mobile

עיסוי בצפת עד הבית

עיסוי בצפת הדבר הנכון לעשות עכשיו!

חיפשתם עיסוי בצפת הגעתם למקום הנכון, הרבה אנשים בעירכם כבר הזמינו עיסוי ויצאו מרוצים.

צפת הינה בירת הגליל העליון ונמצאת בצפון הארץ , העיר מונה כ – 40 אלף תושבים ואנו בזמן מגע התכוננו היטב לספק שירות עיסוי

מקצועי עד הבית עבור תושבי צפת. ניתן להתקשר בטלפון באתר או ליצור שיחה בוואטס אפ ולהזמין. אפשר להזמין עיסוי בצפת ליחיד או

עיסוי זוגי, כמובן שאפשר להזמין עיסוי לקבוצות , לאירועים ,לימי כיף , לימי הולדת או סתם כי בא לכם להתפנק. אבל הכי חשוב לדאוג

לבריאותכם ועיסוי נכון ומקצועי יתרום הרבה לבריאות שלכם, יעניק לכם רעננות, תחושת שלווה , רוגע ובעיקר ישפר את בריאותכם.

איך עיסוי ישפר את בריאותינו :

עיסוי ישפר לנו את זרימת הדם

בעזרת תנועות מיוחדות שהמעסה יודע לעסות ניצור זרימת דם מוגברת וכך ניצור הרבה התרחשויות מועילות בגופינו כמו הספקת חומרים ומינרלים  שהדם נושא לכל מיני חלקים בגופינו בעצם אנו נעורר תאים ונשפר את החיות של חלקים בגופינו שלא היו רגילים לקבל בצורה נמרצת עד עכשיו את אותם הספקת הדם.

זרימה מיטבית של חמצן במערכות השונות ועד לתאים 

בזכות הזרימה הנמרצת של הדם על יד כדוריות הדם האדומות , מגיע חמצן לכל תא תא בגוף , התאים מפיקים את האנרגיה החשובה לה אנו זקוקים לפעולות שונות וכך אנו יכולים לדוגמא לחשוב להפעיל את השרירים בגוף ועוד פעולות חשובות היותר לגופינו.

תפקוד מיטבי של מערכת התנועה

לתפקוד מיטבי של מערכת התנועה אנו זקוקים לזרימת דם מיטבית התגיע לכל איברינו בגוף כולל השרירים והגידים. מערכת התנועה בעצם מתחלקת לשתיים הפועלת בשילוב מדהים על מנת ליצור אצלנו תנועה בגוף המערכת הראשונה הינה מערכת השלד אשר מורכבת מעצמות המחוברות ביניהם מפרקים. תפקידיה של השלד הינו תמיכה וייצוב הגוף, להגן על איברים פנימיים בגוף, כוונון תנועות הגוף שהיו תקינות. אל העצמות מתחברת המערכת השנייה בעזרת גידים והיא מערכת השרירים , השרירים בעצם מתכווצים ומתרפים ובכך מניעים את האיברים בגופינו ,השרירים מחוברים כאמור למערכת השלד באמצעות גידים שמחוברים בעיקר סמוך למפרקים. 

 הארכת טווח התנועה של הגפיים  וגמישות 

גמישות הינה תכונה חשובה מאוד בגופינו גורמים רבים תורמים לגמישות גופינו כמו  מבנה המפרק, אורך השריר הגיל שלנו, פעילות גופנית שאנו עושים וגם עיסויים תורמים רבות לגמישותינו . עיסוי תאילנדי למשל שבנוי רובו על לחיצות ומתיחות יכול בעצם לגרום להארכת טווח התנועה בכך שימתח את שרירינו ואיתם הגידים למקומות אלינו לא היינו מורגלים ובכך לשפר את גמישות שלנו.

 הפחתת כאבי שרירים ודלקות

אם תשאלו מומחים בוודאי יסבירו לכם כי לכאבי שרירים ודלקות סיבות רבות כמו דלקות דלקות בכבד או דלקת מפרקים  או מחלת הפיברומילגיה , ישנם גם מחלות נויורולוגיות כמו פרקינסון או מחלקת הדושן, גם שינויים במערכת ההורמונלית של הגוף או לקיחת תרופות שלא מתאימות , צריכת אלכוהול סמים וכו יכולות לגרום לכאבי שרירים. פעילות גופנית מאומצת גם יכולה לגרום לכאבי שרירים. עיסוי טוב יגרום לגופינו להרגיש הקלה רבה על כאבי השרירים בכך שעיסוי ירפה את השרירים וישחרר את המתח הרב הנוצר. ניתן להשתמש בשמן מנטה סיני לעיסוי הישרה תחושת חום קור הנחוצה למקום הכאב.

אוקי, אנחנו רוצים להזמין עיסוי בצפת איזה עיסויים קיימים:

באתר ישנם מגוון רחב של עיסויים וניתן להכנס לעמוד סוגי עיסויים ולהזמין סוג עיסוי הרצוי לכם,  לדוגמא סוגי עיסויים הקיימים:

  • עיסוי רקמות עמוק
  • עיסוי שוודי
  • עיסוי משולב
  • רפלקסולוגיה
  • שיאצו
  • עיסוי זוגי

לסיכום

אנו בזמן מגע מזמינים אותכם להזמין עיסוי מקצועי עד הבית שתוכלו לדאוג לבריאותכם ועל הדרך לפנק עצמכם או היקרים לכם.

אתם בהחלט מוזמנים להמשיך לסייר באתר ולקרוא חומרים מעניינים  בבלוג בריאות שלנו , לדוגמא המאמר המרתק על תורת

הרפלקסולוגיה בשמו "מסע מרגל אל רגל" או מאמר מעניין על העיסוי השוודי ממה הוא מורכב איך מרגישים, ואיך הוא הוא מתבצע

עוד מאמר מעניין הינו מאמר על תורת השיאצו כל מה שצריך על תורת שיאצו איך מתבצע הטיפול ולמי הוא מיועד .

 

 

 

 

תפריט נגישות