mobile

עיסוי בקריית טבעון עד הבית

תודה שבחרתם לבקר באתרינו , אם הגעתם לכאן כנראה שאתם מחפשים עיסוי בקריית טבעון עד הבית, ובכן בהחלט הגעתם למקום הנכון, אנחנו ,זמן מגע מתאמים ומספקים מעסים ומעסות עד הבית בקריית טבעון ובסביבה. השקעה בבריאותכם זה בהחלט החלטה נבונה ונכונה , כאן תוכלו בהזמנה פשוטה מאוד לעשות מעשה חכם זה. כאמור ההזמנה מאוד פשוטה כל שעליכם לעשות הוא לחייג למספר הטלפון המופיע באתר או ללחוץ על כפתור הוואטס אפ לשוחח עמנו. ניתן להזמין עיסוי ליחיד ל 60 דקות או יותר ,ניתן גם להזמין עיסוי זוגי עד הבית ואז מגיעים שני מטפלים במקביל אליכם. חוגגים אירוע יום הולדת יום נישואין או כל אירוע אחר אז ניתן להזמין שובר מתנה אצלנו.

עיסוי בקריית טבעון עד הבית המקום הנכון להזמין עיסוי!

קריית טבעון היא מועצה מקומית במחוז חיפה , קריית טבעון נמצאת כ15 קילומטר מדרום מזרח לחיפה וצפונית ליקנעם .לא מעטים מתושבי קריית טבעון הזמינו אצלנו עיסויים עד הבית ואנו ערוכים על מנת לספק לאזור זה והצפון בכלל. אנו בטוחים שכאשר תבקשו עיסוי עד הבית בקריית טבעון זמינות המעסים תהיה גבוהה ואיכות ורמת המקצועיות תהיה טובה מאוד.

יתרונות עיסוי עד הבית בקריית טבעון!

למה בעצם להזמין עיסוי עד הבית ? איזה יתרונות יש להזמנת עיסוי עד הבית? ובכן אנו נפרש לכם כמה יתרונות שיש להזמנת עיסוי עד הבית כעת!

  • עיסוי עד הבית, המחיר! – אין ספק שזהו פקטור מאוד חשוב המחיר הנלקח לעיסוי עד הבית הנו זול מבין שאר האפשרויות ( עיסוי בספא ,עיסוי בבית מלון ) ביתכם הנו מקום העיסוי מבדיקה שלנו כאן באתרינו תקבלו את המחיר המוזל ביותר שיש לעיסוי להציע תבדקו ותראו!
  • הבית, המקום המושלם לקבל עיסוי  – אין כמו לקבל עיסוי בבית זהו המקום הכי נוח לקבל עיסוי, ביתכם הוא המקום שם תוכלו להתנהג הכי בטבעיות, פרטיות כמובן מובטחת, ובעזרת מחשבה יצירתית מעט תוכלו להפוך את ביתכם לספא של ממש כמו להדליק נרות לאווירה רומנטית, לשים מוזיקה האהובה עליכם, לסדר את הבית בצורה הכי מתאימה לכם, לשים למשל קטורת לריח מושלם ועוד אלמנטים שיהפכו את העיסוי לדבר מושלם של ממש.
  • חסכון בעלויות – דיברנו על המחיר לעיסוי שהוא זול, אז בעיסוי עד הבית את חוסכים גם עליות נוספות שעלולות להתווסף לעיסוי כנו למשל עלות הוצאות נסיעה למקום העיסוי הלוך וחזור, בעיסוי עד הבית אין צורך להגיע למקום העיסוי המעסה מגיע אליכם עד הבית וכך חסכתם עלות זו. כמו כן אל נשכח את עלות החניה שיש לקחת בחשבון היום, עוד עלות שיכולה לקחת בחשבון ונחסכת היא עלות הביבי סיטר לאלו שיש ילדים.
  • חסכון בזמן – זמנינו מאוד חשוב לנו ואם נדע לנהל זמנינו נכון נוכל לנצל אותו בצורה הכי חכמה, וזהו בעצם העיקרון של עיסוי עד הבית , אתם קובעים זמן שהמעסה יגיע עד הבית מבצעים את העיסוי וזהו אתם פנויים לשאר הדברים בהמשך היום. אין צורך להמתין בפקקים לבזבז זמן נסיעה למצוא חניה ועוד אלמנטים המבזבזים את זמנינו היקר.
  • המעסים המקצועיים והאיכותיים ביותר –  בעיסוי עד הבית התמחור שמשולם למעסים גבוהה ביותר כך אנו יודעים שהמעסה יהיה מרוצה יותר על מנת לבצע את העיסוי ,המעסים אינם עושים המון עיסויים ביום ולא נשחקים כמו בספא או בבתי מלון ,כך אנו בטוחים שהמעסה יהיה מלא כוח ורעננות על מנת להעניק לכם את העיסוי המיטבי והמקצועי ביותר.
  • מה קורה אחרי עיסוי – חשוב מאוד לקבל עיסוי אבל עוד יותר חשובה הדרך בה אנו מתייחסים לגופינו אחרי עיסוי , בדרך כלל עלינו לתת לגופינו זמן מנוחה על מנת לעכל את העיסוי , לעשות מקלחת טובה ,ולשתות משהו חם או קר להחזיר לגופינו נוזלים. כל זה נוכל כמובן לעשות בביתנו שם נוכל אחרי העיסוי מיד ללכת לנוח שזה ייתן את האפקט המושלם לריפוי והנאה שלנו.

