mobile

עיסוי בקרית מלאכי עד הבית

אז בחרתם לעשות עיסוי בקרית מלאכי עד הבית , זוהי החלטה בהחלט נבונה שלכם. לעיסוי יש כל כך הרבה יתרונות הן מהפן הנפשי והן מהפן הפיזי, אנו נסקור כמה מהם בהמשך. תהליך הזמנת עיסוי בקרית מלאכי עד הבית מאוד מאוד פשוט כל מה שעליכם לעשות הוא ליצור עמנו קשר באמצעות כפתור החיוג או ללחוץ על כפתור הוואטס אפ ואנו נשמח לענות לכם ע"י מענה אנושי ניקח את הפרטים ונספק לכם מטפל או מטפלת עד לדלת הבית שלכם. הזמינות שלנו גבוהה והמעסים מקצועיים ומעולים

קרית מלאכי  היא עיר במחוז הדרומי בעלת אוכלוסיה של 25 אלף איש , ורבים מתושבי קרית מלאכי יצרו עמנו קשר על מנת להזמין עיסוי בביתם. אנו ערים לביקוש ההולך וגובר של הזמנות בקרית מלאכי ומתכוננים בהתאם על מנת לספק מענה לביקוש זה .אנו עובדים עם מיטב המעסים באזור זה .

 

עיסוי בקרית מלאכי עד הבית – התרומה הנפשית העצומה

  1. עיסוי עוזר לנו להפגת מתחים – ע"י עיסוי נכון ובתנועות נכונות אנו נדאג להרפיית הגוף ושחרור השרירים .
  2. שחרור חסמים ישנים – לעיסוי ישנם הרבה סגולות ביניהם שחרור חסמים ישנים ועכבות.
  3. שחרור שליטה – עצם העובדה שאנו נותנים לאדם אחר לגעת בגופינו ולטפל בנו אנו מאבדים שליטה .תחושת איבוד שליטה זו וחוויה טובה יכולה להעצים ולתרום לחוויה הנפשית החיובית זו ולהשליך לתחומים אחרים כמו אינטימיות חברות ופשוט לסמוך על האדם האחר
  4. הזדמנות לנקות את הראש – זוהי באמת הזדמנות שלנו לנקות את הראש לשכוח מטרדות היום ולצבור הרבה כוחות להמשך השבוע

למה דווקא עיסוי עד הבית ולא ללכת לספא למשל ?

אנו נסקור כמה סיבות למה כדאי לעשות עיסוי בקרית מלאכי עד הבית .

  1. התחשבות הכי טובה בגופכם – חשוב  לקבל עיסוי טוב , אבל עוד יותר חשוב הוא כיצד אנו מתייחסים לגופינו אחרי עיסוי , בדרך כלל מומלץ אחרי עיסוי לעשות אמבטיה טובה ,לשתות משהו חם או קר, וללכת לנוח ,פשוט לתת לגוף שלנו את כל הזמן להירגע מהעיסוי.  המקום הכי מומלץ לעשות את כל פעילויות אלו הוא כמובן אזור הנוחות שלכם וזהו ביתכם. לקוחות סיפרו לנו שהם עשו עיסוי בספא למשל ואז היות צריכים לנהוג הביתה בעוד שמן על גופם ולא יכלו להעניק את זמן ההסתגלות מהעיסוי המיטבי ביותר. תחשבו על כך!!
  2. המקום הכי נוח לקבל עיסוי – אין מקום יותר נוח לקבל עיסוי מאשר הבית שלכם זהו המרחב הפרטי שלכם שם אתם יכולים להתנהג בטבעיות ,להתלבש כאוות נפשכם , ולהרגיש חופשי בזמן העיסוי. אנו ממליצים מאוד לשדרג את האווירה בזמן העיסוי ,אפשר לעמעם אורות כמו כן אפשר להדליק נרות ריחניים ולאווירה רומנטית,אפשר לשים מוזיקה האהובה עליכם וכזו שמתאימה מאוד לעיסוי, אפשר לארגן ארוחה רומנטית בשנים , לפתוח בקבוק יין וכל מה שעולה על דמיונכם על מנת ליצור את האווירה המושלמת ביותר לזמן העיסוי ולאחרי העיסוי
  3. חסכון בהוצאות מיותרות – עיסוי זו הוצאה, ההוצאה יכולה להיות זולה ויכולה להיות יקרה הכל תלוי איפה תבחרו לעשות את העיסוי. עיסוי בקרית מלאכי עד הבית זוהי הוצאה בהחלט זולה! אנו חוסכים מכם הרבה הוצאות מסביב , הוצאה ראשונה הנה התחבורה עולה כסף על מנת לנהוג למקום העיסוי כסף זה של הדלק הלוך וחזור נחסך עם המעסה יגיע עד ביתכם ואז ההוצאה מועמסת עליו. הוצאה נוספת הנה הוצאת החניה, אין צורך בחניה כמובן אם תעסו עיסוי בביתכם. הוצאה נוספת הנה עלות השמרטפות לאלו מבינינו שיש ילדים.
  4. די לבזבז זמן מיותר – אחד הדברים החשובים ביותר הוא זמנכם היקר , עיסוי עד הבית יכול לייעל את זמנכם היקר וכך תוכלו להתפנות לשאר עיסוקכם ביום יום. אין צורך יותר לבזבז זמן יקר בנהיגה למקום העיסוי,אין צורך יותר לבזבז זמן על מקום חניה וכמובן ין צורך יותר להמתין לתורכם המקום העיסוי אם זה ספא בית מלון או קליניקה. בעיסוי בקרית מלאכי עד הבית אתם קובעים עם המעסה שעה מדויקת המעסה מגיע אתם מבצעים את העיסוי ואחר כך אתם פנויים להמשך היום ללא בזבוז אפילו של דקה מיותרת.

