mobile

עיסוי בקרית עקרון עד הבית

עכשיו הזמן בהחלט להנות מעיסוי, בחרתם נכון בעיסוי בקרית עקרון עד הבית והגעתם למקום הכי מתאים להזמין עיסוי עד הבית. אנו זמן מגע מתאמים ומספקים מעסים ומעסות עד הבית לבתי לקוחות, ברשותנו מגוון גדול ביותר של מטפלים ומטפלות שיוכלו להגיע ישירות אליכם עד הבית. תהליך ההזמנה הנו מאוד פשוט כל שעליכם לעשות הוא ליצור עמנו קשר בטלפון ע"י לחצן החיוג המופיע בתחתית האתר, ניתן כמובן לפנות אלינו בכפתור הוואטס אפ או להשאיר הודעה ואנו נחזור לפרטים שהשארתם בהודעה. ניתן להזמין עיסוי ליחיד עד הבית אפשר להזמין גם עיסוי זוגי עם שני מטפלים המגיעים ישירות עד אליכם ואפשר להזמין מטפל אחד שיעשה עיסוי לזוג אחד אחר השני. חוגגים יום הולדת יום נישואין או כל אירוע אחר ורוצים להזמין אצלנו שובר מתנה? אז ניתן לעשות זאת בקלות ע"י הזמנת שובר מתנה מיוחד עם הקדשה מיוחדת אותה נרשום בשובר.

עיסוי בקרית עקרון עד הבית אנחנו זמינים בשבילכם!

קרית עקרון הנה מועצה מקומית ונמצאת דרומית מזרחית לעיר רחובות וסמוכה למזכרת בתיה, בקרית עקרון מתגוררים כ 11 אלף איש ולא מעטים הזמינו מאיתנו עיסוי בקרית עקרון עד הבית אנו בהחלט ערוכים לספק מעסים ומעסות באזור זה ובהחלט בטוחים שמתי שתרצו להזמין עיסוי אתם תמצאו את מבוקשיכם.

סיבות רבות להזמין עיסוי בקרית עקרון עד הבית!

לעיסוי עד הבית דווקא יתרונות רבים ואנו נסקור עליהן כעת.

הבית שלכם במרחב הפרטי שלכם!

אין כמו לקבל עיסוי בבית בהחלט מניסיון זהו המקום הכי נוח לקבל עיסוי והרבה אנשים מרגישים הכי בנוח לעשות עיסוי בו וזאת למה? כי זה המקום הפרטי שלכם בו אתם יכולים להרגיש הכי חופשי ולהתנהג ולהתלבש איך שבא לכם. אתם בקלות גם יכולים להעצים את העיסוי עד הבית המגיע אליכם על ידי הפיכת המרחב הפרטי שלכם למקום של ספא של ממש כמו לעמעם אורות בעיסוי, להגיף תריסים , להדליק נרות לאווירה קסומה , להבעיר שמנים אתרים לריח מושלם ,לשים מוזיקה שבהחלט אהובה עליכם ומתאימה לעיסוי. אלו פעולות פשוטות אך מעצימות את חווית העיסוי ונותנות הרגשה טובה בהחלט.

הכסף שלכם החיסכון שלכם!

הכי כיף להזמין עיסוי אבל עוד יותר חכם וכיפי להזמין או ללכת לעיסוי שהוא בהחלט עומד בתקציב שלכם. עיסוי עד הבית זהו הצעד הכי זול וחסכוני מבין האפשריות היום הקיימות להזמנת עיסוי , העיסוי אינו יקר ובהחלט עומד בתקציב שלכם. מחירים של הזמנת עיסוי עד הבית תוכלו לראות במחירון שלנו באתר. שאנו רוצים ללכת לעיסוי ולא דווקא עיסוי עד הבית עלינו לחשב הוצאות נלוות המתווספות לעיסוי , הוצאה ראשונה הנה הוצאת הנסיעה עלינו לחשב את עלות הדלק או התחבורה הציבורית העולה לנו להגיע למקום העיסוי הלוך ושוב. עלות נוספת הנה עלות החניה לאלו מבנינו שמעדיפים להגיע עם מכונית, ועלות נוספת הנה עלות הביבי סיטר לאלו מבנינו שיש ילדים אז לסיכום עיסוי מחוץ לבית שאינו עולה פחות מעיסוי עד הבית ישנם הוצאות נלוות נוספות שעלולות לייקר לנו את חווית העיסוי.

הזמן שלכם ההתנהלות הנכונה לכם!

הזמן שלכם בהחלט יקר ואיך שאתם בוחרים לנהל אותו ככה אתם מספיקים לעשות כמה שיותר דברים ביום.הזמנת עיסוי עד הבית זוהי ההתנהלות החכמה ביותר על מנת שיתאפשר לכם כמה שיותר זמן פנוי ביום. אין יותר צורך לנהוג למקום העיסוי בחוץ ולבזבז זמן יקר על עמידה בפקקים ונהיגה למקום העיסוי , אין יותר צורך לבזבז זמן על מציאת מקום חניה ,ואין יותר צורך לבזבז זמן על עמידה בתור להמתנה לזמן העיסוי שלכם. בעיסוי עד הבית אתם מתאמים את הגעת המעסה לזמן המתאים לכם ביותר  המעסה מגיע מבצע את העיסוי ואתם פנויים להמשך תעסוקות היום תוך ניצול זמנכם בצורה היעילה ביותר.

