mobile

עיסוי במזכרת בתיה עד הבית

זה הרגע הנכון ביותר להזמין עיסוי במזכרת בתיה עד הבית , זה צעד חכם ותורם רבות לבריאותכם. תודה שהגעתם לאתר זמן מגע אנו מתאמים ומספקים מעסים ומעסות עד לבתי לקוחות. אפשר להזמין עיסוי יחיד , אפשר גם להזמין עיסוי זוגי על ידי שתי מעסים או מעסות ואפשר גם להזמין עיסוי זוגי על ידי מטפל יחיד כאשר העיסוי יתבצע אחד אחרי השני ולא במקביל. אנו מנפקים גם שוברי מתנה לעיסוי עד הבית שאותו תוכלו להעניק ליקרים לכם כמתנת נישואין או ימי הולדת או כל אירוע שתרצו, אנו נכתוב על השובר ברכה מיוחדת שותה תרצו להקדיש. ההזמנה הנה מאוד פשוטה כל שעליכם לעשות היא ליצור עמנו קשר בטלפון או בכפתור הוואטס אפ ואנו נענה מיד, אפשר כמובן להשאיר הודעה באתר ואנו נחזור אליכם במהרה.

עיסוי במזכרת בתיה עד הבית החלום במקום הכי נכון!

מזכרת בתיה הנה מועצה מקומית  במחוז מרכז ליד קרית עקרון ורחובות. מזכרת בתיה מונה כ 15 אלף איש ולא מעטים מתושבי מזכרת בתיה הזמינו מאיתנו עיסוי עד הבית. אנו בהחלט ערים לתופעה זו של ביקוש הולך וגובר לעיסויים במזכרת בתיה עד הבית ומתכוננים כראוי, אנו עובדים עם מיטב המעסים באזור זה ובהחלט בטוחים שכאשר תרצו להזמין עיסוי במזכרת בתיה עד הבית אתם תמצאו את מבוקשיכם.

עיסוי במזכרת בתיה עד הבית הבחירה הנבונה.

לעיסוי עד הבית במזכרת בתיה יש יתרונות רבים עצם העובדה שבחרתם לעשות עיסוי בבית ולא מחוץ לבית כבר עשיתם חכם ועל זה נפרט כעת:

מקום הנוחות האידאלי

הבית זה המקום הנוחות הטוב ביותר לעשות עיסוי ועל זה אין עוררין. בבית אתם יכולים להרגיש הכי חופשי להתלבש איך שבא לכם להתנהג איך שבה לכם וליצור את האווירה הכי אידיאלית לעיסוי. כאשר המעסה מגיע לביתכם עם קצת יצירתיות אתם יכולים להפוך את הבית שלכם לאווירה הכי מושלמת לעיסוי. לדוגמה אתם יכולים לעמעם אורות או להגיף תריסים ,אתם יכולים להדליק נרות, אפשר כמובן להדליק מבער לשמנים אתרים לניחוחות נעימים, אפשר גם ללשים מוזיקה שאתם אוהבים ומתאימה לעיסוי בקיצור להכין את הבית לאווירה שתעצים את העיסוי ויהיה לכם כיף של ממש על מנת לקבל את העיסוי.

האופציה הזולה ביותר לקבל עיסוי

דבר אחד בטוח לקבל עיסוי עד הבית זוהי תהיה האופציה הזולה ביותר מבחינתכם לעשות עיסוי, העלות לעיסוי עד הבית אינה יקרה בהשוואה לאופציות אחרות ובגילום כל העלויות מסביב. לעיסוי מחוץ לבית ישנם עלויות לא מעטות המתווספות לעיסוי כמו עלות הנסיעה הלוך ושוב למקום העיסוי ובזבוז הדלק,  עלות החניה אותה אתם תצטרכו להוסיף, ועלות נוספת הנה עלות השמרטפות לאלא מבנינינו שיש ילדים קטנים.

עיסוי עד הבית נצלו את זמנכם בחכמה

אנו תמיד במרדף אחרי השעון ותמיד יש לנו מה לעשות ומלאי עיסוקים , אם אנו מעוניינים לבצע עיסוי חבל שהעיסוי יתפוס לנו את כל היום וזה בהחלט מה שיכול להיות אם נבחר לעשות עיסוי מחוץ לבית בבזבוז זמן מיותר על נסיעה או המתנה בפקקים או המתנה מתי שיגיע תורכם על מנת לעשות את העיסוי. לא כך הדבר בעיסוי במזכרת בתיה עד הבית שם אתם מנצלים את זמנכם בצורה המיטבית ביותר ..אתם פשוט מתאמים עמנו זמן הגעת המעסה אליכם עד הבית מבצעים את העיסוי וזהו את חופשים למשך עיסוקי היום.

