mobile

עיסוי בקרית אתא עד הבית

מעוניינים בעיסוי בקרית אתא עד הבית, בהחלט הגעתם למקום  הנכון , אנו מספקים ומתאמים מטפלים ומטפלות להרבה לקוחות באזור הצפון ובפרט לקרית אתא . צרו עמנו קשר בלחצן הטלפון או בכפתור בוואטס אפ ואנו נתאם לכם מעסה לשביעות רצונכם.

בחירה להשקיע בעצמכם בעיסוי הנה המעשה הנכון שתעשו לעצמכם. לעיסוי מעבר לפינוק המושלם יש כל כך הרבה יתרונות שעליהם נפרט בהמשך..

קרית אתא היא עיר במחוז חיפה והגדולה ביותר באזור הקריות , בקרית אתא מתגוררים למעלה מ 60 אלף תושבים והרבה מתושבים בקרית אתא כבר הזמינו מאיתנו עיסוי עד הבית ואנו התכוננו בהתאם על מנת לספק את הביקוש למטפלים באזור.

למה כדאי להזמין עיסוי בקרית אתא עד הבית?

  • חסכון עלויות  וזמן – אין ספק שאתם מזמינים מעסה עד הבית ונשארים בבית עלויות רבות נחסכות לכם , ראשית אתם לא מתניעים את המכונית ולא מבזבזים דלק על מנת להגיע למקום העיסוי, שנית  אם אתם צריכים להגיע למקום שדורש חניה למכונית עלות זו נחסכת מכם. לאלו שיש ילדים אז עלות ביבי סיטר נחסכת מכם. גם לא דיברנו על הזמן היקר שנחסך מכם בכך שאינכם צריכים לחשב את זמן הנסיעה והעמידה בפקקים הדי מעצבנת. ישנם גם מקומות עיסוי שתצטרכו לחכות שם לתור שלכם בעיסוי.
  • עיסוי באווירה ובמקום הנוח לכם – על מנת שהעיסוי יהיה מושלם האווירה מאוד חשובה, והמקום המתאים ליצור אווירה מתאימה ומושלמת זהו הבית! בבית יש את השקט הרצוי לכם וגם עם קצת יצירתיות אפשר להפוך את הבית לספא של ממש, לדוגמה אפשר לעמעם את האורות ,לשים מוזיקה נעימה ומתאימה לעיסוי ,להדליק נרות, לשים קטורות ריחניות ועוד דברים שרק עולה לכן על פי הדמיון.
  • עיסוי ממעסים ברמה גבוהה – להבדיל ממקומות כמו ספא ,בתי מלון, קופות  חולים וכדומה בהם המטפלים שמה עושים כמות טיפולים רבה ביום וכבר ממש ממש נשארים מותשים על מנת להעניק לכם טיפול  ,המטפלים שלנו מגיעים אליכם מלאי רעננות ועם הרבה כח ואנרגיה על מנת להביא לכם את הטיפול המושלם ביותר .
  • זמן הרגעות אחרי טיפול – אחד הדברים הכי חשובים הנו איך אתם מתנהלים עם הגוף שלכם אחרי עיסוי , לתת לגוף זמן רגיעה להתאוששות וזאת למשל לעשות אמבטיה חמה טובה ,או ללכת לנוח , אלו המהלכים הכי נכונים שאתם יכולים לתרום לגוף שלכם. המקום המושלם לספק תנאים אלו הוא כמובן הבית .יציאה מקליניקה למשל מלאי שמן על הגוף לנהיגה לפקקים ועצבנות  הביתה אחר כך זה מאוד מבאס ולא בריא  במיוחד.

 אלו סוגי עיסויים כדאי לבחור?

