mobile

עיסוי בקרית מוצקין עד הבית

אתם גרים כאן בקרית מוצקין ומחפשים לעשות עיסוי, הגעתם לאתר זמן מגע , ואנו מתאמים ומספקים מעסים ומעסות לבתים של לקוחות לעיסוי עד הבית. בחירה בעיסוי זה אחד הדברים החשובים והחכמים שתוכלו להעניק לעצמכם. עיסוי הוא לא רק פינוק הוא מאפשר לנו רגיעה גופנית ונפשית , לעיסוי ישנם עוד הרבה יתרונות וסגולות ואנו נשמח לפרטן בהמשך.

קרית מוצקין הנה עיר במחוז חיפה ואחת הערים המרכיבות את אזור הקריות, קרית מוצקין מונה 45 אלף תושבים ורבים מתושבי קרית מוצקין הזמינו אצלנו "זמן מגע" עיסוי עד הבית ואנחנו התכוננו בהתאם על מנת לספק ביקוש זה של מטפלים ומטפלות לאזור .

מהו עיסוי ? עיסוי הוא סוג פעולה ושם כולל לפעולות שנועדו להקל על מכאובים ,ולשחרר מתח בשרירים, בעת העיסוי המטופל מאפשר למעסה  לטפל בו ובעצם  משחרר את המתח הרב הטמון בגופו , בעצם המטופל מתמסר לידיו הנאמנות של המעסה. המעסה על ידי תנועות לישה , לחיצה על העור ליטוף בצורה עדינה יבצע שחרור וייתן הרגשה רגיעה למטופל. ישנם סוגים שונים של עיסוי  וכל אחד יכול להתאים בהתאם לסוג מגע , ורצון המטופל.

עיסוי בקרית מוצקין עד הבית – איזה סוגי עיסויים ישנם ומה הכי מתאים לי ?

  • רפלקסולוגיה – עיסוי כך רגל מאוד מיוחד שזוהי בעצם תורת בפני עצמה על עולמות הכף רגל והקשר שלנו לשאר הגוף, התורה מספרת של כל חלק בגוף שלנו ישנו הקשר לנקודות מסוימות בכף הרגל, כך למשל האזור מתחת לאצבעות מסמנות את העיניים והאוזניים , הבהן מסמנת את הראש , צידי כף הרגל מסמנות את הירכיים. על פי תורת הרפלקסולוגיה לחיצה על נקודות אלו תביא לריפוי ולהקלה על כאבים בנקודות הקשורות להן בגוף. עיסוי כף הרגל מעבר לכך שזה טיפול מאוד מהנה וכיפי ,הוא טיפול מאוד מרגיעה משחרר לחצים ומתח. אנחנו יודעים על הרבה לקוחות שמזמינים טיפול רפלקסולוגי לפני רגעים מלאי לחצים ומתח כמו טיפולי שיניים למשל או פגישות חשובות.
  • עיסוי שוודי – זהו העיסוי הכי פופולרי אצלנו והכי הרבה לקוחות מזמינים עיסוי זה, למה ?  כי העיסוי באמת עיסוי כיפי או בגלל שהיחיד שהם מכירים. העיסוי הנו עיסוי רך ועדין העיסוי מיועד להקלה לשחרור מתחים והרגעות, המעסה בעזרת תנועות לישה מעגליות ילחץ ילוש את איברי הגוף בצורה עדינה ורכה. העיסוי נעשה בבגדים תחתונים ומתבצע עם שמן. לסיכום, רציתם עיסוי רך ועדין להרגעות לשכוח את טרדות היום ולצבור כוח ומלא אנרגיה להמשך השבוע בחרו בעיסוי זה.
  • עיסוי רקמות עמוק – עיסוי חזק, וכשמו כן הוא מגיעה לרקמות היותר עמוקות של הגוף , העיסוי מבוקש בדרך כלל ע"י ספורטאים כאלו שעוסקים בפיתוח גוף או לקוחות שמבקשים עיסוי חזק כזה שירגישו אותו ממש . העיסוי יעיל מאוד בפתרון במכאובים ,לשחרור שרירים תפוסים, ולהזרמת דם ואנרגיה חדשה לאזורים שאותם מעסה המטפל . העיסוי מתבצע בבגדים תחתונים ונשעה עם שמן . לסיכום, רציתם עיסוי חזק כזה שתרגישו ומאוד יעיל ותורם לבריאותכם בקשו מהמעסה עיסוי רקמות עמוק.
  • עיסוי כוסות רוח – כוסות רוח הן מכשיר מאוד יעיל לטיפול מקומי בבעיות ומכאובים בנקודות מסוימות אבל לא רק הן יעילות בהורדת מתח ולחץ. הכוסות העשויות מסיליקון או זכוכית נצמדות לאזורים המטופלים ויוצרות וואקום באותה נקודה, הוואקום  מזרים דם ואנרגיה חדשה לנקודה ומביא לריפוי ואיזון. הטיפול נעשה בבגדים תחתונים מאחר ועליו להיות חשוף למגע הכוסות. לסיכום, הכלי מאוד עוזר לטיפול ורצוי לשלב אותו עם אחד הטיפולים או לפחות לנסות פעם אחת ולראות עד כמה הוא עוזר.
  • עיסוי תאילנדי – עיסוי מהמסורת העתיקה במזרח הרחוק , העיסוי כולל מתיחות ולחיצות והמעסה ישתמש בכובד משקלו להפעיל לחץ על אזורי המתיחה והלחיצה  .העיסוי יעיל מאוד להרגשת שחרור, להזרמת דם למקומות חדשים בגוף לרעננות והזרמת אנרגיה, כמו כן העיסוי יעיל להארכת וגמישות תנועות גפיים .העיסוי נעשה בבגדים נוחים ואינו כולל שמן. בכלל העיסוי מאוד כיפי והרבה לקוחות אמרנו לנו שהרגישו "איברים" פעם ראשונה אחרי הרבה זמן שלא הרגישו.