כיצד להזמין עיסוי בקריית טבעון באתר?

החלטתם שאתם רוצים להזמין עיסוי באתר, כל שעליכם לעשות כאמור ליצור עמנו קשר בטלפון או בכפתור הוואטס אפ, בשיחה עם הנציג אנו נשאל אתכם האם אתם מעוניינים בעיסוי ממעסה גבר או מעסה אישה ,אנו נשאל אתכם גם למתי אתם אתם מעוניינים לבצע את העיסוי וכמו כן נשאל לכמה זמן אתם רוצים את העיסוי. כמובן שנשאל האם זה עיסוי זוגי או ליחד. עם כל המידע הזה אנו נחפש במאגרי המעסים שלנו מעסה מתאים שיענה לדרישותיכם ושימצא אחד כזה אנו ניצור עמכם קשר שוב ונתאם את הטיפול, זהו כל מה שעליכם נותר לעשות הוא להתרווח בכיסא ולהמתין למעסה שיגיע אליכם על מנת לבצע את העיסוי

המעסה כבר הגיע מה עלי לעשות?

המעסה הגיע במועד שנקבע לכם והנה כבר מופיע בדלתיכם, המעסה יציג את עצמו ואתם תקבלו אותו לביתכם ותתנו לו להיכנס אתם תעזרו לו לבחור את מקום העיסוי המתאים לכם, זה יכול להיות הסלון או כל חדר אחר מתאים בבית, מה שחשוב שזה יהיה חדר שבו יהיה שקט!, מנוטרל מרעשים של שכנים אורחים אחרים בבית , פלאפונים או כל מה שיכול להסיח את הדעת מהעיסוי החשוב שאתם הולכים לקבל. המעסה יפתח את מיטת העיסוי שהביא עמו יפרוס סדין נקי עליו ואתם תתבקשו להישאר בבגדים תחתונים ולשכב על המיטה. המעסה יניח מגבת או סדין עליכם ויחשוף רק את החלק שבו הוא מעוניין לעסות. רגע לפני תחילת העיסוי חשוב לומר למעסה אלו אזורים אתם מעוניינים שהוא יתמקד עליהם , האם אתם רוצים עיסוי חזק או חלש או לפרט לו כל בעיה רפואית אחרת שיש לכם. העיסוי יימשך 60 דקות או יותר בהתאם למה שהזמנתם ובסיום העיסוי תמשיכו לשכב על המיטה לכמה דקות להרגעות. בירידה מהמיטה יש להיזהר בהליכה שכן  יש רגליכם עדיין מלאות בשמן מהעיסוי ואפשר להחליק. זהו אנו בטוחים שתיהנו ולכל שאלה ניתן לפנות אלינו באמצעי קשר באתר.

לא רק עיסויים עד הבית

חוגגים אירוע חברתי או אירוע עסקי לחברה זמן מגע יודעת גם לספק מעסים לאירועים , דברו איתנו על אירוע שאתם מתכננים ואנו נדע לתפור את זמן העיסוי כמות המעסים והאמצעים המתאימים ביותר על מנת להעניק עיסוי מרעננן וכיפי לאורחים.

 

תפריט נגישות