איכות ללא פשרות!

אתם רוצים לקבל את העיסוי הטוב והאיכותי ביותר  וזאת ללא להתפשר על המעסים המקצועיים ביותר. המעסים אתם אנו עובדים הם המעסים המקצועיים ביותר ובעלי אנרגיות וכוח על מנת להעניק לכם את העיסוי המיטבי ביותר. המעסים עד הבית אינם עושים הרבה עיסויים ביום להבדיל מבתי ספא קליניקות או בתי מלון כך שאינם שחוקים ובעלי מרץ .אנו מתמחרים את הרווח של המעסים אחרת ושהם מרוצים גם הלקוח בסופו של דבר מרוצה.

נהגו בגופיכם בחוכמה!

החלטה נכונה וחשובה לקבל עיסוי הבריא לבריאותכם ויש לו הרבה יתרונות נפשיים ובריאותיים, אבל חשוב לא פחות זה הדרך בה אתם מתנהגים לגופיכם אחרי עיסוי. הכי טוב לאחר עיסוי זה לשתות על מנת לסלק את הרעלים בגוף לדרכי השתן, עוד דבר חשוב זה להירגע וללכת לנוח וגם אמבטיה טובה זה מעולה לאחר עיסוי. המקום האידאלי על מנת לעשות את כל פעולות אלו זהו כמובן הבית זה המקום בו תוכלו להעניק לגופיכם את תשומת הלב המרבית ולנהוג איתו בחוכמה .בהחלט לא מומלץ לנהוג במכונית אחרי עיסוי מה עוד וחלקי השמן על גופכם ולצבור מתח ועצבים מחדש מה שקורה כאשר אתם מסיימים עיסוי בבתי ספא או בקליניקות.

יאללה בואו נתקשר ונזמין עיסוי בקרית עקרון עד הבית

אז החלטתם להתקשר אלינו ,אנו נענה בשמחה לטלפון ונשאל אתכם תחילה האם את מעדיפים מטפל או מטפלת ,אחר כך נשאל אתכם מהו התאריך המועדף עליכם והשעה המדויקת עוד נשאל האם אתם מעוניינים העיסוי זוגי או יחיד. עם כל המידע הזה אנו נאתר לכם מעסים ומעסות הפנויים בתאריך ובשעה המדויקת שביקשתם. ברגע שנמצא אנו ניצור עמכם קשר שוב ונתאם את מועד הגעת המעסה. בינתיים אתם יכולים כבר לשבת על הספה ולהירגע ולהמתין למעסה , אתם יכולים לחשוב על החדר או הסלון בו תבצעו את העיסוי ותדאגו שהיה שקט על מנת שלא יפריעו לכם לעיסוי.

המעסה הגיע אלינו בואו נקבל אותו.

המעסה הגיע עד לביתכם בזמן שתיאמתם , הוא יציג את עצמו ואתם תכוונו אותו לחדר בוא אתם אתם מעוניינים לבצע את העיסוי זה יכול להיות גם הסלון העיקר שזה יהיה מקום מרווח שבו יוכל לפתוח את מיטת העיסוי המיוחדת שהביא עמו. המעסה כאמור יפתח את מיטת העיסוי יפרוס עליה סדין נקי ולבן עם הזמנת עיסוי עם שמן כמו העיסוי השוודי אתם תתבקשו להישאר בבגדים תחתונים ולשכב על המיטה כאשר הראש יהיה מונח בפתח מיוחד המיועד לכך במיטה. המעסה יכסה אתכם מגבת או סדין ויחשוף את החלק שהנו מעוניין לעשות בלבד. העיסוי יימשך 60 דקות וכול להיות יותר בהתאם לזמן שהזמנתם את העיסוי. חשוב בתחילת העיסוי לא להתבייש ולהרגיש פתוח עם המעסה ואם יש בקשות מיוחדות כמו שהעיסוי יהיה חזק או חלש או שהמעסה יתמקד באזור מסוים בגוף אז לבקש. אחרי העיסוי יש השאר על המיטה כמה דקות ולתת לגוף זמן להתרגל לעצם העובדה שנגמר העיסוי יש לקום לאט לאט ולהיזהר לא להחליק מאחר ובגופיכם עדין נשארו שאריות של שמן. אז זהו בטוחים שתיהנו ולעכל שאלה ניתן לפנות אלינו בלחצן החיוג בכ]תור הוואטס אפ או בהודעה.

זמן מגע גם לאירועים

חוגגים אירוע אל תהססו לפנות אלינו אנו יודעים לספק מטפלים לאירוע אנו נדע לתפור לכם חבילה המתאימה במדויק לאירוע שלכם מספר המטפלים המדויק האביזרים וכל מה שצריך שהיה לכם אירוע מהסרטים כך שכל מטופל ייהנה ולא ישכח את האירוע.

 

 

 

תפריט נגישות