mobile

עיסוי בלוד עד הבית

מחפשים עיסוי בלוד עד הבית , זה המקום הנכון למצוא עיסוי! זמן מגע מספקת ומתאמת מעסים ומעסות לבתי הלקוחות.

הזמנת  עיסוי בלוד זהו המעשה הבריאותי והחשוב שתוכלו לעשות לעצמכם. לעיסוי יש כל כך הרבה יתרונות ואנו נפרט אותם בהמשך!

לוד היא עיר במחוז מרכז בישראל ונמצאת בסמיכות לעיר רמלה, לוד מונה 82 אלף תושבים ורבים מתושבים בלוד הזמינו אצלנו עיסוי לשביעות רצונם. רמת הביקוש לעיסוי בלוד והסביבה היא גבוהה ואנו התכוננו היטב על מנת לספק מעסים בהתאם לביקוש.

למה כדאי להזמין עיסוי בלוד עד הבית?

  • חסכון בעלויות וזמן  – עיסוי בבית חוסך לכם דלק בכך שאינכם צריכים להגיע למקום העיסוי אם זה קליניקה ספא או בית מלון ,כמובן שאם יש צורך בחניה גם עלויות אלה נחסכות והכי חשוב זמנכם היקר אינו מתבזבז בכך שאתם  חוסכים את זמן הנסיעה והפקקים ואת זמן ההמתנה לתור שלכם בעיסוי. לאלו שיש ילדים כמובן אפשר לחסוך ביבי סיטר.
  • עיסוי במקום הנוח לכם – אין כמן לקבל עיסוי בממלכה שלכם במקום בנוח בשבילכם. אפשר להפוך את הבית לאווירת ספא של ממש , ניתן לשים מוזיקת רקע מתאימה , להדליק נרות ריחניים, לעמעם אורות וליצור את האווירה המתאימה ביותר לעיסוי.
  • התנהגות הנכונה אחרי העיסוי – נקודה חשובה ביותר לבריאות שלכם הנה מה אתם עושים אחרי העיסוי כלומר איך אתם עוזרים לגוף שלכם לעקל את העיסוי, אחד הדברים החשובים הם לתת מנוחה לגוף וממש ללכת לנוח, כמו כן לעשות אמבטיה חמה ורעננה וכן לשתות משהו חם. דבר זה יכול להימנע מכם אם תעשו עיסוי בספא למשל שם אחרי העיסוי אתם תצטרכו עם השמן על הגוף להיכנס למכונית להניע ושוב להיכנס לסטרס. דבר זה ממש לא ישלים את הרגשת הניחוחות להם אתה מייחלים, וכמובן נתינה לגוף הזמן שלו לעקל את כל העיסוי שביצעתם
  • עיסוי ברמה הכי גבוהה שיש – אנו עובדים עם המעסים הכי מקצועיים שיש, לרוב המעסים אינם עושים המון טיפולים ביום ומגיעים מלאי רעננות כוח ואנרגיה על מנת להעניק לכם את הטיפול הכי טוב שיש ,בשונה מבתי מלון ספא או קופות חולים שבהם המעסים עושים המון טיפולים ביום ועד שמגיע התור שלכם לעשות עיסוי הם כבר פחות רעננים ולא תמיד יש להם את  הכוח להעניק לכם את הטיפול המיטבי ביותר.

עיסוי עד הבית בלוד יתרונותיו בריאותיים נפשיים

  • עיסוי עוזר להפגת מתחים הן בגוף והן בנפש בזה שעיסוי גורם להרפיית הגוף והשרירים
  • עיסוי מטפל בשחרור חסמים נפשיים ,עוזר להרגשת שחרור והרגשת קלילות אחרי העיסוי , הרבה מלקוחותינו מזמינים עיסוי ברמה השבועית / חודשית כי זה מה ש"מסדר" להם את השבוע ונותן הרגשה מעולה וכוח להמשך השבוע.
  • עיסוי עוזר לשחרור הרגשת השליטה על החיים בכך שהלקוח שוכב על המיטה ומתמסר לטיפול ומאפשר לאדם שאינו מכיר לטפל בו.
  • רוצים לנקות את הראש לשכוח ממחשבות להתרענן להעניק לעצמכם שעה או יותר פעם בכמה זמן זה הזמן!

איזה סוגי עיסויים קיימים ומה מתאים לנו ביותר?

