mobile

עיסוי בעכו עד הבית

מחפשים עיסוי בעכו עד הבית , אז ברוכים הבאים לאתר זמן מגע בהחלט המקום הנכון למצוא עיסוי פה בעכו עד הבית. זמן מגע מתאמת ומספקת מטפלים ומטפלות לבתי לקוחות. בחירה בעיסוי הנה הבחירה הנכונה והחכמה שתוכלו להעניק למען בריאותכם ישנם הרבה יתרונות לעיסוי עד הבית ואנו נשמח לפרטן בהמשך. קחו לכם רגעים של פינוק ושלווה השקיעו בבריאותכם או העניקו מתנה ליקרים שלכם ורכשו שובר מתנה עיסוי עד הבית.

עכו עיר במחוז צפון של הארץ גובלת בנהריה בצפון ואזורי הקריות בדרום עכו מונה 63 אלף איש ורבים מתושבי עכו הזמינו עיסוי אצלנו זמן מגע , אנו התכוננו ומתכוננים היטב על מנת לספק ביקוש הולך וגובר של עיסויים באזור עכו והצפון ובכלל ואנו עובדים עם מגוון רחב של מעסים ומעסות באזורים אלו.

למה לי להזמין עיסוי בעכו עד הבית ?

לעיסוי עד הבית ישנם הרבה יתרונות ולהלן כמה מהם:

  1. עיסוי במקום הנוח לכם – אין ספק שהבית זה המקום הכי נוח בשבילכם לקבל עיסוי בטריטוריה הפרטית שלכם בו אתם יכולים להתלבש איך שאתם רוצים , להתנהג איך שבא לכם ואין צורך להתארגן במיוחד כדאי לצאת למקום אחר לעשות עיסוי. על מנת לשדרג את חווית קבלת העיסוי בבית שלכם ניתן עם קצת יצירתיות להפוך את ביתכם לספא של ממש, כמו למשל ניתן לעמעם את האורות בזמן עיסוי או לשים מוזיקה מתאימה ואהובה עליכם בעיסוי, כמובן שאפשר להדליק נרות ,או קטורות ריחניים כל דבר שיעצים את חווית העיסוי בבית.
  2. חסכון בעלויות – נשארתם בבית? כבר חסכתם לכם הרבה כסף . למשל עצם זה שאתם התנעתם את המכונית ונהגתם למקום העיסוי כמו ספא או מלון  כבר בזבזתם כסף על דלק ובלאי , כמו כן אם נדרשתם למצוא מקום חניה , עלות זו גם נלקחת בחשבון , ולאלו שיש ילדים קטנים וצריכים לדאוג שרותי שמרטפות אז לזו גם כן יש עלות .כל זה כאמור אפשר לחסוך אם הזמנתם מעסה עד הבית וכל הדאגה של הגעה למקום כמובן שלו.
  3. חסכון בזמן – אין ספק שזמנכם הנו דבר יקר ביותר ,ואם אפשר להתנהל נכון ולא לבזבז את זממנו לשב אז מה טוב. למה לנו לבזבז את זמננו על נהיגה למקום העיסוי או היתקעות בפקקים ושלא נדבר על זמן מציאת מקום חניה, כל הזמן היקר הזה אפשר לחסוך פשוט נזמין עיסוי בעכו עד הבית נקבל את העיסוי נדאג למנוחה כך ננצל את זמננו תוך כדאי שאנו דואגים לבריאותינו בצורה המיטבית ביותר .
  4. עיסוי מקצועי מהטובים שתקבלו – המעסים שלנו הם המרמות המקצועיות הגבוהות ביותר. להבדיל מבתי מלון או בתי ספא שם המעסים עושים טיפולים רבים ביום ובעת שמגיע העיסוי שלכם לעשות הן כבר עייפים ואין להם את אותה אנרגיה כפי שעשו בעיסוי הראשון המעסים שלנו מגיעים רעננים מלאי אנרגיה וכוח על מנת להעניק לכם את הטיפול הטוב ביותר .המעסים שאנו עובדים עמם מתומחרים אחרת ממקומות כמו בתי מלון וספא והרווח שלהם ובסופו של הדבר הלקוחות גדול יותר.
  5. התנהלות הכי נכונה אחרי עיסוי – אחד הדברים הבאמת חשובים הוא כיצד אנו מתנהגים ומתייחסים לגופינו אחרי עיסוי חשוב ! אחרי טיפול לתת לגופינו מנוחה על מנת שיעקל את כל תהליך העיסוי ,וכמו כן חשוב לשתות הרבה מים ולעשות מקלחת טובה , המקום האידאלי להעניק לגופינו את כל זה הנו כמובן הבית שמה אחרי טיפול מיד אפשר להיכנס למקלחת לשתות משהו וכמובן ללכת לנוח. שמענו מהרבה לקוחות בחרו לעשות עיסוי בספא למשל שהם מאוד התבאסו לעשות עיסוי ומיד לנהוג הביתה במכונית שגופם עדין מלא בשמן. למה לנו להתעצבן ולהיתקע בפקקים אחרי עיסוי שקיבלנו? לכן הבית הנו המקום האידאלי ביותר לקבל עיסוי!

עיסוי בעכו עד הבית, מה העיסוי הכי מתאים לנו ואיזה סוגי עיסוי קיימים ?

קיימים סוגים שונים ומגוונים של עיסויים לכל אחד מתאים סוג שונה של עיסוי ואנו נפרט עליהם עכשיו.