קבלו את העיסוי ברמה הגבוהה ביותר

אומנם עיסוי עד הבית זוהי האופציה הזולה ביותר אבל הרמה נשארת בהחלט גבוהה, המעסים עמם אנו עובדים הנם המקצועיים ביותר. אנו בטוחים בכך מניסיון ופידבקים של לקוחות אבל אנו יודעים גם שהמעסים עמם אתם אנו עובדים אינם שחוקים בכך שאינם עושים המון עיסויים ביום להבדיל מבתי מלון או ספא, המעסים שלנו יגיעו אליכם מלאי כוח רעננים ונמרצים על מנת להעניק לכם את העיסוי הטוב ביותר.

תנהגו בגופכם בצורה החכמה ביותר

אין ספק שקבלת עיסוי זה חשוב מאוד אבל הדרך שתתנהגו לגופכם חשובה לא פחות , חשוב אחרי עיסוי שניתן לגוף שלנו את המנוחה הרצויה כמו כן חשוב שנרבה במים אחרי עיסוי לסילוק רעלים שהצטברו לדרכי השתן , וכמו כן חשוב לעשות אמבטיה טובה אחרי עיסוי. כל הפעולות האלו מתאפשרות כאשר אנו מבצעים את העיסוי בביתנו שם נמצא מרחב הנוחות שלנו. לא מומלץ לעשות עיסוי  מחוץ לבית ומיד אחר כך לנהוג הביתה ולצבור שוב מחדש מתחים ועצבים בדרך מה גם שגופינו ספוג עדין בשמן מהעיסוי.

כך תתנהל השיחה בינינו כאשר תתקשרו להזמין עיסוי במזכרת בתיה עד הבית

בהנחה שבחרתם להרים אלינו טלפון אנו נענה בשמחה ונשאל אתכם כמה שאלות. שאלה ראשונה תהיה מה העדיפות שלכם מין המטפל האם זוהי מטפל או מטפלת , אחר כך נשאל אתכם לעמה זמן אתם מעוניינים לבצע את העיסוי, נשאל אתכם עוד למתי אתם רוצים לבצע את העיסוי והאם זה טיפול זוגי או יחיד , לבסוף נשאל האם ישנם בקשות מיוחדות? עם כל המידע שאספנו מכם אנו ננסה לאתר מעסה פנוי המתאים למועד בו רציתם לבצע את העיסוי , כאשר נמצא מעסה מתאים אנו ניצור עמכם קשר שוב ונקבע מועד סופי לכם ולמטפל. בינתיים אתם כבר יכולים להתחיל להירגע ולהמתין למעסה שכבר בדרכו אליכם.

עכשיו המעסה הגיע וזה הזמן להתחיל להתכונן לעיסוי.

המועד לעיסוי הגיע והמעסה כבר בדרכו אליכם. כעת נותר לקבל את פניו והוא ישמח להציג את עצמו. אתם תובילו אותו למקום בו אתם מעדיפים לעשות העיסוי ,יש לבחור מקום מספיק שקט ושהיה בו מקום למעסה להניח את מיטת העיסוי הנפתחת שהביא עמו וגם מספיק מקום שהיה לו מרחב תנועה על מנת שיוכל לבצע את העיסוי, אפשר לבחור את הסלון או כל חדר המספיק מרווח.המעסה יבקש מכם להשאר בבגדים תחתונים עם זה עיסוי המבוצע עם שמן ולאחר תתבקשו לשכב על המיטה על הבטן או על הגב. אתם תתבקשו להניח את הראש בפתח מיוחד במיטת העיסוי.וזהו העיסוי מתחיל , העיסוי יהיה במשך 60 דקות או יותר תלוי מה הוזמן.לפני העיסוי חשוב לא להתבייש ולומר למעסה האם יש לכם בקשות מיוחדות כמו אם אתם מעוניינים בעיסוי חזק יותר או חלש יותר או האם אתם מעדיפים שהמעסה יתמקד בחלקים או בנקודות מסוימות בגוף כמו כן חשוב לציין בפני המעסה האם יש לכם בעיות בריאותיות מסוימות.העיסוי יסתיים כעת וחשוב שתכבו עוד כמה דקות על המיטה לתת לגוף להתרגל לזה שנגמר העיסוי. יש לקום מין המיטה לאט לאט ולהזהר לא להחליק שכן רגליכם עדין מכילים שמן עיסוי.

עיסוי במזכרת בתיה עד הבית מקווים שנהניתם

אנו בהחלט בטוחים שתיהנו וכל שאלה ניתן לפנות אלינו בטלפון או בכפתור הוואטס אפ אפשר גם להשאיר הודעה ואנו נחזור אליכם בהקדם

זמן מגע זה לא רק עיסוי עד הבית

אנו מתמחים בלספק מעסים לעיסוי עד הבית אבל לא רק אם למשל תרצו לעשות אירוע אנו יודעים לספק לכם מטפלים לאירוע ובכך להפוך את האירוע לחוויה בלתי נשכחת האורחים שלכם ירגישו מאושרים פתוחים ויגידו לכם תודה על חוויה בריאותית ומפנקת במיוחד.

 

 

תפריט נגישות