mobile

עיסוי בראש העין עד הבית

רוצים להזמין עיסוי בראש העין עד הבית , הגעתם בהחלט למקום הנכון, תהליך ההזמנה פשוט מאוד כל שעליכם לעשות הנו ללחוץ על כפתור החיוג ולהזמין עיסוי עד הבית ,כמובן שאפשר ליצור עמנו קשר גם בכפתור הוואטס אפ ונענה לכם במהרה.

ראש העין עיר במחוז מרכז שוכנת בסמיכות לפתח תקווה , בראש העין שכונות רבות כמו גבעת טל,אביב , הרקפות ועוד.. ראש העין בעלת אוכלוסיה של 72 אלף תושבים ורבים מתושבים של ראש העין הזמינו ומזמינים עיסויים מאיתנו , "זמן מגע" , ואנו התכוננו היטב על מנת לספק כמות זו של מעסים לאזור זה ולכן רמת הזמינות של מעסים למי שרוצה להזמין עיסוי עד הבית בראש העין גבוהה.

 

למה כדאי להזמין עיסוי בראש העין עד הבית:

  • חיסכון בעלויות – הזמנת עיסוי עד הבית תחסוך לכם הרבה כסף שאתם עלולים לבזבז, כך למשל אינכם צריכים להניע את המכונית ולנסוע למקום העיסוי בו בחרתם לעשות אם זה בית מלון או ספא או כל מקום אחר. עצם העובדה שאתם חוסכים את עלויות הדלק ועליות החניה אם יש צורך. כמו כן לאלו שיש ילדים זהו חיסכון ביבי סיטר.
  • עיסוי במקום הנוח לכם – אין כמו לבלות ערב רומנטי ולשלב בו עיסוי,וזה יכול להתבצע במקום האהוב עליכם והנוח לכם והוא הבית! את יכולים בהחלט לשדרג את האווירה ולהפוך את הבית לספא של ממש על ידי הדלקת נרות, הוספת מוזיקה ושמנים ריחניים או קטורת, האווירה תהיה יותר ממושלמת ותשתלב טוב בזמן המגע המענג של העיסוי.
  • עיסוי ברמה גבוהה! – מעסים שבאים עד הבית ואלו שעובדים עמנו הם מעסים ברמת מקצועיות גבוהה, ואינם שחוקים מעומס טיפולים כך שהם מלאי אנרגיה להעניק לכם את הטיפול המקצועי והטוב ביותר לשביעות רצונכם.
  • זמן לרגיעה אחרי עיסוי – אחד הדברים הקריטיים לבריאותכם הנו איך אתם מתנהלים אחרי עיסוי , הכי מומלץ להירגע לעשות אמבטיה חמה ולשתות משהו מרגיע .לכן שאתם בוחרים עיסוי עד הבית , הבית יאפשר לכם מיד להיכנס למקלחת טובה, או ללכת פשוט לנוח . אם בחרתם לעשות עיסוי בספא למשל או בקליניקה חיצונית, אתם תצטרכו הרבה פעמים לעלות על המכונים מלאי שמן עדין מהעיסוי לנסוע בפקקים ולא תתנו לגוף את הזמן שלא החשוב להירגע.
  • אווירה רומנטית לערב זוגי מושלם – רוצים לחגוג יום נישואים או ערב רומנטי מושלם אין כמו להזמין עיסוי זוגי מושלם כולל ארוחת ערב ובכך להפוך את הבית לאווירה מושלמת לערב רומנטי אינטימי ומלא אנרגיות של אהבה.

עיסוי בראש העין עד הבית – סוגי עיסויים שאפשר להזמין

קיימים סוגים רבים של עיסויים אנו נפרט על כמה מהם :

