mobile

עיסוי בצפון עד הבית

זמן מגע – ממש ספא שמגיע הביתה בצפון

תודה שקפצתם לביקור , זמן מגע מתאמת ומספקת מטפלים ומטפלות לבתי לקוחות גם בצפון , תתקשרו אלינו או פנו אלינו בכפתוא הוואטס אפ ואנו נמצא מעסה מתאים או מתאימה שיעניקו לכם עיסוי מקצועי ובריאותי.

עיסוי בצפון עד הבית.

עיסוי נחשב לדרך נהדרת לעשות טוב לגוף ולנפש, וכשאנו מדברים על עיסוי שמגיע עד הבית – זה אפילו יותר נוח מתמיד! עיסוי בצפון עד הבית, נחשב לשירות פופולארי בקרב כל שכבות האוכלוסייה, והוא טומן בחובו יתרונות רבים. לפני שאנו מזמינים שירותי עיסוי בצפון עד הבית , או בכל מקום אחר – כדאי לקרוא מעט על יתרונותיו הרבים.

 

 

 

עיסוי בצפון תהיו אנשים רגועים יותר..

אנו מזמינים לעתים תכופות מעסים מקצועיים שמגיעים עד הבית, אם למטרות רפואיות ואם למטרות תחזוקה. עיסוי הוא חשוב עבור כל אדם, ואין זה מומלץ לחכות להופעת תסמינים המאותתים שיש בו צורך דחוף. אנשים המעניקים לעצמם עיסוי מקצועי באופן תקופתי, הם רגועים יותר, חיוניים, ופחות מועדים לסבול מבעיות רפואיות כאלה ואחרות. עיסוי בצפון המגיע עד הבית, גם מאפשר יתרונות לוגיסטיים, חוסך לנו זמן ומונע חיפושי חניה וטרטורים מיותרים.

 

 

 

 

סוגי עיסויים שאפשר להזמין עד הבית

עיסוי זוגי עד הבית – עיסוי מפנק בשניים, לאנשים שלא אוהבים לקבל עיסוי לבד. מתאים לזוגות שמחפשים בילוי רומנטי בשניים, אבל גם לזוג חברות, או חברים, שרוצים לבלות ביחד ולהנות מעיסוי מקצועי מפנק.

עיסוי תאילנדי – עיסוי עם מקורות עתיקים, המיושם באמצעות מתיחות, משיכות, פיתולים ולחיצות על נקודות טיפול שונות בגוף. הטיפול מרחיב את טווח התנועה ואת רמת הגמישות, משחרר כאבים ומפחית לחצים.

עיסוי שוודי – עיסוי עדין ומלטף, שמתמקד בשרירים, מסייע לשחרור מתחים וכאבים, מרגיע מאוד ומעורר תחושות שלווה.

עיסוי רקמות – עיסוי עמוק, המיועד להאצת תהליכים מנטליים וגופנים על ידי לחיצות על נקודות טיפול ייחודיות, אשר מאפשרות שחרור של חסמים ישנים, כאבים ישנים ועוד.

עיסוי רפואי – שילוב של טכניקות עיסוי בעלות הצלחה מוכחת בטיפול במצבים רפואיים שונים, החל בשרירים תפוסים וכלה בשיקום אחרי ניתוחים, תאונות וכיוצא בזה. חשוב לציין כי במצבים רפואיים שונים יש להתייעץ עם רופא לפני הזמנת עיסוי.

אבנים חמות – אבני בזלת עגולות וחלקות משמשות לעיסוי ייחודי, עתיק יומין, אשר מיועד להקל על כאבים, לשחרר מתחים וליצור תחושות נעימות.

עיסוי כוסות רוח – עיסוי אשר שימש באופן מסורתי לטיפול במחלות שונות, אך כיום משמש בעיקר ברפואה הסינית לשחרור אנרגיות וטיפול בשרירים תפוסים.



עיסוי – יתרונות

לפני שאנו מזמינים עיסוי בצפון עד הבית, כדאי להכיר את יתרונות העיסוי, ואת הסיבות שבזכותן הוא כה פופולארי.

שיפור זרימת הדם

כיוון שעיסוי למעשה כרוך בלחיצות והנעה קצובה של הרקמות שלנו, הוא יוצר זרימת דם טובה יותר. תפקידו של הדם הוא להזרים חמצן את הרקמות, והעיסוי עוזר בהזרמת החמצן והספגתו בכל הרקמות, ובכל הוא הופך אותן לחיוניות יותר.

 

שיפור הזרימה הלימפתית

ממש כמו שעיסוי משפר את זרימת הדם, כך הוא גם משפר את זרימת נוזל הלימפה. שיפור הזרימה הלימפתית עוזר בניקוי של רעלים והופך אותנו לחיוניים יותר, ובעלי סיכוי נמוך יותר לחלות.

טיפול בלחצים ובחרדות

בתור בני אדם, אנו יודעים שמגע הוא משהו נחוץ, והוא עוזר לנו להיות רגועים יותר ולחשוב בבהירות. עיסוי בצפון מקצועי ידוע כעוזר בטיפול בחרדות, סטרס, מחשבות טורדניות ועוד. הטיפול הנפשי הזה, משפיע ישירות על תפקודינו הנפשיים – שהרי ידוע שגוף ונפש הם שלובים זה בזה.

 

ספיגת נוטריינטים

הנוטריינטים הם רכיבי המזון שאותם אנו צורכים, דוגמת ויטמינים, מינרלים, חלבונים, נוגדי חמצון ועוד. עיסוי משפר את זרימת הדם שלנו, ולכן מאפשר ספיגה טובה יותר של נוטריינטים דרך מערכת העיכול. למי מאיתנו שמקפיד על תזונה מאוזנת ונכונה, עיסוי  בצפון יוכל להגביר את האפקט החיובי שלה.

