mobile

עיסוי בקליניקה פרטית לפי מיקום מגורים

עיסוי בקליניקה – אנו נתאם עבורכם מעסה עם קליניקה

מחפשים עיסוי בקליניקה פרטית אצל מעסה? אל דאגה אנו נמצא את המעסה המתאים לכם והקרוב לאזור מגוריכם. כל מה שנותר לכם לעשות זה ליצור קשר עימנו באתר בטלפון או בוואטס אפ.

עיסוי בקליניקה פרטית

עיסוי בקליניקה פרטית הוא בין השירותים הפופולאריים ביותר, ומעסים מצליחים – מנהלים יומן עמוס במיוחד. מה יש בו בעיסוי, שהופך אותו לכה פופולארי? ובכן, מעבר לעובדה שהביקור בקליניקה מאפשר לנו להתאוורר ולגוון את השגרה שלנו, עיסוי טומן בחובו יתרונות בריאותיים ונפשיים רבים.

מגיעים לקליניקה.. אלו סוגי עיסוי קיימים

    • עיסוי שוודי – העיסוי הפופלארי בעולם והמון אנשים בוחרים בעיסוי זה. עיסוי זה מתאפיין כצורת עיסוי מרגיעה  ומפנקת במיוחד צורות לישה עגולות של ליטוף חיכוך יעניקו לך תחושה מהנה במיוחד , המגע המרגיע ביותר של העיסוי השוודי מפיג מתחים ומשחרר לחצים תורם לשינה טובה,מעניק הקלה על קשיים נפשיים כגון דיכאונות, מתחים ,כעסים , תורם לתחושת רעננות שמחה ומזרים אנרגיה חדשה בגוף.
    • עיסוי רקמות עמוק – סוג של טיפול המגיע לרקמות העמוקות של השרירים וזה ע"י הפעלת לחץ ממוקד יציב ואיטי על השריר. העיסוי קשוח יותר והמעסה משתמש גם במפרקים כדי להגיע לרקמות אלו. העיסוי משמש לטיפול במכאובים לרבות התכווציות כמו שרירים תפוסים או איברים מכווצים ומתוחים אחרים מפעילות זו או אחרת .
    • עיסוי תאילנדי – שיטת עיסוי מסורתית מהממזרח הרחוק, בשיטת עיסוי זו משתמש המעסה בטכניקות ובדרכים מגוונות להנעה ומתיחת השרירים כדי לגרום לגוף להגיע לאיזון אנרגטי.המעסה ישמש בלחיצות מתיחות והפעלת לחץ על איברים שונים בגוף. העיסוי התאילנדי נעשה עם בגדים עליונים ללא שמן.הרבה לקוחות שעשו עיסוי תאילנדי נהנו מכל רגע מאחר והעיסוי גרם להם להרגיש נקודות מתיחה שלא הרגישו הרבה זמן.
    • רפלקסולוגיה – סוג העיסוי הפופלארי ביותר כיום ,מעבר לעיסוי כף הרגל המעניק תחושת נעימות וכיף בלתי רגיל מדובר בתורה עוצמתית שעלפיה כף הרגל הינה מראה לכל האיברים בגופינו, ולכל לחיצה על כף הרגל ישנה משמעות והשפעה על איבר הרלוונטי בגופינו .הטיפול תורם לריפוי במגוון מכאובים ובבעיות רפואיות ( אסטמה , סרטן, בעיות לב ,כאבי ראש) תורם לשחרור מתחים ,מפיג דכאונות ומצבי חרדה ותורם להרגשת רעננות ,נינוחות ,ורגיעה כללית.

 

 

עיסוי בקליניקה פרטית – יתרונות

שירותי העיסוי ניתנים בצורות שונות, וכל לקוח יכול לבחור את מה שמתאים לו. ישנם עיסויים הניתנים בפומבי באירועים כאלו ואחרים, ישנם מעסים שמגיעים עד בית הלקוח, והשירות המסורתי ביותר – הוא עיסוי המבוצע בקליניקה פרטית. לעיסוי בקליניקה פרטית יש מספר יתרונות, ועליהם נפרט כעת:

ציוד איכותי

כשאנו מגיעים אל הקליניקה הפרטית של המעסה, לרשותו זמין כל הציוד המקצועי שהוא צריך, ולכן מובטח לנו שהטיפול יהיה על הצד הטוב ביותר. מטפלים המגיעים אל בית הלקוח, לרוב יגיעו עם ציוד מצומצם יחסית לזה הזמין בקליניקה, עקב מוגבלות של מקום ברכב וכו'.

אוירה יחודית

מי מאיתנו שהיה בקליניקה פרטית של מעסה מקצועי, יודע שמוקדשת תשומת לב רבה לאווירה במקומות אלו. מעסים רבים משתמשים במוזיקה, תפאורת וילונות, צבעים מרגיעים, ניחוחות קטורת, ושיטות נוספות שעוזרות לנו להירגע, ולהתמסר לטיפול באופן הטוב ביותר.

טיפול איכותי

כשהמעסה בסביבה הטבעית שלו, הוא נמצא בהלך הרוח הכי מקצועי שלו – ולכן ביצועיו מן הסתם יהיו טובים יותר. אין אנו אומרים שמעסה שמגיע עד הבית לא יעניק שירות טוב, אך ניתן לומר שבקליניקה הסביבה היא בהחלט יותר תומכת עבור המטפל, ולכן הוא יוכל להיות מרוכז יותר.

מחיר אטרקטיבי

מטפלים המגיעים אל בית הלקוח, ייגבו מחיר גבוה יותר. הסיבה לכך היא, שעליהם לכלול את הוצאות הדלק והזמן הכרוכות בהגעה אל בית הלקוח. לכן, אנשים רבים מעדיפים לחסוך בעלות הטיפול, ולהגיע ישירות אל הקליניקה.

 

עיסוי שוודי עד הבית

יתרונות העיסוי :

עיסוי טומן בחובו יתרונות רבים, ולכן הוא כה פופולארי ואהוב:

זרימת דם

העיסוי מתבצע ע"י לחיצות והנעה של רקמות הגוף השונות, ולכן הוא תורם לשיפור זרימת הדם וחמצון הרקמות.

תחזוקת הגוף

עיסוי עוזר למנוע פציעות ומצבים רפואיים שעלולים להתעורר במהלך השגרה, ובמיוחד אם אנו משתמשים בגופנו בצורה לא נכונה (שעות של ישיבה מול המחשב או הטלוויזיה למשל).

רוגע נפשי

לעיסוי יש אפקט של טיפול בחרדות, הפחתת סטרס, והשראת רוגע ושלווה.

תפריט נגישות