  • מסאז רקמות עמוק – לאלו שמחפשים עיסוי חזק וכזה שמרגישים אותו זה העיסוי בשבילכם , כשמו כן הוא עיסוי חודר עמוק שנכנס לרקמות העמוקות של הגוף. העיסוי מתאים לספורטאים, למתאמנים בחדר כושר ואנשים כאמור שרוצים לטפל במכאובים ושרירים תפוסים. המעסה בעזרת האמות המפרקים ואפילו המרפקים יעסה ,ילוש את השרירים והרקמות, בעזרת תנועות הלישה המיוחדות המעסה יזרים דם חדש ואנרגיה למקומות אלו ובעצם ירפא אותם. העיסוי מתבצע עם שמן ובגדים תחתונים. לסיכום, ביקשתם עיסוי חזק לטיפול בבעיות רפואיות מקומיות בקשו מהמעסה עיסוי רקמות עמוק.
  • מסאז שוודי -עיסוי מבוקש מאוד ,אחוז גדול מהלקוחות מבקשים עיסוי זה , וזאת בגלל שהעיסוי באמת מהנה וכיפי, העיסוי הנו עיסוי איטי לא חזק , רך ועדין. המעסה בעזרת תנועות לישה רכות ועגולות מעסה את האיברים השונים בגוף. העיסוי מאוד בריאותי ויעיל מאוד להזרמת דם ,ואנרגיה חדשה בגוף. העיסוי מאוד טוב לשחרור ,להרגעות ולהרגשת קלילות ורעננות. העיסוי נעשה בעזרת שמן ומתבצע בבגדים תחתונים. לסיכום רציתם עיסוי עדין לשיפור הבריאות הגופנית והנפשית כזה שתיהנו מאוד וייתן לכם כוח ואנרגיה להמשך השבוע בקשו מהמעסה עיסוי זה.
  • רפלקסולוגיה – תורה עוצמתית מאוד  האומרת שכף הרגל היא מעין השתקפות של כל איבר בגופינו  כל חלק בכף הרגל משויך לאיבר שונה בגוף. כך למשל הבוהן מסמנת את הראש והמוח, מתחת לאצבעות מסמנות את האוזניים והעיניים צידי כף הרגל מסמנות את הירכיים ועוד.. תורת הרפלקסולוגיה אומרת שלחיצה על מקומות מסוימים בכף הרגל מביא לריפוי במקומות אחרים בגוף. כף הרגל מאוד רגישה ועצם העובדה שהיא רגישה מביא להנאה צרופה. עיסוי כף הרגל זה תענוג של ממש ומביא לשחרור פחדים רגיעה ושלווה נפשית. הרבה מטופלים ממש לוקחים טיפול רפלקסולוגיה להרגעות לפני טיפול שיניים למשל.
  • מסאז תאילנדי – עיסוי שמתבצע ללא שמן בבגדים נוחים. העיסוי כולל מתיחות ולחיצות לריפוי שחרור מכאובים שרירים תפוסים ונקודות שיוצרות כאב בגוף. המעסה ישתמש במשקל גופו על מנת ללחוץ ולמתוח את גופכם לנקודות חדשות ובכך להאריך תנועות הגפיים ולגמישות. העיסוי כיפי ובמביא לשחרור רפיון הרגעות וקלילות. העיסוי מתבצע בדרך כלל על מזרן, אבל אפשר לבצע אותו גם על מיטת עיסוי.

עיסוי בקרית אתא עד הבית למה לצפות ?

אחרי שייצרתם קשר עמנו והזמנתם מטפל או מטפלת אליכם הביתה אנו נשאל אתכם בטלפון האם את המעדיפים מטפל או מטפלת , באיזה שעה נוח לכם, כמה זמן את מעוניינים לעשות את הטיפול ואם יש משהו מיוחד אותו תרצו למשל סוג עיסוי או כל דבר אחר. כל מה שנותר לכם לעשות הוא לשבת לנוח ולהירגע על הספה ולחכות למעסה שיגיעה

כאשר המעסה יגיעו אל ביתכם הוא יפתח מיטת טיפול מיוחדת יפרוס עליה סדין נקי, בהתאם לסוג העיסוי ונניח הוא עם שמן עליכם להישאר בבגדים תחתונים. אתם תשכבו על המיטה ותניחו את הראש בפתח המיועד. זהו כרגע נותר לכם רק מהעיסוי לזמן שבחרתם לעשות. כל שאלה ניתן לשאול אותנו בטלפון או בוואטס אפ, אפשר גם לשאול את המעסה מתי שהוא יגיע לביתכם. תיהנו!!!

 

תפריט נגישות