mobile

עיסוי בקרית ים עד הבית

תודה שבחרתם להגיע לאתר זמן מגע. מחפשים עיסוי בקרית ים עד הבית זהו המקום הנכון ביותר למצוא עיסוי עד הבית פה בקריית ים . אתר זמן מגע מתאם עם מעסים ומעסות על מנת לספק שירותי עיסוי לבתי לקוחות. המון לקוחות בחרו בזמן מגע מאחר והם לקוחות מרוצים שהזמינו מאיתנו שוב ושוב. הזמנת עיסוי הנה בהחלט מעשה חכם  אלו רגעים שתוכלו להעניק לעצמכם או ליקרים לכם אלו רגעים שתדאגו באמת לבריאות שלכם. ישנם סוגים רבים ושונים של עיסויים ואנו נשמח לפרט עליהם בהמשך.

קרית ים היא עיר במחוז חיפה , הנה אחת מערי הקריות , קרית ים מונה 40 אלף תושבים והרבה לקוחות הזמינו מאיתנו עיסוי עד הבית, אנו התכוננו ומתכוננים לביקוש זה הולך וגובר פה בקרית ים והתחלנו לעבוד עם מספר לא מבוטל של מטפלים ומטפלות בקרית ים ואזור הצפון בכלל.

הזמנת עיסוי בקרית ים עד הבית איך יכול לעזור לנו?

  • עיסוי טוב יכול לעזור לנו בהפגת מתחים ,יכול לעזור לנו לבריאות טובה של הגוף והנפש עוזר ברפיון הגוף וגם השרירים
  • למי מאיתנו אין חסמים בגוף וגם פחדים , עיסוי מקצועי יכול לגרום לנו לשחרור חסמים.
  • איבוד שליטה זה אחד הדברים הכי חסרים לנו היום באמת קשה לאנשים לאבד שליטה, עצם זה שאנו מתמסרים ונתנים לבן אדם אחר לטפל בנו זה איבוד שליטה. נתינת אמון במעסה יעזור לנו לאבד לשיטה גם בתחומים אחרים בחיים ופתיחות ברמה הגופנית אינטימית.
  • רובנו אנשים עובדים ומלאי מתחים ,דאגות , וזקוקים מידי פעם לנקות את הראש לאסוף כוחות,ולהרגיש רעננות ושחרור בחיים עיסוי יכול מאוד לעזור לנו, אם נפנה לפחות שעה אחת פעם בחודש לקבלת עיסוי נרגיש הרגשה  אחרת לחלוטין ונצבור כוחות להמשך השבוע.

עיסוי בקרית ים עד הבית ההיתרונות!

לעיסוי עד הבית יש יתרונות רבים ואנו להלן חלק מהן:

  • המקום הכי נוח  לבצע עיסוי – המון לקוחות שהזמינו עיסוי עד הבית לא הצטערו ואמרו שהבית מבחינתן היה המקום הכי מושלם לבצע בו את העיסוי. האמת הם ממש צודקים! הבית הנו המקום בו אתם יכולים להרגיש הכי בנוח, להתלבש איך שאתם רוצים להתנהג איך שבא לכם ,ועם נחשוב קצת אז אפשר להפוך את הבית לספא של ממש , למשל אפשר להדליק נרות ריחניים, או אפשר לסדר את התאורה כך שתהיה אווירה רומנטית ,אפשר לשים מוזיקה האהובה עלינו והמתאימה כמובן לעיסוי,אפשר לקנות יין טוב ולשתות אחרי העיסוי ועוד רעיונות שעולים לכם על פי הדמיון.
  • חסכון בכסף! – חסכון בעלויות זה באמת חשוב אנו רוצים להנות מצד אחד ומצד שני שכל התענוג הזה לא יהיה לנו יותר מידי יקר. עלות ראשונה שאנו חוסכים זאת עלות הדלק כמובן הדלק שעולה לנו להגיע למקום העיסוי הלוך וחזור זה יכול להוות לפעמים אחוז גבוהה ממחיר העיסוי. עלות נוספת הנה עלות החניה מקומות לא מבוטלים נמצאים במקומות מרכזים ואנו נצטרף לשלם את החניה ,חניה בתל אביב למשל יכולה לעלות לנו כבר 80 שקל היום. עלות באמת מיותרת שאם נזמין עיסוי עד הבית נוכל לחסוך עלות זו. עלות נוספת הנה עלות למי שיש ילדים קטנים , והנה עלות השמרטפות ,כאשר אנחנו בבית ניתן להשכיב את הילדים לישון וכך נוכל גם להנות ולשמור עליהן בבטחה.
  • חסכון בזמן! – אין דבר יותר יקר מזמננו ע"י התנהלות נכונה נוכל נצל את זממנו עד תום וגם להנות מהעיסוי וגם להספיק כמה שיותר דברים ביום. למה לבזבז זמן יקר על נהיגה למקום העיסוי גם להיתקע בפקקים לפעמים. ישנם מקומות בהם נצטרך לחפש מקומות חניה,וישנם מקומות בן נצטרך להמתין לתורינו במקום העיסוי. כל הטרחה הזאת כמובן יכולה להיחסך כל מה שעלינו לעשות הוא להמתין למעסה שיגיע עד אלינו במקום מגורינו, לקבל את העיסוי המפנק לנוח ולהמשיך לשאר עיסוקינו.
  • עיסוי מהמעסים הכי טובים – שיטת התמחור אצלנו היא שונה והמעסים מרוויחים הרבה יותר ממעסים שמועסקים בבתי מלון למשל או בתי ספא לכן המעסים שלנו עושים פחות עיסויים ביום ומי שמרוויח מזה זה הלקוח, המעסים אצלנו מגיעים נמרצים רעננים ומלאי כוח להעניק את הטיפול המיטבי ביותר. יש הבדל בסוג ובטיב הטיפול בין מעסה של ספא למשל שעושה טיפולים רבים ביום לבין מעסה שמגיע עד הבית רענן ומלא כוח
  • דאגה לבריאותינו – בסופו של דבר הדבר הכי חשוב הוא איך אנו באמת דואגים לבריאותינו, ואיך אנו מתייחסים לגופינו ,לעשות עיסוי זה דבר אחד ואיך אנחנו מתייחסים לגופינו זה דבר שני. חשוב לאחר עיסוי לעשות מקלחת טובה לשתות משהו וללכת לנוח על מנת שלגופינו יהיה את הזמן המיטבי לעקל את העיסוי ,לא תמיד כך הדבר שעודנו עושים עיסוי בחוץ כמו בספא או בית מלון בהם ישנם מצבים בו אנו נדרשים לצאת מהמקום עיסוי עודנו מלאי שמן על הגוף ונאלצים לצבור מתחים חדשים בנהיגה או היתקעות בפקקים אחרי עיסוי.