עיסוי בקרית ביאליק עד הבית יתרונות :

  1. עיסוי במקום הנוח לכם – אין כמו לקבל עיסוי במקום הכי נוח לכם וזהו הבית שלכם אם נפעיל את הדמיון נוכל להפוך את הבית לספא של ממש, למשל נוכל להפעיל מוזיקה האהובה עלינו במהלך העיסוי, נוכל לעמעם את האורות ולשים שמנים וקטורת ריחנית הבית הוא המקום הכי מתאים לנו ואין צורך לצאת החוצה ולהתלבש במיוחד כדי לקבל עיסוי.
  2. חסכון בעלויות – אין ספק שעצם אי היציאה שלנו מהבית אנו חוסכים בהרבה עליות כך למשל שאנו חוסכים את הדלק בזה שאנו לא מתניעים את המכונית ומגיעים למקום העיסוי הרצוי עם זה בספא או בקליניקה מסוימת, גם העמידה בפקקים מהווה פקטור חשוב , שלא נדבר על הוצאות החניה שעלולות להתווסף, לאלו שיש ילדים קטנים גם עליות ביב סיטר הנם הוצאה
  3. חסכון בזמן – זמנכם הנו דבר יקר וחשוב מאוד, הימנעות מהתרוצצויות בחוץ יכולה לחסוך לכם זמן יקר , זה יכול להיות זמן נהיגה או זמן עמידה בפקקים גם זמן ההמתנה לתור שלכם במקום העיסוי  או זמן חיפוש חניה.
  4. עיסוי ברמה גבוהה  – המעסים אותם אנו מעסיקי הנם ברמה מקצועית גבוהה מאוד, המעסים שלנו מגיעים רעננים ומלאי כוח על מנת להעניק לכם את הטיפול המיטבי ביותר ,לא תמיד כך הדבר במקומות כמו בתי מלון או ספא שם המטפלים עושים כמות גדולה של טיפולים ביום ועד שמגיע התור שלכם הם מגיעים מותשים וחסרי כוח לטיפול אחר, התמחור למעסים עד הבית שונה ממטפלי ספא ובתי מלון וכך האנרגיה שהם באים להשקיע בהתאם.
  5. התנהלות אחרי עיסוי – אחד הדברים הקריטיים אחרי עיסוי הנו כיצד את מתנהגים אחרי העיבוי או יותר נכון כיצד אתם עוזרים לגוף שלכם להכיל את העיסוי "ולהתאושש" .חשוב אחרי עיסוי מיד לעשות אמבטיה טובה, לשתות משהו חם או קר וללכת לנוח וזה מתאפשר לכם בצורה מיטבית הבית שלכם ובצורה מידית. לא כך תמיד הדבר אם אתם עושים עיסוי בספא שם את צריכים לצאת החוצה ולנהוג מלאי שמן עדין חזרה הביתה.

עיסוי בקרית מוצקין עד הבית למה עלי לצפות לקראת העיסוי ?

ברגע שייצרת קשר עמנו על מנת להזמין עיסוי עד הבית אנו נשאל אתכם מה מין המטפל המועדף עליכם האם זה מטפל או מטפלת, עוד נשאל לכמה זמן אתם רוצים את הטיפול ל60 דקות או יותר, כמו נשאל אתכם מה הכתובת המדויקת שאתם גרים ואם ישנם בקשות לסוג עיסוי מיוחד. כל מה שלכם נותר כרגע הנו לשבת בנוח על הספא להתרווח ולהמתין למעסה שיגיע אליכם.

ברגע שהמעסה הגיע עד אליכם, הוא יפתח מיטת עיסוי מיוחד אצלכם בכל חדר שתבחרו או בסלון, הוא ילביש סדין נקי ומיוחד על מיטת הטיפולים ואתם תתבקשו לשכב על המיטה ולהניח את הראש בפתח מיוחד במיטה. אם העיסוי המבוקש הנו על בסיס שמן אתם תצטרכו להישאר בבגדים תחתונים. המעסה יחסה את גופכם בעזרת מגבת או סדין ויחשוף רק את חלק הגוף שהוא מעוניין לשעות. העיסוי יימשך 60 או יותר בהתאם למה שקבעתם. חשוב! לא להתבייש ואם יש בקשות מיוחדות לבקש כמו עיסוי חזק או חלש או חלקים מסוימים בגוף שאתם מעוניינים שהמעסה יתמקד. זהו בטוחים שתיהנו ואפשר לשאול אותנו כל שאלה אם זה בטלפון או בוואסט אפ או את המעסה שיגיע לביתכם.

תפריט נגישות