mobile

עיסוי בקדימה עד הבית

תמיד טוב לפנק את עצמינו בעיסוי , אבל עיסוי זה לא רק פינוק זה ממש צורך בריאותי. אם אנחנו רוצים לדאוג לבריאותינו עלינו לעשות עיסוי מידי פעם על מנת לשפר הרבה דברים חיוניים באורך חיינו. צעד ראשון הנו הזמנת עיסוי בקדימה עד הבית. אם אתם מחפשים עיסוי בקדימה עד הבית בהחלט הגעתם למקום הכי נכון להזמין עיסוי, אנו אתר זמן מגע המתאם ומספק מעסים ומעסות לבתי לקוחות. ההזמנה הנו תהליך מאוד פשוט כל שעליכם לעשות הנו להרים טלפון ולהתקשר אפשר כמובן ליצור קשר עמנו בכפתור הוואסט אפ או בהשארת הודעה ונחזור אליכם בהקדם.

עיסוי בקדימה עד הבית המקום להזמין עיסוי!

קדימה הנה מועצה מקומית ושוכנת דרומית מזרחית לנתניה ומצפון לנתניה קדימה מונה 22 אלף איש ולא מעטים הזמינו מאיתנו עיסוי עד הבית .אנו בהחלט ערים לתופעה זו של הזמנת עיסויים עד הבית באזור זה ואנו מתכוננים בהתאם על מנת לספק כמות זו של מעסים בהתאם לביקוש.

עיסוי בקדימה עד הבית היתרונות הבולטים בהזמנת עיסוי זה

לעיסוי עד הבית דווקא ולא במקומות מחוץ לבית יש הרבה יתרונות אנו נפרט על כמה מהן כעת:

זהו אזור הנוחות

הכי טוב לעשות עיסוי במקומות בו אתם מרגישים הכי נוח הכי חופשיים ואנחנו מדברים כמובן על הבית , אתם יכולים להתלבש איך שנוח לכם להרגיש הכי בחופשיות ולסדר את הבית לקראת העיסוי איך שבא לכם. כאשר אתם מזמינים עיסוי עד הבית אתם יכולים להעצים ולשדרג את האווירה לקראת העיסוי. אפשר למשל לשים מוזיקה המתאימה לעיסוי והאהובה עליכם, אתם יכולים למשל להדליק נרות לאווירה מיוחדת וגם להדליק מבערים עם שמנים אתרים לניחוח מושלם.

הכי חכם לחסוך כסף

שאנו מזמינים עיסוי אנו מחשבים את העלות העיסוי הכוללת בהתאם לכך אנו בוחרים לעסות עיסוי במקום גם המקצועי ביותר וגם הכי זול שאפשר. מעבר לכך שאנו מספקים את המעסים המקצועיים ביותר אנו לוקחים את המחיר הזול ביותר מבין כל האפשריות האחרות. אם למשל תבחרו לעשות עיסוי מחוץ לבית בספא בקליניקה או בבית מלון, עליכם לקחת בחשבון כמה עלויות שייקר לכם את חווית העיסוי. עלות ראשונה הנה עלות הנסיעה הלוך וחזור למקום העיסוי, עלות שנייה הנה עלות החניה במקומות מרכזים, עלות נוספת שיש לחלקינו זוהי עלות השמרטפות מבין אלו שיש ילדים, אם נצליח לחסוך את כל העלויות הנוספות האלו לעיסוי נעשה עיסוי בעלות זולה, ועל זה אנו מדברים על עיסוי עד הבית בה אתם משלמים רק על עלות העיסוי עצמו שכל העלויות האחרות "מועמסות" על המעסה.

הכי חכם לחסוך בזמן

אין ספק שזמנינו מאוד יקר, אם נתנהל בחכמה נוכל לנצל את זמנינו עד תום ולהספיק כמה שיותר דברים לעשות ביום. וזהו בדיוק ההתנהלות החכמה בהזמנת עיסוי בקדימה עד הבית , אין צורך יותר לבזבז זמן על נהיגה למקום העיסוי , אין צורך יותר לבזבז זמן על מציאת מקום חניה, אין צורך לבזבז זמן על המתנה בתור לתורינו בעיסוי. בעיסוי עד הבית אנו מזמינים את המעסה לזמן הרצוי לנו מבצעים את העיסוי וזהו אנו פנויים לשאר תעסוקות היום.

