mobile

עיסוי בקרית ביאליק עד הבית

רוצים עיסוי בקרית ביאליק עד הבית זה המקום הנכון ביותר למצוא עיסוי , יש ברשותנו מגוון רחב של מעסים שישמחו להגיע עד אליכם ולהעניק לכם עיסוי לשביעות רצונכם. כל מה שעליכם לעשות הוא פשוט להרים טלפון או ליצור קשר באמצעות כפתור הוואטס אפ , כמובן שניתן להשאיר הודעה ונחזור אליכם בהקדם.

להעניק לעצמכם עיסוי או לתת מתנה ליקרים לכם זו הבחירה הנכונה ואחת החשובות, אין ספק שעיסוי זה דבר מאוד מפנק ועל הדרך תורם רבות לבריאותינו .לא צריך לחכות שמשהו יכאב בגוף על מנת לעשות עיסוי גם הזמנת עיסוי כדרך חיים פעם בחודש אפילו תורם רבות ומשפר את בריאותינו ואיכות החיים.

קרית ביאליק שוכנת במחוז חיפה ועיר שנמצאת באזור הקריות. בקרית ביאליק גרים למעלה מ 44 אלף תושבים ורבים מתושביה ואזור המצפון הזמינו דרכינו "זמן מגע" עיסוי עד הבית. אנו ערים לביקוש ההולך וגובר באזור זה ומתכוננים בהתאם על מנת לספק ביקוש זה של מעסים ומעסות.

למה בעצם להזמין עיסוי בקרית ביאליק עד הבית

  1. עיסוי במקום הנוח לכם ובאווירה המתאימה ביותר – אין כמו לקבל עיסוי בבית זה המקום בו אתם מרגישים הכי נוח ויכולים להתנהג איך שבא לכם בלי יותר מידי לחשבן. אם קצת דמיון אפשר ליצור מהבית אווירה מיוחדת מאוד בעת העיסוי, כמו למשל אפשר לעמעם אורות , לנגן מוזיקה נעימה, אפשר להדליק קטורת ונרות ריחניים וכמובן לדאוג לשקט מוחלט והכל בנוחות של הבית בלי יותר מידי להתאמץ.
  2. עלויות מיותרות נחסכות – עצם השהיה בבית בלי צורך לתזז בחוץ חוסך מכם הרבה עלויות, כך למשל עלויות הדלק נחסכות מכם להגיע לספא, למלון או לקופות חולים, עלות נוספת שנחסכת היא עלות החניה היקרה,וכמובן הטרחה למצוא בכלל מקום חניה. למי שיש ילדים עלות נוספת היא מציאת ביבי סיטר.
  3. חסכון בזמן – הזמן שלכם מאוד יקר וזהו מרכיב חשוב בניהול זמניכם , בתיזוז לספא למשל את נתקעים בפקקים וגם זמן הנסיעה גוזל ממכם זמן יקר. שלא נדבר על הזמן למצוא חניה. ישנם מקומות כמו בתי מלון  או קופות חולים בהם אתם נאלצים להמתין בתור לעיסוי שלכם.
  4. עיסוי ברמה הגבוהה שיש – אנו עובדים עם מעסים ברמות הגבוהות שיש , המעסים מגיעים רעננים ומלאי כוח עלמנת להעניק לכם את הטיפול הכי טוב שיש, להבדיל מבתי מלון למשל שם המטפלים עושים כמות גדולה של טיפולים ביום ומתי שמגיע התור שלכם הם כבר מותשים.
  5. המעשה הנכון ביותר לגוף שלכם – אחד הדברים החשובים שעלינו לשים לב הוא איך אנו מתנהלים אחרי עיסוי, אחרי עיסוי חייבים להעניק לגוף תזמן שלו להירגע ולהכיל את כל העיסוי שקיבל וזאת על ידי מנוחה טובה ומקלחת טובה במים חמים, גם שתיה מרובה תתרום, וכל זה ניתן לעשות אם אתם עיסוי בנוחות של הבית .סיטואציה שבו אתם נאלצים לצאת מעיסוי עדיין מלאי שמן על הגוף ונוסעים ברכב בפקקים אינה תורמת לבריאות שלכם וכמובן אינה מעצימה את העיסוי שעשיתם.

עיסוי בקרית ביאליק עד הבית מהו העיסוי הכי מתאים לי?