עיסוי בקרית מלאכי עד הבית  – תהליך הזמנה פשוט

אנו מעוניינים בעיסוי והחלטנו ליצור קשר בטלפון , אנו נענה לכם בנימוס ונשאל אתכם האם אתם רוצים מטפל או מטפלת , ובנוסף נשאל אתכם לכמה זמן את רוצים לעשות את העיסוי לבסוף נשאל אתכם את המועד הרצוי לעיסוי ומהי הכתובת המדויקת, פשוט וקליל .אפשר כמובן להשאיר לנו פרטים בוואטס אפ או בהודעה ונחזור אליכם עם פרטי התיאום , עכשיו מה שנותר לעשות הוא להמתין למעסה שיגיע עד ביתכם בזמן במקום שקבעתם.

איך מתחילים המעסה הגיע אלינו!

זהו המעסה עומד  בפתח דלתינו והעיסוי עומד להתחיל , עליכם לכוון אותו למקום בו בחרתם לעשות את העיסוי אם זה הסלון או כל חדר מיוחד אחר. חשוב שהחדר יהיה בו שקט ואלי להגיף את התריסים על מנת שתהיה חווית עיסוי מושלמת ללא הפרעה. המעסה יפתח את מיטת העיסוי שהביא עמו ויפרוס עליה סדין נקי אתם כמובן תתבקשו לשכב על מיטת העיסוי ואם בחרתם לעשות עיסוי עם שמן תתבקשו להישאר בבגדים תחתונים . המעסה יכסה את במגבת גדולה ויחשוף כל פעם רק את האיבר שהוא מעוניין לעסות. ההעיסוי יכול להמשך 60 דקות או יותר בהתאם למה שהזמנתם. חשוב לא להתבייש מהמעסה ואם קיימת בקשה מיוחדת או דבר מה שחשוב לשתף אותו אנה עשו זאת כמו בעיות רפואיות או האם אתם מעוניינים שיעסה חזק או חלש או שיתמקד בחלק מסוים בגוף כמו הגב ,כל דבר אשר יעצים את חווית העיסוי .אנו בטוחים שתיהנו ונשמח לענות על כל שאלה בטלפון או בוואטס אפ.

 

עיסוי בקרית מלאכי עד הבית – שובר מתנה

ניתן להזמין אצלנו שובר מתנה לעיסוי עד הבית , הפתיעו את היקרים לכם אם זה ליום הולדת ליום נישואין, לאירוע משמח או סתם כי אתם אוהבים. הזמינו מאיתנו שובר מתנה ואנו ננפיק לכם שובר מיוחד עם הקדשה וברכה אישית שאתם תכתבו ונצרף אותה לשובר .

תפריט נגישות