mobile

עיסוי בפרדס חנה עד הבית

עיסוי בפרדס חנה עד הבית

מחפשים עיסוי עד הבית וגרים בפרדס חנה והסביבה, הגעתם למקום הנכון! , הרבה אנשים כבר קיבלו עיסוי בריאותי ומפנק ממעסים מעולים כאן בפרדס חנה.

פרדס חנה מועצה מקומית במחוז חיפה ומונה 45 אלף תושבים ואנו בזמן מגע התכוננו על מנת להעניק שירות עיסוי לאנשים המעוניינים בעיסוי עד הבית .

עיסוי עד הבית בפרדס חנה יתרונות!

  • עיסוי שמגיע הביתה מונע תיזוזים מיותרים בדרכים, במקום להתרוצץ בחוץ להיתקע בפקקים ולבזבז דלק מיותר המעסה מגיע פשוט הביתה אליכם. כל הדאגה של למצוא מקום חניה  ועלויות דלק על חשבון המעסה. המעסה יגיע עם מיטת עיסוי מיוחדת שמנים , סדינים נקיים כך שלכם אין צורך לדאוג לכלום.
  • עיסוי בפינה הפרטית שלכם, אתם יכולים להפוך את המקום הפרטי  שלכם לספא של ממש .כל מה שעליכם הוא לבחור את הסלון למשל ,לשים מוסיקה האהובה עליכם אולי להדליק נרות או לשים שמן אתרי לניחוח מושלם וכך הפכתם את האזור האישי שלכם למקום עם האוירה המתאימה לכם בדיוק, כל מה שנותר הוא לקבל עיסוי מושלם מהמעסה.
  • הדבר הכי כיף ונכון לעשות אחרי עיסוי הינו להיכנס למקלחת חמה ונעימה ומשם ללכת לנוח לשינה טובה . אם למשל תחליטו לעשות עיסוי בספא אחרי עיסוי תצטרכו להיכנס למכונית לחזור הביתה לפעמים מלאי שמן על הגוף מעבר לתחושת אי נעימות אינכם מאפשרים לגוף את הזמן הנחוץ לו על מנת להכיל את העיסוי.
  • אלו שצריכים לביביסיטר לשמור על הילדים כמובן שעליות נחסכות מכם.

אוקי, איזה סוגי עיסוי קיימים?

אתם מעוניינים להזמין עיסוי בפרדס חנה עד הבית  ואינכם יודעים לבחור את העיסוי המתאים המיוחד בשבילכם, בואו ונעזור לכם להבין איזה עיסויים קיימים:

  • עיסוי שוודי – עיסוי הפופולרי ביותר כמעט רוב האנשים מזמינים עיסוי זה. מדובר בעיסוי רך עדין ומלטף עיסוי המאופיין בתנועות משיכה מעגליות  להגברת זרימת הדם ועוד יתרונות בריאותיים. עיסוי זה אינו מגיע לרקמות העמוקות של הגוף. העיסוי נעשה בעזרת שמן ובבגדים תחתונים. כאמור אם רציתם עיסוי רך ועדין על מנת להירגע זה העיסוי בשבילכם.
  • עיסוי רקמות עמוק – עיסוי חזק שבהחלט מרגישים אותו, זה העיסוי בשבילכם ושמו עיסוי רקמות עמוק. עיסוי זה זה עיסוי שמגיע לרקמות העמוקות יותר של הגוף העיסוי הוא עיסוי שבהחלט " מפרק " המעסה משתמש בתנועות חזקות של לישה  ע"י שימוש במפרקים באמות ואפילו במרפקים על מנת להגיע  לרקמות היותר עמוקות של הגוף. העיסוי תורם רבות לבריאות מגיע לאזורים ולנקודות בגוף המכילים כאב ומקל עליהם. ישנם הרבה אנשים שאומרים שאם העיסוי לא חזק ומפרק מספיק אז לא הרגישו עיסוי, אז זה העיסוי במיוחד בשבילכם , רציתם עיסוי חזק ומפרק בקשו מהמעסה עיסוי רקמות עמוק. יש לציין שהעיסוי נעשה עם שמן ובבגדים תחתונים.
  • עיסוי תאילנדי – עיסוי הנעשה בבגדים עליונים ללא שמן. עיסוי זה כולל תנועות של מתיחות ושחרור, עיסוי מהנה במיוחד ,בכך שמעסה ימתח את איברי גופכם ותרגישו שחרור וכיף .המעסה בנוסף ידע ללחוץ בנקודות מיוחדות בגוף לשחרור וזרימת דם מיטבית. לא מעט אנשים טענו שהרגישו לראשונה אזורים בגוף שלא הרגישו שנים. לסיכום רציתם עיסוי מהנה מיוחד ללא שמן זה העיסוי בשבילכם.
  • רפלקסולוגיה – תורה שלמה על עיסוי ולחיצות כף רגל. טיפול זה מהנה במיוחד מאחר וכף הרגל מלאת תחושות ורגישויות וכך שעל ידי לחיצות ותנועות עיסוי ניתן להרגיש כיף של ממש. מעבר לתחושת ההנאה כף הרגל שלנו הינו איבר שמשקף כל איבר בגופינו שכך ע"י לחיצה מדויקת בכף הרגל נוכל להשפיע על אזור אחר בגופינו. היום רפלקסולוגיה משמשת ממש לטיפולים להרגעה לפני אירוע הטעון חרדה ולחץ כמו ללכת לרופא שיניים למשל. לסיכום רציתם עיסוי מרגיע ומהנה ממש בקשו טיפול רפלקסולוגיה.

 

הזמנת עיסוי בפרדס חנה עד הבית כיצד מתבצע ?

החלטתם להזמין עיסוי, עשיתם את הבחירה הנכונה ותרמתם רבות לבריאותכם, איך עושים זאת ?

כל מה שעליכם לעשות הוא לחייג לטלפון שבאתר או לפנות בכפתור וואטס אפ, אנו נענה לשיחת הטלפון , נשאל האם אתם מעוניינים במטפל או מטפלת היכן אתם גרים במדויק ,למתי את מעוניינים לבצע את העיסוי ואנו נשלח מעסה לשביעות רצונכם. כל מה שלכם נותר לעשות לשבת במנוחה לחכות למעסה שיגיע.

 

תפריט נגישות