mobile

עיסוי בקריית אונו עד הבית

עיסוי בקריית אונו  עד הבית

עיסוי בקריית אונו הינה חוויה נפלאה המעניקה הרגשה בריאותית אמיתית ,רוצים להיות משוחררים להרגיש קלילות להיות רגועים , אין ספק שברגע שאתם הולכים לעשות עיסוי  או מזמינים עד הבית הענקתם לעצמכם הרגשה זאת.

עיסוי בקרית אונו נעשה לדבר מאוד פופולארי וישנו טרנד מאוד חזק של הזמנת עיסוי עד הבית . אנו בזמן מגע ערים לתופעה החיובית הזאת ומספקים שירות עיסוי לכל חלקי הארץ ובפרט לאזור גבעת שמואל קריית אונו והסביבה .

קריית אונו נמצאת בסמוך לגבעת שמואל ויש בה 26 אלף תושבים המון תושבים מהאזור כבר הזמינו עיסוי והפכו ללקוחות מרוצים של זמן מגע.

למה כדאי להזמין עיסוי בקרית אונו עד הבית ?

ישנם המון יתרונות לעיסוי עד הבית ונשמח לשתף אותן עימכם :

  • עיסוי באווירה המתאימה לכם ,אתם יכולים לבחור את המקום ,האווירה ,ואת כל הנוחות המתבקשת על מנת להנות מעיסוי מפנק ומהנה , למשל אתם יכולים להדליק נרות ,לשים ריחות קטורת נעימות , לעמעמם אורות וליצור אווירה קסומה בביתתכם .כזאת אווירה המותאמת לכם אישית יהפוך את העיסוי למענג במיוחד ויעצים את כל תחושת המגע המפנקת של המעסים שהזמנת עד הבית .
  • חיסכון בהוצאות מיותרות :עצם העובדה שאתם עושים עיסוי בקרית אונו עד הבית אתם בעצם חוסכים את כל הוצאות המיותרות שסביב הליכה לעיסוי בספא או בבית מלון או אפילו בקליניקה פרטית של מעסה . למשל הוצאה של נסיעות עד למקום הטיפול  או הוצאה של חניה .
  • חיסכון בזמן : למי מאיתנו הזמן לא יקר ,עצם העובדה שאנו לא מבזבזים את זמנינו  בנסיעה מיותרת ועמידה בפקקים בדרך לספא או למלון כבר חסכנו את זמיננו היקר, וזה בעצם היתרון המרכזי של עיסוי עד הבית אתם לא צריכים לצאת מהבית ולתזז ולבזבז זמן יקר .
  • נוחות : מניסיון שלנו אחד הדברים הנחוצים והכיפים אחרי עיסוי  בקרית אונו זה לשתות כוס תה חם ולעסות אמבטיה  במים נעימים וחמים , וזה הכי כיף לעשות במקומכם הפרטי בביתכם שם יש לכם תאפשרות לעשות זאת , אם תבחרו לעשות עיסוי בספא למשל להכנס למכונית ולנסוע הביתה אחרי עיסוי עם שמן על גופכם זה באמת הרגשה לא נעימה לכן האפקט הכי טוב אחרי עיסוי בקרית אונו זה לתת לעצכם את אופציית הנוחות לאפשר לגופכם להתרגל ולעקל את העיסוי בצורה ההמוחה ביותר בביתכם.

עיסוי בתל אביב

מלבד עיסוי בקריית אונו איזה טיפולים אחרים קיימים ?

עיסוי בקריית אונו עד הבית אינו השירות היחיד שאנו מספקים שירותים להלן עוד סוגי טיפולים שאנו מספקים:

  • רפלקסולוגיה: זו שיטה ותורה ברפואה האלנטרנטיבית על פי תורה זו ניתן לטפל בכל מיני ליקויים ומכאובים בגוף . עלפי שיטה זו כף הרגל היא מעין מפה לכל איברי הגוף זאת אומרת שכל עיסוי או לחיצה בכף הרגל משפיעה על כל איבר בגוף .בזמן מגע קיימים רפלקסולוגים מוסמכים אשר ישמחו להגיע אליכם ולהעניק לכם טיפול רפלקסולוגי .עיסוי בכפות רגלים זה דבר כיף מאין כמותו הרבה לקוחות ממש מאוהבים בשיטה הזאת ומזמינים פעם אחר פעם .כף הרגל זה איבר מאוד רגיש וכל לחיצה או עיסוי באמת מורגש לכן השיטה מאוד יעילה וגורמת תענוג מושלם למי שמזמין אותה . אתם בעצם מרוויחים פעמיים גם בריאות וגם כיף ורגיעה מושלמת
  • שיאצו : שיטה ברפואה המשלימה שמקורה ביפן .השיטה בעצם מאוד בריאותית ועוזרת בבעיות אורתופדיות בעמוד השדרה,כמו כן בעיות נורולוגיות ובעיות עיכול למינהם.השיטה גם מתבסס על הרפואה הסינית שאומרת שהגוף מחולק לערוצי מריאדינים וישנם חסמים שונים בגוף ,ובעצם ע"י לחיצה בנקודות אנרגיה שונות אנו משחררים את החסימות השונות ועזרים לאנרגיה ליזרום בצורה חופשית בערוצי האנרגיות שונות.הטיפול מתבצע כאשר המטופל בלבוש מלא על מיטה או מזרון ובעצם המטפל לוחץ בנקודות מדוייקות שמה זורמים ערוצי המרידייאנים הלחיצות יכולות להיות בעזרת הבהונות המפרקים או המרפקים . התחושה נעימה הטיפול יעיל ביותר והרבה מטופלים מדווחים על שיפור ההרגשה ופחות כאב. מטפלי זמן מגע ישמחו להגיע עד אליכם ולהעניק לכם טיפול שיאצו עד בית.
  • עיסוי בעזרת כוסות רוח: כוסות רוח היא שיטה נפוצה ברפואה הסינית באמצעות השיטה הזאת ובאמצעות הכוסות יוצרים לחץ כלומר של העור וכלי הדם לתוך הכוס ע"י יצירת וואקום מתחת לכוס ,עצם יצירת היניקה והוואקום אנו משפרים את זרימת הדם למקום ,זרימת דם למקום בעצם מביאה לריפוי זרימת דם חדש ,ריפוי רקמות , ועוד תהליכים רפואים בריאותיים .הכוס יכולות להיות מזכוכית ,סילקון ,במבוק או פלסטיק .אחרי הטיפול נותרות על גבו של המטופל סימנים אדומים של הכוסות העוברים לאחר כמה ימים .זוהי שיטה מאוד פופולארית ומבוקשת ע"י לקוחות .מומחי זמן מגע ישמחו להעניק לכם טיפול בכוסות רוח עד הבית .

לכל הטיפולים ולהזמנת עיסוי בקריית אונו והסביבה עד הבית תוכלו ליצור קשר בטלפון באתר או לללחוץ על כפתור הוואטס אפ באתר.

תפריט נגישות