mobile

עיסוי בעפולה עד הבית

עיסוי בעפולה עד הבית

עיסוי  מקצועי יכול לחולל פלאים, ואנשים רבים כבר מודעים לסגולות של עיסוי שכזה מדי תקופה. כולנו זקוקים לתחזוקה מתמדת עבור הגוף שלנו, כדי לא להגיע למצב של פציעות. שירות של עיסוי בעפולה עד הבית הוא פופולרי  והוא מאפשר יתרון לוגיסטי למי שנוח לו יותר להישאר בבית ולקבל את השירות עד אליו.

מדוע דווקא עיסוי ?

בעוד בעבר, אנשים חשבו שעיסוי הוא פשוט פינוק נעים, היום כבר ידוע מעל לכל ספק – שלעיסוי בעפולה מקצועי יש יתרונות בריאותיים. עם כניסתה של הרפואה האלטרנטיבית לתודעה בשנים האחרונות, אנשים מודעים יותר לתשלובת של גוף ונפש, ולעובדה שהם קשורים זה לזה באופן בלתי נפרד. יותר ויותר אנשים בוחרים לפנות את הזמן והתקציב, ולדאוג לעצמם לעיסוי מקצועי  המטיב עם הגוף והנפש.

כדאי להזמין עיסוי !

כיום, גם תושבי עפולה והסביבה, יכולים ליהנות משירות של עיסוי מקצועי עד הבית. פתרון זה מאפשר נוחות לוגיסטית, וחוסך מאיתנו את הצורך לנהוג, לבזבז זמן, דלק וכדומה. כשאנו מזמינים שירות עיסוי  בעפולה עד הבית , כל מה שעלינו לעשות זה להרים טלפון ולקבוע מועד.

יתרונות העיסוי:

מעבר לעובדה שהעיסוי בעפולה יכול להגיע על אלינו, הוא טומן בחובו יתרונות רבים נוספים:

זרימת דם מיטבית

מכיוון שהעיסוי כולל לחיצות והנעה של הרקמות השונות, הוא מאפשר זרימת דם טובה הרבה יותר. מערכת הדם שלנו – תפקידה בין השאר הוא להסיע חמצן אל הרקמות השונות, ולכן העיסוי מסייע להן לקבל את החמצן בצורה איכותית יותר, ולכן – להיות חיוניות יותר.

שיפור ספיגת רכיבי מזון

תפקיד נוסף של מערכת הדם שלנו, הוא להזרים חמצן אל מערכת העיכול, ולשאת את רכיבי המזון ממערכת העיכול אל תאי הגוף כולו. לכן, עיסוי בקריית שמונה הוא טיפול משלים שעוזר לנו להשתמש טוב יותר ברכיבי התזונה השונים, דוגמת חלבונים, פחמימות, שומנים, ויטמינים ומינרלים.

הקלה במצבי סטרס

בתור יצורים אנושיים – מגע הוא בעל אפקט ריפוי אמיתי עבורנו, והוא מסוגל לחולל פלאים. בין השאר, ידוע שעיסוי בעפולה מקצועי עוזר במצבי לחץ, חרדות, פוביות ועוד. חשוב לזכור שגוף ונפש עובדים יחד, וטיפול באחד מהם – בהכרח ישפיע גם על השני.

שיפור מצבים רפואיים

עיסוי גורם להזרמת דם אל הרקמות, הזרמת נוזלי הלימפה, הפרשת הורמונים ועוד. מצבים רפואיים שונים יכולים להשתפר בצורה משמעותית עקב העיסוי, מכיוון שאנו מתפעלים את כל המערכות הגוף. מכאן, שעיסוי יכול לעזור לא רק במצבים אורתופדיים וכאבי שרירים, אלא גם במצבים רפואיים נוספים.

תחזוקה לספורטאים

ספורטאים, רקדנים, פועלים ועוד, משתמשים בגופם יותר מהרגיל, ולכן הם צריכים לדאוג לו. עיסוי בקריית שמונה מקצועי הוא דרך שגרתית לשמור על הגוף הפעיל שלנו, ולשמר אותו בתפקוד רצוי.

שחרור הורמונים מרגיעים

המגע הישיר בעור גורם להפרשה של הורמון בשם אוסיטוצין. זהו הורמון אחראי על תחושות קרבה ואהבה, אשר בזמן עיסוי גורם לתחושות של ביטחון ואמון בין המעסה לבין המטופל. כך השרירים מתחילים להתרכך והמעסה יכול לחדור בלחיצות לעומק השריר, כדי לבצע עיסוי אפקטיבי.

הלחיצות עשויות לשחרר כאב, אך הן משחררות גם הורמון נוסף, שתפקידו להקל על תחושות הכאב.

במקביל, משתחרר הורמון נוסף, אשר אחראי על יצירת תחושות אופוריה. כתוצאה, המטופל מתחיל לחוש נעימות רבה בכל הגוף.