  • עיסוי שוודי – העיסוי  הכי פופולרי שלנו כמעט כולם מזמינים עיסוי שוודי, למה ? כי כנראה זה העיסוי היחיד שהם מכירים או שהתנסו בעיסוי זה ומאוד נהנו. עיסוי שוודי מאופיין כעיסוי נעים רך ומלטף העיסוי נעשה בתנועות משיכה אטיות ועגולות המעסה לש ומעסה בצורה עדינה רכה ונעימה מאוד לגוף. העיסוי ממריץ את האנרגיה ומחזור הדם מרפא שרירים ומשרה רגיעה והורדת לחצים,ומתח, העיסוי מומלץ לאנשים שרוצים עיסוי עדין לא חזק ורוצים בעיקר להירגע ולשכוח מטרדות היום. עיסוי שוודי נעשה בבגדים תחתונים ומתבצע בעזרת שמן .
  • עיסוי רקמות עמוק – עיסוי חזק וכשמו כן מגיע לרקמות העמוק של הגוף .עיסוי מומלץ לרוב למי שמבקש עיסוי חזק, כזה שמרגישים. המעסה ע"י שימוש במפרקים באמות ובפרקי כף היד יעסה וילוש את אזורי השרירים בגוף. עיסוי רקמות עמוק עיסוי שתורם להזרמת דם ואנרגיה חדשה לשרירים ובכך מביא לריפוי פציעות וכאבים. העיסוי נעשה בבגדים תחתונים ומתבצע בעזרת שמן. לסיכום, רציתם עיסוי חזק שתרגישו ויתרום רבות לבריאות ויקל על הכאבים  הזמינו ובקשו מהמעסה עיסוי רקמות עמוק.
  • רפלקסולוגיה – תורה שלמה ומיוחדת מאוד שאומרת שכף הרגל שלנו הנה השתקפות של כל איבר ואיבר בגוף שלנו , כך למשל האצבעות משקפות את הסינוסים, והבהן מסמנת את הראש ,האזור מתחת לאצבעות מסמן את הריאות ועוד.. עיסוי כף הרגל הנו עיסוי מענג ביותר ומביא לריפוי ושחרור אזורים בגוף ע"י לחיצה על מקום המתאים לפי ההשתקפות של כל לחיצה מול איבר בגוף המסמן אותו. כף הרגל מאוד רגישה ובאמת זהו עיסוי נעים וכיפי ביותר. אפשר להזמין מאיתנו עיסוי של כף הרגל לשעה שלמה או לשלב כחלק מעיסוי כללי של הגוף, כל מה שצריך זה פשוט לבקש מהמעסה .
  • עיסוי תאילנדי –  עיסוי מסורתי מהמזרח הרחוק עיסוי המשלב לחיצות מתיחות ופעולות הקשה על הגוף .העיסוי בריאותי מאוד עוזר לשיפור והגדלת  טווח התנועה של הגוף ,יעיל להגברת זרימת הדם לשחרור ורפיון שרירים. רבים מלקוחתנו אמרו שהרגישו שרירים ואיברים בגוף שהרבה זמן לא הרגישו אחרי עיסוי תאילנדי. העיסוי נעשה בבגדים נוחים ומתבצע ללא שמן. לסיכום, רציתם עיסוי משחרר מרפא ויעיל מאוד בריאותינו ללא שמן בקשו מאיתנו עיסוי תאילנדי.
  • כוסות רוח – כלי עוצמתי ואלו בעצם כוסות מיוחדים העשויות מזכוכית או סיליקון , הכוסות מונחות על הגוף ע"י המטפל ובעצם יוצרות וואקום ע"י יניקה של אוויר הוואקום יוצר זרימת דם על האזור בו הוא מונח ומביא לריפוי המקום. האזורים בדרך כלל מניחים את הכוסות אלו זוקפי הגב אבל אפשר לשים אותם על אזורים אחרים בהם מרגישים כאב. ניתן לשלב את טיפול כוסות הרוח כחלק מטיפול כולל של עיסוי .הטיפול נעשה על מיטת עיסוי מיוחדת בבגדים תחתונים וללא שמן .

הזמנת עיסוי בראש העין עד הבית איך התהליך ולמה לצפות ?

אחרי שיצרת קשר עמנו אנו נשאל אתכם האם את מעדיפים מטפל או מטפלת , מה השעה העדיפה עליכם, ואיזה סוג עיסוי תעדיפו, כל מה שנשאר לכם לעשות הנו לשבת בנוח על הכורסה ולהמתין למעסה שיגיע בשעה שביקשתם, ברגע המטפל או המטפלת יגיעו הם יפתחו את מיטת הטיפולים המיוחדת יפרסו סדין נקי ואתם תשכבו על הסדין ותניחו את הראש בפתח מיוחד לראש . עם ביקשתם סוג עיסוי עם שמן עליכם להישאר בבגדים תחתונים והמטפל או המטפלת יכסו את גופכם בעזרת מגבת או סדין,המעסה יחשוף את גופכם רק לאזור שהוא מטפל באותו רגע. רוצים שהמטפל יתמקד באזור מסוים בגוף בקשו ממנו! ואל תתביישו! העיסוי יימשך 60 דקות או יותר בהתאם למה שהזמנתם.

לסיכום,

עיסוי  בראש העין עד הבית אמור להיות חוויה מהנה משחררת  ועליכם להרגיש חופשיים, מקווים שתיהנו לכל שאלה ניתן לשאול בטלפון או בוואטס אפ או את המעסה בעת שהם מגיעים אליכם הביתה

חוגגים יום הולדת או אירוע מיוחד הזמינו אצלנו שובר מתנה עיסוי עד הבית , התהליך מאוד פשוט צרו עימנו קשר ספרו על האירוע ואנו ננפיק לכם שובר מתנה עם ברכה אישית מיוחדת.

זמן מגע מספקת מעסים ומעסות לאירועים ,חוגגים אירוע משפחתי או אירוע חברה ,או סתם בא לכם לפנק את העובדים שלכם בעיסוי משחרר שיתרום לבריאותם, הזמינו מאיתנו עיסוי לאירוע או למשרדים . אנו נדע לתפור לכם אירוע מהסרטים שהעובדים שלכם כל כך יהנו ולא ישכחו. נדע לתאם את כמות המעסים הרצויה לאירוע זמן הטיפול וכל פרט קטן אחר

 

 

 

תפריט נגישות