ישנם סוגים רבים ומגוונים של עיסויים ואנו נפרט עליהם עכשיו:

  • עיסוי שוודי – העיסוי הכי מבוקש אצלנו, ולמה ? כי הוא הוא פשוט עיסוי מענג כיפי ומרענן, הרבה אנשים יוצאים מאוד מרוצים  אחרי קבלת סוג עיסוי זה. העיסוי השוודי מאופיין במגע רך עדין ומלטף, המעסה משתמש בכפות ידיו ובאמות על מנת לעסות את האיברים בגוף בצורה עדינה, רכה בתנועות מעגליות. העיסוי יעיל מאוד להזרמת הדם והאנרגיה בגוף ,העיסוי משחרר מאוד, נותן הרגשה מעולה וכיפית ממלא מצברים ונותן כוח להמשך השבוע. העיסוי מאוד מרגיע נפשית גורם להקלה במצבי מתח ועצבים, רציתם לשכוח מטרדות החיים לשעה קלה ואף יותר הזמינו עיסוי שוודי. העיסוי נעשה בבגדים תחתונים מתבצע בעזרת שמן.
  • עיסוי רקמות עמוק – ישנם הרבה לקוחות שטוענים שאם לא קיבלו עיסוי חזק ואחד כזה שמרגישים אותו ממש אז מבחינתם לא קיבלו עיסוי ,וזהו בדיוק העיסוי בשבילכם, עיסוי רקמות עמוק כשמו כן הוא עיסוי שחודר לרקמות העמוקות של הגוף , עיסוי חזק ממוקד שתרגישו טוב בנקודות הכואבות לכם בגוף. המעסה בעזרת מפרקי ידיו והאמות ילוש ויעסה שרירים בגוף וילחץ בצורה חזקה ממוקדת בגוף. העיסוי יעיל מאוד להזרמת דם ואנרגיה חזקה למקומות אשר אתם חשים כאב בגוף וירפא מקומות אלו, העיסוי נפוץ בקרב ספורטאים ,אנשים שרירים ,וכאלו שסובלים כאמור משרירים תפוסים. עיסוי רקמות עמוק נעשה בבגדים תחתונים עם שמן.
  • עיסוי תאילנדי – עיסוי המאופיין בלחיצות ומתיחות, המעסה יפעיל את משקל גופו על מנת למתוח אותכם למקומות חדשים שלא הכרתם והפעלת לחץ על נקודות מסוימות בגוף לשחרור ורפיון השרירים. העיסוי מהנה והרבה לקוחות אמרו לנו שהרגישו הקלה ,שלווה ,והרגישו לראשונה שרירים שלא ידעו שקיימים בכלל. העיסוי מומלץ לשחרור תפוסים , לשיפור הגמישות לרעננות והקלה על כאבים. העיסוי נעשה בבגדים נוחים וללא שמו, ניתן לעשות את העיסוי על מיטת טיפולים וגם מזרן .
  • רפלקסולוגיה – תורה מרתקת ועוצמתית על כף הרגל. התורה מספרת שכף הרגל הנה איבר המשקף כל איבר ואיבר בגוף שלנו, ועלי די לחיצה נכונה ומדויקת בכף הרגל נביא לריפוי בעיה בריאותית אצלנו בגוף. כך למשל האזור מתחת לאצבעות מסמנות את אזור העיניים והאוזניים ,האצבעות עצמן מסמנות את אזור הסינוסים, והבהן מסמנת את הראש והמוח. כף הרגל הנה איבר מאוד רגיש ,וכל לחיצה בהחלט מרגישים, וזה מה שהופך בעצם את העיסוי לדבר כיפי ומהנה של ממש. הרפלקסולוגיה מעבר לתחושה הכיפית יעילה מאוד לשחרור הרגשת קלילות ורגיעה. הרבה מטופלים מזמינים טיפול רפלקסולוגי לשחרור מתחים ולשחרור פחדים,  לפני הליך רפואי כמו טיפול שיניים.

עיסוי בקרית ביאליק עד הבית איך מתנהל ?

ברגע שיצרתם קשר עמנו בטלפון, אנו נשאל אותכם האם אתם מעדיפים מטפל או מטפלת , היכן אתם גרים בדיוק, ומה השעה הכי מתאימה לכם לקבל את העיסוי, אנו נדאג למצוא לכם מטפל או מטפלת מתאימים לשעה זו, כרגע כל מה שנשאר לכם לעשות הוא להתרווח על הספה ולהמתין בנחת למעסה.

ברגע שהמעסה יגיע אליכם הוא יפתח מיטת טיפולים מיוחדת ויפרוס עליה סדין נקי,עם בחרתם לעשות עיסוי שוודי למשל שהוא עם שמן עליכם להישאר בבגדים תחתונים לשכב על המיטה ולהכניס את הראש בפתח מיוחד המיועד לכך. חשוב במיוחד לדאוג למקום שקט בבית שלא תהיה הפרעה לכם במהלך העיסוי. העיסוי יימשך כ 60 דקות ויותר בהתאם למה שהזמנתם. חשוב מאוד לא להתבייש ואם יש בקשה מיוחדת מהמעסה כמו שיתמקד באזור מסוים או שיעסה עיסוי חזק יותר או חלש במיוחד אז פשוט לבקש מהמעסה. זהו כל מה שנותר הוא להנות לכל שאלה ניתן לפנות אלינו בטלפון או ניתן לשאול את המעסה מתי שהוא מגיע אליכם.

תפריט נגישות