אובדן שליטה

ידוע כי תחושת אובדן שליטה מאפשרת שחרור מנטלי גדול ותחושות אופוריה(כמו למשל בעת קפיצת באנג'י). המגע בעת עיסוי, אשר מגיע לאזורים רבים בגוף, אינו מאפשר למוח לתפוס את כל המתרחש בו זמנית ולכן המטופל חווה מידה מסוימת של "אובדן שליטה" ברמה מאוד נעימה, רגועה ובטוחה. כך משתחררים החלקים התפוסים בגוף ביתר קלות והמעסה יכול ליישם טכניקות עיסוי שונות, אשר מאיצות תהליכי ריפוי ומרגיעות את הגוף.

תמיכה בתהליכי ריפוי

חולים כרוניים רבים מקבלים לעתים הנחה מהרופא, או לפחות המלצה – ללכת לקבל עיסויים, על בסיס שבועי באופן קבוע. הסיבה לכך היא כי כמו טיפולים אלטרנטיביים רבים, גם עיסוי נחשב טיפול המאפשר האצה וחיזוק של תהליכי ריפוי שונים.

בין אם אתם בריאים בדרך כלל ובין אם לא, העיסוי גורם לתחושות רגיעה ושחרור – ברמה הגופנית והמנטלית. משום כך, המערכות השונות בגוף מתחזקות ומסוגלות לתפקד טוב יותר.

לכן עיסוי מסוגל להאיץ תהליכי ריפוי, בין אם מדובר על תהליכים טבעיים ובין אם מדובר על טיפול תרופתי, או כל טיפול אחר.

● חשוב לציין כי במצבים רפואיים רגישים יש להתייעץ עם רופא לפני קבלת עיסוי.

השפעה מועילה לנפש

למרות העובדה כי עיסוי מתבסס על מגע ותנועה של הגוף, ידוע גם כי יש לו השפעה מיטיבה על הנפש. למעשה, מחקרים מראים כי אנשים הסובלים ממצבים של דיכאון וחרדה ואף בעיות שליטה בכעס, יכולים להפיק תועלת רבה ולחוש הקלה ניכרת במצבם, אם הם מקבלים עיסוי על בסיס שבועי.

המגע המרגיע בכל חלקי הגוף, משפיע באופן ישיר על מערכת העצבים. השרירים התפוסים בגלל המתח הנפשי מתחילים להשתחרר ומשחררים גם את תחושת המתח.

המוח משחרר את המחשבות הטורדניות ולבסוף, גם הנפש מתחילה להשתחרר, בזכות פורקן של רגשות כלואים וחסמים ישנים.

למה דווקא עיסוי בעפולה עד הבית?

עיסוי עד הבית מאפשר לכם להישאר בסביבה המוכרת והבטוחה שלכם, כדי לסייע לגוף להרפות ולקבל את הטיפול בקלות. אתם לא צריכים להתלבש, להתאפר ולהתארגן, אתם לא צריכים לצאת לנסיעה ארוכה בפקקים. המעסים המעולים שלנו כבר יעשו את הדרך ויגיעו אליכם.

הטיפול בבית מאפשר לכם להשאיר בפיג'מה, לנוח לפני קבלת הטיפול ואפילו להשאיר במיטה אחרי שהעיסוי מסתיים, כדי לאפשר לגוף להמשיך לנוח.

מעסים שעושים את כל הדרך אליכם הביתה

המעסים של זמן מגע מגיעים אליכם לעיסוי בעפולה עד הבית, מוכנים. הם מביאים אתם מיטת טיפולים מתקפלת ופותחים אותה בחדר שבחרתם לצורך העיסוי.

הם פורסים סדינים נקיים על המיטה, מדליקים נר ריחני, מוציאים שמן לעיסוי וכל מה שצריך כדי לתת לכם עיסוי מושלם.

אם תזמינו עיסוי אבנים חמות, או כוסות רוח – הם יביאו אתם גם את העזרים הדרושים לכך.

אתם רק צריכים להתרווח ולתת להם לעבוד.

איך מבצעים הזמנה לעיסוי בעפולה עד הבית?

כדי להזמין את העיסוי המושלם מבית זמן מגע, אתם צריכים להיכנס לאתר, לבחור את סוג העיסוי המתאים לכם מתוך מגוון הטיפולים המופיעים באתר. לאחר מכן, יש לבחור את השעה המתאימה לכם ביותר, כמו גם את המיקום שבו תרצו לקבל את הטיפול.

לבסוף, מומלץ לבחור ולעדכן אותנו מראש אם אתם מעדיפים מטפל או מטפלת, כי אנחנו רוצים שתרגישו בנוח, ללא מבוכה מיותרת.

לבסוף, אתם יכולים להתקשר אלינו ולהזמין את הטיפול, או להשאיר לנו פרטי התקשרות ואנחנו כבר נדאג לחזור אליכם.

התקשרו עוד היום: 073-7759944

תפריט נגישות