  • מסאז שוודי – הנו העיסוי הכי מוזמן אצלנו ופופולרי מאוד בארץ ובעולם. מה מייחד אותו כל כך? עיסוי שוודי הנו עיסוי רך מפנק עדין וטוב מאוד לזרימת דם וחידוש אנרגיה בגופינו. המעסה בעזרת תנועות מעגליות ורכות ילוש יעסה ילחץ את שרירינו בגוף. העיסוי מתבצע בבגדים תחתונים ונעשה עם שמן. לסיכום רציתם עיסוי קליל להרגעה לשכוח מטרדות היום  ולאגור כוחות להמשך השבוע בקשו עיסוי שוודי מהמעסה.
  • עיסוי רקמות עמוק – מספר לקוחות לא מבוטל מבקשים מאיתנו עיסוי רקמות עמוק וזאת למה? כי אותם אנשים מבקשים עיסוי חזק עיסוי כזה שירגישו לרוב עיסוי זה מתאים לספורטאים ולאלו שעוסקים בפיתוח גוף .העיסוי יעיל מאוד בפתרון מכאובים בשחרור שרירים תפוסים,הזרמת דם ועוד. המעסה בעזרת המפרקים האמה וכפות ידיו ילוש ויעסה שרירים בגוף ויגע בצורה ממוקדת ועמוקה בשרירים .העיסוי מתבצע בבגדים תחתונים ונעשה באמצעות שמן. לסיכום, רציתם עיסוי חזק לפתרון מכאובים לשחרור וגם להרגעה בקשו מהמעסה עיסוי רקמות עמוק
  • טיפול בכוסות רוח – טיפול מאוד מעצים הטיפול הנו בעזרת כוסות מיוחדים העשויים מזכוכית או סיליקון , הטיפול מתבצע ע"י יצירת וואקום בעזרת הכוסות על האזור והנקודות בו אנו רוצים לטפל, יצירת הוואקום בעצם יוצרת זרימת דם ואנרגיה למקום הטיפול ובכך מביאה לריפוי מכאובים וחסמים באזור. ניתן לשלב טיפול זה כחלק מעיסוי רקמות עמוק  או עיסוי שוודי. לרוב מבצעים טיפול זה על זוקפי הגב אבל לא רק. העיסוי נעשה בבגדים תחתונים ואפשר ללא שמן.
  • עיסוי תאילנדי – עיסוי מהמסורת העתיקה במזרח הרחוק העיסוי מתבצע ללא שמן וזה בעצם עיסוי של מתיחות ולחיצות , המעסה ישתמש במשקל גופו על מנת למתוח אותכם וללחוץ על איברים שונים בגוף , העיסוי עיסוי קליל יעיל מאוד להרגשת שחרור, הקלה בכאבים להארכת תנועות גפיים הרבה מלקוחותינו דיווח שהרגישו לראשונה איברים שלא הרגישו הרבה זמן והעיסוי היה ממש כיפי. העיסוי מתבצע לרוב על מזרן אבל אפשר לעשותו על מיטת עיסוי.
  • רפלקסולוגיה – תורה שלמה על כף הרגל, התורה מספרת בעצם שכף הרגל הנו מפה המשקפת את מצב הגוף והנפש, המטפלים ילחצו יעסו כך שכל נקודה תשפיע על איבר אחר בגוף עצם הלחיצה והעיסוי תזרים דם ולימפה יפרישו הורמונים משככי כאבים ועוד לאזור המשוקף על פי המפה. כך למשל לחיצה על אזור הבוהן תשפיע על הראש והמוח ,לחיצה על האזור מתחת לאצבעות תשפיע על העיניים והאוזניים לחיצה על האזור מתחת לבוהן תשפיע על הלב ,צדי כף הרגל ישפיעו על הירכיים ועוד.. טיפול רפלקסולוגי יכול להתבצע על מיטת עיסוי או על כסא מיוחד.

 

עיסוי בעכו עד הבית כיצד עלי להתכונן ?

ייצרתם קשר עמנו להזמנת עיסוי בעכו עד הבית , דבר ראשון אנו נשאל אותכם האם תעדיפו מטפל או מטפלת אחר כך נשאל אותכם מה השעה המועדפת עליכם והתאריך עוד נשאל לכמה זמן אתם מעוניינים לבצע את העיסוי .ולבסוף נשאל האם ישנם בקשות מיוחדות או בעיות מיוחדות. לאחר שתאמנו כל מה שנותר הוא לחכות למעסה שיגיע או תגיע ואתם כבר יכולים לשבת על הספה בנוח ולהמתין למעסה בניחותא.

ברגע שהמטפל יגע אל ביתכם הוא יפתח מיטת עיסוי מיוחדת ויפרוס עליה סדין נקי , אתם תתבקשו לשכב על המיטה בבגדים תחתונים ( במידה והזמנתם עיסוי עם שמן ) ולהניח את הראש בפתח מיוחד המיועד לכך. המעסה יכסה את גופכם בעזרת סדין או מגבת ויחשוף רק את האזור שהוא מעוניין לעסות . העיסוי יימשך בהתאם לזמן שהזמנתם מראש וכמובן שאפשר להאריך את זמן העיסוי , חשוב מאוד! לא להתבייש ואם יש בקשה מיוחדת כמו עיסוי חזק או עיסוי חלש או רצון שהמעסה יתמקד באזור מסוים או אזור מסוים שלא יעסה כי הוא רגיש אז לבקש מהמעסה! זהו בטוחים שתיהנו מהעיסוי וניתן לפנות אלינו בטלפון או בוואטס  אפ לכל שאלה.

זמן מגע מספקת גם מעסים לאירועים ,למסיבות רווקות או לעיסויים במשרד לחברות. נשמח לשלוח מעסים לשביעות רצונכם לכל אירוע

 

תפריט נגישות