 

תחזוקה מקצועית לעוסקים בספורט

עם עליית המודעות לרפואה האלטרנטיבית ויתרונותיה, אין ספורטאי שאינו מודע לחשיבות העיסוי באופן קבוע. ספורטאים עובדים באמצעות הגוף שלהם בצורה קבועה, ולעתים העומס הוא רב. תופעות כמו הצטברות חומצת חלב בשרירים, שרירים תפוסים, שרירים מכווצים וכאבים – יכולים לפגוע בשגרת האימונים ולכן בקריירת הספורטאי. בעוד העיסוי הוא חשוב עבור כל אדם, עבור ספורטאים – מדובר בעניין שהוא נחוץ במיוחד. עיסוי מקצועי עבור ספורטאים, יאפשר להם תחזוקה נכונה של הגוף, הישגים גבוהים יותר, העצמת האפקט התזונתי, ובריאות נפשית בתוך כל שגרת האימונים השוחקת לעתים.

 

שחרור הורמונים מרגיעים

מחקרים מראים כי הסיבה לכך שעיסוי הוא כל כך נעים נעוצה בהשפעה שלו על מערכות שונות בגוף.

לדוגמה, המגע הישיר עם העור גורם להפרשת הורמון שנקרא אוקסיטוצין והוא אחראי על יצירת תחושות קרבה ואהבה, אך בזמן עיסוי, הוא מאפשר למטופל לחוש ביטחון ואמון במעדה ובתהליך העיסוי וכך הוא מצליח להשתחרר יותר בקלות ומאפשר למעסה להעמיק את העיסוי.

לחיצות בעומק השריר משחררות לעיתים כאבים, אך גם גורמים להפרשת הורמון נוסף, מטשטש את תחושת הכאב. עוד הורמון שמשתחרר בתהליך גורם לתחושת אופוריה וכך המעסה יכול לתת עיסוי עמוק, אפקטיבי ומועיל.

המעסים של זמן מגע בדרך אליכם!

הסיבה להצלחה של עיסויים בצפון עד הבית היא המעסים שלנו, אשר עושים את כל העבודה, כדי שאתם לא תצטרכו להתאמץ. המעסים שלנו מקבלים מהמשרד את הכתובת שלכם, את השעה שביקשתם להתחיל בעיסוי וגם את כל המידע עליכם – דגשים, בקשות מיוחדות, בעיות רפואיות ועוד.

כאשר זמן העיסוי מתקרב, המעסים שלנו נכנסים לרכב ויוצאים לדרך – כדי להגיע אליכם הביתה.

הם מתמקמים בחדר שאתם בחרתם כדי לקבל בו את העיסוי, פותחים מיטת טיפולים, מפעילים מוזיקה נעימה, מתאימה לעיסויים, מדליקים אולי נר ריחני ופורסים סדין לבן ונקי על המיטה.

העיסוי נמשך בדרך כלל 45 דקות ובסופו, אתם יכולים ללכת לנוח במיטה שלכם, או להתרווח על הספה עם כוס יין להמשך ערב מפנק ונינוח.

למה הכי כדאי להזמין עיסוי עד הבית

מחיר העיסוי עיסוי בבית יוצא הכי זול משאר האפשרויות
המקום הכי טוב לעשות עיסוי הבית הינו המקום האולטימטיבי לעשות עיסוי באזור הנוחות שלכם
המעסים הכי טובים המעסים מגיעים אליכם מלאי מרץ וכוח להעניק לכם טיפול
ללא הוצאות מיותרות אין צורך לבזבז את הכסף בנסיעות מיותרות למקום עיסוי
חיסכון וניהול זמן נכון אין צורך לבזבז זמן מיותר בנסיעה והמתנה לעיסוי
חגיגה פרטית אפשר לשלב את העיסוי כחלק מאירוע פרטי ואינטימי

 

איך מזמינים עיסוי בצפון עד הבית עם זמן מגע?

● להזמנת עיסוי בצפון עד הבית עם זמן מגע, אתם צריכים לבחור את סוג העיסוי הרצוי לכם, מתוך מגוון גדול של סוגי עיסוי מקצועיים. חשוב לבחור את העיסוי אשר יכול לספק לכם את הצורך העיקרי, שכן יש עיסויים שמתמקדים בעיקר בשחרור מתחים נפשיים, לעומת עיסויים שמתמקדים דווקא בשחרור חסמים ישנים. עיסויים אחרים מתבצעים על ידי משיכות ומתיחות, לעומת עיסויים הנעשים באמצעות לחיצות ממוקדות. יש עיסויים עדינים ומפנקים, לעומת עיסויים יותר אסרטיביים וממוקדים וכן הלאה.

● לאחר בחירת סוג העיסוי, כדאי להחליט אם אתם רוצים מעסה גבר, או מעסה אישה, כדי להבטיח שתרגישו בנוח לכל אורך הטיפול, בלי לחוש מבוכה, או חוסר נוחות.

● הבחירה הבאה תהיה לגבי מועד העיסוי והמיקום המתאים עבורכם. לרוב נהוג לבצע את העיסוי בבית, אך אפשר גם במקום העבודה, או בכל מקום אחר, שבו תוכלו לקבל קצת שקט, פרטיות וזמן איכות עם עצמכם. בחירת זמן העיסוי גם היא חשובה שכן היא מאפשרת לכם להבטיח שתגיעו לעיסוי נינוחים ורגועים, בלי למהר אחרי העיסוי לשום מקום ובלי לדאוג לילדים ולכל דבר אחר, במהלך העיסוי.

להזמנת עיסוי תוכלו לבחור דרך האתר, או להתקשר אלינו ולהזמין בטלפון: 073-7759944

תפריט נגישות