mobile

עיסוי בכפר יונה עד הבית

מחפשים עיסוי בכפר יונה עד הבית? אז הגעתם בהחלט למקום הנכון , באתר זמן מגע תוכלו למצוא מטפלים ומטפלות אשר יגיעו לביתכם ויעניקו לכם עיסוי מקצועי .אנו מתאים בין לקוחות למטפלים ומטפלות באזורכם. כל מה שנותר לכם לעשות הנו ליצור עמנו קשר בטלפון באתר או לכתוב בוואטס אפ אפשר כמובן להשאיר הודעה ואנו מחזור אליכם בהקדם. ניתן להזמין עיסוי יחיד ל60 דקות ומעלה, אפשר כמובן גם להזמין עיסוי זוגי במקביל או אחד אחר השני. אפשר להזמין אצלנו שובר מתנה לימי הולדת ימי נישואין ועוד , אנו ננפק לכם שובר ונכתוב ברכה אישית ליקר לכם ואתם תשלחו את השובר למי שתרצו לתת את השובר.

עיסוי בכפר יונה עד הבית הרבה לקוחות באזור זה!

כפר יונה הנה עיר בישראל ונמצאת בין נתניה לטול כרם ,בכפר יונה מתגוררים 28 אלף איש והרבה מלקוחותינו נמצאים בכפר יונה , אנו ערים לביקוש  זה הולך וגובר בהזמנת עיסוי באזור ומתכוננים על מנת לספק מענה לדרישה של מעסים באזור. רמת המקצועיות של מעסים שאנו עובדים עמם גבוהה וגם זמינותם כך שאנו בטוחים שכאשר תזמינו מאיתנו עיסוי גם תהנו וגם ימצא מבוקשכם למעסה באזור.

 הכי טוב להזמין עיסוי בכפר יונה עד הבית !

לעיסוי בכפר יונה עד הבית יש כל כך הרבה יתרונות אנו נמנה חלק מהם עכשיו..

  1. עיסוי באזור הנוחות המועדף על ידכם – הבית זהו המקום הכי בטוח ונוח שלכם אתם אוהבים את המקום ומרגישים חופשי איך להתנהג למשל או איך להתלבש וזה כמובן אזור בו גם תעדיפו לעשות בו עיסוי. אז איך להעצים את חווית העיסוי בבית ? מאוד פשוט ע"י כמה פעולות קלילות ניתן להפוך את הבית לספא ממש. ראשית ניתן לעמעם את האורות , שנית ניתן להדליק מוזיקה האהובה עליכם והמתאימה לעיסוי , אפשר להדליק נרות ריחניים ולסדר את הבית וליצור אווירה רגועה ושקטה.
  2. בלי להוציא כספים מיותרים – עיסוי עד הבית זהו הפתרון הזול ביותר אם בחרתם לעשות עיסוי. קודם כל אתם חוסכים את הדלק או הוצאת התחבורה הציבורית שתצטרכו להוציא להגיע למקום העיסוי הלוך ושוב , אחר כך ישנם הוצאות חניה במקום העיסוי , ולאלו שישנם ילדים יש גם הוצאות על שמרטפות . אנו עושים תמיד חשבון כללי כמה עולה לנו חווית העיסוי כל ההוצאות הללו מתווספים להוצאת העיסוי  כך שיכול להיות בסוף הוצאה די יקרה. בעיסוי עד הבית אתם משלמים אך ורק על העיסוי וההוצאות הנותרות הן על המעסה.
  3. נחסוך זמן יקר – איך להתנהל בחכמה? פשוט מאוד לא נבזבז זמן יקר על התרוצצויות מיותרות! כך למשל אין צורך לבזבז זמן על נסיעה למקום העיסוי או זמן לחפש חניה או לפעמים זמן המתנה במקום העיסוי על מנת שיגיע תורכם. בהזמנת עיסוי בכפר יונה עד הבית העסק מאוד פשוט, המעסה יגיע בזמן שתיאמתם יבצע את העיסוי ולאחר תהיו פנויים להמשך עסקי היום
  4. דאגו לבריאותכם גם אחרי עיסוי! – רבים מהאנשים המבצעים עיסוי שוכחים דבר מאוד חשוב שאפקט השפעת העיסוי תלוי גם באיך אנחנו מתייחסים לגופינו גם אחרי עיסוי , בדרך כלל מומלץ לשתות משהו חם או קר , לעשות מקלחת טובה וללכת לנוח. אלו פעולות משלימות לעיסוי ומעצימות את העיסוי, והיכן הכי מומלץ לעשותן ? כמובן בבית שם יש לכם את כל התנאים המתאימים על מנת לבצע את זה. לא כך הדבר תמיד בבתי ספא או קליניקות שם את יוצאים מהעיסוי לנהיגה או פעולה אחרת ומחזירים לגופכן את כל המתח והעצבים.

עיסוי בכפר יונה עד הבית כך מתנהל תהליך ההזמנה!

תודה שיצרתם עמנו קשר בטלפון ,אנו כמובן שמחים לתאם לכם טיפול ודבר ראשון נשאל אתכם האם אתה מעדיפים מעסה גבר או אישה , אחר נשאל אתכם לכמה זמן את מעוניינים את העיסוי ( החל מ 60 דקות) נשאל אתכם האם ישנם בעיות מיוחדות ולבסוף ניקח את פרטי התיאום להיכן במדויק וזמן הטיפול הרצוי. אנו נחפש לכם מעסה וברגע שנמצא אחד מתאים נסגור את עצם הגעתו.

מה קורה שהמעסה מגיע?

המטפל או המטפלת יגיעו עד לכותבת המדויקת שאותם נתתם לנו, ברגע שהוא יגיע אליכם את תכוונו אותו למקום בו אתם מעוניינים לבצע את העיסוי , יכול להיות הסלון או כל חדר שקט אחר. מאוד חשוב לארגן את האווירה מבעוד מועד או לדאוג לשקט בבית( אם זה לכבות טלפונים או להשכיב את הילדים לישון) כך שתוכלו להיות מרוכזים אך ורק בעיסוי. המעסה יפתח את מיטת העיסוי המיוחדת שהביא עמו יפרוס סדין נקי, ואתם תתבקשו להישאר בבגדים תחתונים ( אם זה עיסוי עם שמן) ולשכת על המיטה כאשר הראש יהיה מונח בפתח המיועד אליו. העיסוי יימשך כ 60 דקות או יותר בהתאם למה שהזמנתם ובסיום העיסוי אתם תשכבו עוד כמה דקות לתת לגוף כמה דקות רגיעה לפני שאתם קמים מין המיטה. חשוב מאוד לתקשר עם המעסה ולמר לו על כל בעיה, או אם יש בקשה מיוחדת כמו שאתם מעוניינים בעיסוי חזק או חלש או שאתם מעוניינים שיתמקד באזור מסוים בעיסוי. זהו אנו בטוחים שתיהנו מאוד בעיסוי ולכל שאלה ניתן להתייעץ עמנו בטלפון או בכפתור הוואטס אפ.

 

תפריט נגישות