הכי חכם להזמין עיסוי המקצועי ביותר

בעיסוי עד הבית להבדיל ממקומות אחרים שבהן תבצעו את העיסוי תקבלו את העיסוי ברמה הגבוהה ביותר, וזאת כי המעסים אתם אנו עובדים מגיעים רעננים מלאי כוח ומרץ על מנת להעניק לכם את העיסוי המיטבי ביותר. מקומות מחוץ לבית כמו בתי מלון או ספא המעסים שם עושים הרבה עיסויים ביום וכאשר מגיע התור שלכם לקבל עיסוי הם כבר די מותשים. לא כך הדבר בעיסוי עד הבית שם המעסים אינם מבצעים כמות גדולה של עיסויים ביום. התמחור הוא גם שונה למעסים שלנו והם מרווחים יותר, כאשר הם מרוצים גם הלקוח בסופו של דבר מרוצה יותר .

הכי טוב להתנהג לגופינו בחכמה!

אין ספק שלעשות עיסוי זה דבר כיפי וחשוב לבריאותינו אך דבר עוד יותר חשוב זוהי הצורה בה אנו מתייחסים לגופינו .חשוב לאחר עיסוי לעשות כמה צעדים נכונים והם קודם כל לשתות משהו חם או קר על מנת לנקז את כל הרעלים מגופינו, עוד חשוב לעשות אמבטיה טובה וגם ללכת כמובן לנוח שהגוף יעקל ברגיעה את העיסוי שביצענו, כל הצעדים הללו אפשר לעשות במקום הכי נכון לנו וזהו הבית. לא בריא לעשות עיסוי וצאת החוצה לנהוג במכונית או לצבור מתחים חדשים אחרי שביצענו עיסוי בבתי מלון או ספא למשל.

אפשר להבין כיצד מתבצע תהליך ההזמנה?

אם תבחרו ליצור עמנו קשר אנו נענה בשמחה לטלפון שלכם נשאל אתכם מה אתה אתם מעדיפים מטפל גבר או מטפלת אישה , נשאל אתכם בנוסף מהו הזמן עיסוי המועדף עליכם 60 דקות או יותר, וכן נשאל את המועד המדויק לביצוע העיסוי. עם כל המידע הזה אנו נחפש מעסה מתאים במאגר המעסים הגדול שלנו ושכשימצא מעסה מתאים אנו ניצור קשר ונאמר לכם שנמצא מטפל מתאים, ניקח את הכתובת המדויקת ונתאם בין המעסה אליכם. כאמור תהליך ההזמנה מאוד פשוט וכל שעליכם לעשות הוא כרגע להמתין למעסה בנחת.

מה עלינו לעשות כשהמעסה מגיע?

אז הזמנו את המעסה והוא בדרך אלינו, כשהוא מגיע נקבל אותו בשמחה והוא כמובן יציג את עצמו , כעת עלינו להובילו למקום שבו בחרנו לבצע את העיסוי זה יכול להיות חדר מיוחד או הסלון בביתנו , המקום צריך להיות מספיק מרווח על מנת שמהמעסה יוכל להניח את מיטת העיסוי המיוחדת שהוא הביא וגם שהיה לו מקום "לזוז בחדר". המעסה יפתח את מיטת העיסוי ואתם תתבקשו להישאר בבגדים תחתונים אם העיסוי יתבצע עם שמן. אתם תתבקשו לשכב על המיטה על הבטן או על הגב בהתאם למהלך הטיפול ומה שיבקש המעסה אתם תניחו את הראש בפתח מיוחד המיועד לכך. זהו הרגע שבו חשוב שתרגישו פתוחים ותיצרו תקשורת פתוחה עם המעסה כאשר אתם יכולים לבקש מהמעסה  דברים החשובים לכם בעת העיסוי למשל אם אתם מעוניינים בעיסוי חזק או חלש או שיתמקד באזורים מסוימים בגוף ועוד. העיסוי עצמו יימשך 60 דקות או יותר בהתאם למה שהזמנתם. חשוב אחרי העיסוי תישארו על המיטה לעוד כמה דקות לתת לגוף להתרגל לזה שנגמר העיסוי ורק אז לקום לאט לאט מין המיטה. יש להיזהר אחרי שאתם קמים מין המיטה לא להחליק שכן גופיכם עדין עם שמן. זהו אנו מאוד בטוחים שאתם תיהנו מין העיסוי ולכל שאלה ניתן לפנות אלינו בטלפון או בכפתור הוואטס אפ.

 

 

תפריט נגישות