העיסויים שניתן לבחור בהזמנת עיסוי בקרית ים עד הבית

  • מסאז רקמות עמוק – עיסוי זה עיסוי פופולרי ונפוץ בקרב אלו העוסקים בספורט ועוסקים בפיתוח שרירים אבל לא רק העיסוי מבוקש היות והוא עיסוי חזק עיסוי שמגיע עד הרקמות העמוקות של הגוף. העיסוי יעיל מאוד לפתרון מכאובים, לשרירים תפוסים ומתוחים. המעסה ישתמש במפרקיו באמות וכפות ידיו על מנת לגעת ולעסות הצורה חזקה וממוקדת את השרירים האיברים בגוף. העיסוי ייתן מענה לאלו כאמור שרוצים עיסוי חזק עיסוי שמרגישים אותו בהחלט. העיסוי מתבצע על מיטת עיסוי מיוחדת עם פתח לראש העיסוי מתבצע בעזרת שמן, המטופל מתבקש להישאר בבגדים תחתונים על מנת המעסה יוכל לעסות אותו.
  • טיפול רפלקסולוגיה – הטיפול הרפלקסולוגי זהו בעצם עיסוי כף הרגל רק שמאחורי העיסוי מסתתרת תורה שלמה ומרתקת, התורה אומרת שכף הרגל הנה מפת השתקפויות של כל איבר ואיבר בגוף כל תנועה או לחיצה על כף הרגל תשפיע על האיבר המיוחס בגוף האדם . התנועה או הלחיצה הנגרמת ע"י המטפל מביא לזרימת דם ולימפה וכן לתנועה עצבית המביאה לריפוי אותו איבר הקשור ללחיצה הנקודתית בכף הרגל. כך למש לחיצה על הבוהן תשפיע על אזור הראש והמוח, וכן לחיצה על האזור מתחת לאצבעות תשפיע על אזור העיניים והאוזניים,אזור הלב יושפע אם נלחץ על הנקודות מתחת לבהן. טיפול הרפלקסולוגיה מתבצע על מיטת טיפולים איך אפשר לעשותו גם על כיסא מיוחד. המטפל ישתמש בקרם מיוחד ללחוץ ולעסות את כף הרגל. הטיפול הנו כיף לא רגיל מאחר וכף הרגל מלאה בנקודות רגישות המטופל ירגיש כל לחיצה ולחיצה יהיה תענוג לקבל טיפול זה .
  • מסאז שוודי – אין ספק זהו העיסוי המבוקש ביותר , וזאת למה ?  כי הוא פשוט פופולרי ונפוץ וכולם מכירים אותו או היחיד שמכירים וסיבה שנייה שהוא באמת עיסוי מהנה מענג וכיפי, העיסוי עצמו עיסוי לא חזק עיסוי עדין רך ומפנק ,העיסוי יעיל מאוד להרגעות לרפיון ולשחרור .המעסה בעזרת תנועות מעגליות ורכות ילוש יעסה תוך שימוש בכפות ידיו ובאמות המעסה יכול גם להשתמש ולשלב סגנון "לומי לומי" עיסוי מהנה במיוחד מהוואי. המעסה ישתמש בשמן ויבקש מהמטופל להישאר בבגדים תחתונים רוצים לשכוח מטרדות היום לצבור כוחות להמשך ימי השבוע להנות ממגע מפנק רך ומרגיע בקשו מהמעסה עיסוי שוודי.

התקשרנו אליכם לעיסוי בקרית ים עד הבית איך ממשיכים מכאן?

כאמור יצרתם איתנו קשר בטלפון או בכפתור הוואטס, אנו נשאל אתכם שאלה ראשונה האם אתם מעוניינים במטפל או מטפלת, אחרי זה נשאל לכמה זמן אתם מעוניינים את העיסוי. נשאל אותכם למתי את מעוניינים לבצע את העיסוי והיכן כמובן אתם גרים. אנו נבצע חיפוש בין המעסים המעולים שלנו ומתאם לכם מטפל או מטפלת לשביעות רצונכם בזמן במקום המתאים לכם .כעת מה שנותר הוא להמתין למעסה שיבוא על מנת שתוכלו לקבל את העיסוי המפנק שהזמנתם.

הגיע הזמן שהמעסה יבוא אליכם והנה הוא הגיע, המעסה יציג את עצמו וישאל אותכם האם יש בעיות מיוחדות, אתם תכוונו אותו למקום בו אתם מעוניינים לבצע את העיסוי אם זה הסלון או חדר מיוחד שפיניתם בבית, המעסה יפתח מיטת עיסוי מיוחדת ויניח על סדין נקי, אתם תתבקשו להישאר בבגדים תחתונים (אם זה עיסוי שמן) ולהניח את הראש בפתח המיועד לכך. העיסוי יימשך 60 דקות או יותר בהתאם למה שהזמנתם. חשוב ביותר לא להתבייש מהמעסה אם יש לכם בקשה מיוחדת כמו עיסוי חזק או חלש או שיתמקד בחלק מיוחד בגוף פשוט תגידו לו. אחרי העיסוי תשדלו להישאר עוד כמה דקות על המיטה ולקום לאט לאט בניחותא כאשר אתם מרגישים. יש לשתות משהו חם או קר להיכנס לאמבטיה למקלחת טובה וללכת לנוח. זהו בטוחים מאוד שתיהנו לכל שאלה ניתן לשאול אותנו בטלפון להשאיר הודעה באתר או לשאול את המעסה עצמו

 

 

 

תפריט נגישות