרום למקומות חדשים בגוף ויגע בשרירים ובנקודות עצבים חדשות. אתם תרגישו שינוי התחדשות ושחרור בנקודות כאב  שיגרמו לשינוי בהן. הגוף בהחלט מקבל זעזוע חיובי ויתכן שכאבים שהיו לכן לפני ייעלמו, דבר אחד בטוח אתם לא תישארו אדישים לעיסוי זה ואנשים שבאמת אוהבים מגע חזק כנראה יבקשו שוב ושוב עיסוי זה . יש לציין שעיסוי ברמת השרון זה עושים עם שמן בבגדים תחתונים. אז לסיכום רציתם עיסוי חזק שתהיה לו השפעה חיובית חזקה בקשו עיסוי רקמות עמוק מהמעסה 

עיסוי מתיחות לגמישות האיברים (ללא שמן)

רוצים עיסוי שימתח אותכם לרוחב ולאורך יעניק  לכם הרגשה של הנאה מסוג אחר שמזמן לא הרגשתם? הכירו את העיסוי התאילנדי , עיסוי זה הוותיק והמסורתי שמגיע מתאילנד הרחוקה כולל פעולות עיסוי של מתיחות כפיפות  לחיצות ועוד תנועות מיוחדות במינם שגורמות לגופכם לנוע ולהימתח למקומות שלא הכרתם ולא ידעתם בכלל שקיימים . העיסוי נעשה בלבוש עליון כלומר בבגדים קלילים או בגדי ספורט ואינו כולל שמן. המעסה ידע לכופף אותכם להזיז אותכם למתוח ולעשות תנועות ומניפולציות לגוף שבסופו של יום הגוף יהיה משוחרר זרימת הדם תגיע לאיברים בצורה מיטבית מה שלא קיים לפני העיסוי ,ובתנועות לחיצה נקודתיות יגרום המעסה ללחץ ומניפולציות כך שהדם יזרום למקומות אלו .בעיסוי התאילנדי המעסה ישתמש בכל חלקי גופו על מנת להזיז אותכם ולמתוח אותכם למקומות הרצויים כך למשל ישתמש המעסה בכף ידו ללחוץ על נקודות שונות ,המעסה ישתמש בכפות רגליו על מנת למתוח אותכם לדרוך עליכם ,ולהפעיל כוח ולחץ במקומות מסוימים .כמו כן יכול המעסה להשתמש במפרקים וכן במרפק על מנת ללחוץ למתוח למקומות שונים בגוף. אין ספק שזה עיסוי שונה מעיסויים מסורתיים אחרים. העיסוי לרוב יתבצע על מזרון ולא על מיטת עיסוי .

עיסוי עד הבית בירושלים

עיסוי ממוקד ומדויק לנקודות כאב 

המון אנשים באים לקבל עיסוי ברמת השרון עד הבית  ,אבל מה שבאמת מעניין אותן זה לקבל עיסוי שיטפל להם בנקודות כאב כלומר מטרתן להשכיח את הכאבים שיש להם. עיסוי מפנק ומרגיע כמו העיסוי השוודי למשל מטרתו להרגיע אבל האם הוא יוכל לטפל ולהשכיח כאב ? כנראה שלא לכן ישנו עיסוי מיוחד שמטרתו העיקרית לטפל בנקודות כאב ופשוט להבריא את המטופל זה כבר לא עיסוי בשביל הכיף זהו עיסוי חובה לכל אחד ומומלץ באופן בריאותי לאלו שרוצים להשקיע בבריאותם. אז על איזה עיסוי אנו מדברים יותר נכון על איזה שיטה ? ובכן הכירו את שיטת הטיפול הנקראת טריגר פוינט על פי תורה זו יש בגופינו נקודות עצביות מסוימות שבעזרת הפעלת לחץ נקודתי על נקודות ממוקדות ומיוחדות אלו אנו משחררים כאב הנוצר בגוף. בגוף שלנו ישנם נקודות שמערכת העצבים שלנו אחראית עליהן עכשיו מערכת העצבים שלנו היא אוטונומית כלומר האחראית על המון תהליכים הקורים בגופינו כאשר ישנה תנועה פתאומית ישנה התכווצות או נעילה של נקודות טריגר אלו נקודות עצביות בגוף  נקודות אלו יוצרות כאב או מקרינות כאב למקומות אחרות ,המטרה למצוא נקודות מדויקות אלו ולשחרר את הכאב על ידי לחץ מדויק, לחץ זה אינו ניתן להשיג ע"י עיסוי שוודי תאילנדי או אפילו רקמות עמוק אלא ע"י מומחה לטיפול בטריגר פוינט שידע למצוא את נקודות הטריגר ולשחרר את הכאב .כך למשל לחיצה על אזורים מסוימים בצוואר יכולים להשפיע על אזורים אחרים בגוף. שיטת טריגר פוינט יעילה מאוד לכאבי צוואר ,פריצת דיסק, מיגרנות , בלט דיסק , כאבי גב כרוניים ,כאבי ברכיים ועוד.

לסיכום:

מקווים שהצלחנו להאיר לכם על שיטות וסוגי עיסויים שאתם יכולים לבחור כמובן בחכמה לפני שאתם מזמינים עיסוי, אז אם אתם גרים ברמת השרון  או בכלל באזור השרון ורוצים להזמין עיסוי עד הבית אז עכשיו יש לכם ארגז כלים מגוון לבחור את העיסוי נכון בשבילכם. הרבה לקוחות הזמינו עיסוי ברמת השרון מזמן מגע ובאזור השרון ואנו נערכו ונערכים לספק שירותי עיסוי לכל לקוחותינו באזור זה. יש לנו הרבה מעסים שישמחו לתת שירות עיסוי מפנק מהנה ובריא אתם מוזמנים ליצור קשר בטלפון באתר ולשאול כל שאלה ואם תרצו להזמין עיסוי .

 

 

תפריט נגישות