  • מסאז שוודי – העיסוי שהכי הרבה לקוחות מזמינים אותו למה? או שהתנסו ומצא חן בעיניים או שזה סוג העיסוי והמגע המתאים להם ביותר. עיסוי שוודי מתאפיין במגע רך ועדין תנועות עגולות ומלטפות, העיסוי אינו חזק ומביא לרפיון , רגיעה שחרור לחצים ומתחים פיזיים  ונפשיים ,העיסוי נעשה בבגדים תחתונים ועם שמן. לסיכום, רציתם עיסוי עדין רך להרגעות לשכוח מטרדות היום בקשו מהמעסה עיסוי שוודי
  • מסאז רקמות עמוק  – הרבה לקוחות אומרים שאם הם לא קיבלו עיסוי חזק כזה שמרגישים אותו מבחינתם לא קיבלו עיסוי, אז זהו העיסוי במיוחד בשבילכם וזהו העיסוי רקמות עמוק עיסוי חזק שנוגע וחודר לשרירים ולרקמות העמוקות של הגוף. המעסה ישתמש בפרקי היד באמה ואפילו במרפקים על מנת ללוש ללחוץ ולעסות את השרירים ואברי הגוף. העיסוי נעשה בבגדים תחתונים ומתבצע עם שמן. העיסוי יעיל להזרמת דם לפתרון מכאובים להזרמת אנרגיה חדשה לגוף, לשרירים תפוסים כואבים ומתוחים .לסיכום, רציתם עיסוי חזק כזה שתרגישו וייתן מענה לכאבים ובעיות רפואיות הזמינו עיסוי רקמות עמוק.
  • מסאז תאילנדי – עיסוי כיפי שכולל מתיחות לחיצות ומתבצע ללא שמן בבגדים נוחים. העיסוי מביא לרגיעה להארכת תנועות גפיים תחתונות ועליונות ,לשחרור מתחים ושרירים תפוסים. כאמור העיסוי מהנה והרבה לקוחות אומרים שהרגישו שרירים ואיברים שלא הרגישו הרבה זמן. לסיכום, רציתם עיסוי לשחרור גופני לתחושת הקלה  ורפיון ללא שמן בקשו את העיסוי התאילנדי.
  • רפלקסולוגיה – כף הרגל משקפת את האיברים בגופינו כל אזור ברגל מתייחסת לאיבר אחר בגוף , כך למשל האצבעות מסמנות את אזור הסינוסים , והבוהן מסמנת את אזור הראש, האזור מתחת לאצבעות מסמן את את אזור הריאות וכך הלאה והלאה. לחיצה על אזור מסוים בכף הרגל מביא לריפוי אזורים משויכים בגוף. כף הרגל מאוד רגישה ועיסוי כף הרגל מעבר לתכונותיו הבריאותיות זה דבר מפנק מאוד. עיסוי כף הרגל מביא לשחרור מתחים לרפיון הרגעות ושחרור פחדים. יש לקוחות למשל שלפני טיפול שיניים מזמינים עיסוי רפלקסולוגיה להרגעות ושחרור פחדים.

עיסוי בלוד עד הבית למה לצפות ?

ברגע שתיצרו עמנו קשר בטלפון אנו נשאל אתכם האם אתם מעדיפים מטפל או מטפלת באיזה שעה אתם מעדיפים,לכמה זמן העיסוי והאם יש סוגי עיסוי מסוים שאתם רוצים. לאחר שתאמנו את השעה והמקום הנוח לכם כל מה שעליכם לעשות הוא לשבת על הספה לנוח ולחכות למעסה.

ברגע שהמעסה יגיע הוא יפתח מיטת עיסוי מיוחדת שיביא עמו , יפרוס סדין נקי ואתם תשכבו על המיטה ותניחו את הראש בפתח מיוחד המיועד לכך.

אם העיסוי נעשה עם שמן ואתם צריכים להישאר בבגדים תחתונים  המעסה יכסה את גופכם בעזרת סדין או מגבת ויחשוף את האזור שהוא מעוניין לעסות.

העיסוי יימשך 60 דקות או יותר בהתאם למה שהזמנתם. זהו בטוחים שתיהנו וכל שאלה ניתן לשאול בטלפון או בוואספ את המטפל או את המטפלת מתי שהם  יגיעו לביתכם.

 

 

תפריט נגישות