mobile

עיסוי ביבנה עד הבית

עיסוי ביבנה עד הבית

רוצים להזמין עיסוי ביבנה עד הבית  הגעתם למקום הנכון! זמן מגע מציעים מגוון רחב של מטפלים שיגיעו עד אליכם הביתה יציעו שירות עיסוי מקצועי בריאותי ומפנק במקום המתאים לכם ובזמן שתרצו. יבנה מונה 48 אלף תושבים ואנו בזמן מגע התכוננו לכך ואנו נשמח לשלוח אליכם הביתה מעסים באזורכם. הרבה אנשים כבר הזמינו עיסוי ביבנה  ויצאו מרוצים.

חשיבותו של העיסוי ביבנה עד הבית 

עיסוי ביבנה הפך לפופולרי במיוחד בשנים האחרונות, וזאת עקב כניסתה של הרפואה האלטרנטיבית לתודעה. כיום ידוע שעיסוי הוא לא רק פינוק נעים, ויש לו חשיבות בריאותית של ממש. עיסוי עוזר לנו לתחזק את הגוף שלנו בצורה טובה יותר, בכך שהוא משפר את זרימת הדם, את עיכול המזון, את פעילות דרכי ובלוטות הלימפה, וכמובן – את התחושה הנפשית שלנו. עיסוי עד הבית ביבנה, והסביבה – מאפשר גם יתרון עבור אנשים שלא מעוניינים להטריח את עצמם אל מחוץ לבית, ורוצים להימנע מבזבוז זמן, דלק וחיפושי חניה.

עיסוי  ביבנה עד הבית יתרונותיו

לעיסוי ביבנה יש יתרונות רבים, ובעת שאנו מתעניינים בהזמנת עיסוי עד הבית – כדאי להכיר אותם טוב יותר.

שיפור בעיות רפואיות

כיום ידוע, שהרפואה האלטרנטיבית הולכת יד ביד עם הרפואה הקונבנציונלית (המערבית), והיא משלימה אותה. מתוך ההבנה הזו, אנשים רבים משתמשים בעיסוי ביבנה וגדרה  על מנת לשפר בעיות רפואיות שונות. מעבר ליתרונות המכניים של השרירים, הגידים והעצמות, העיסוי טומן בחובו גם יתרונות מבחינת המערכת ההורמונלית, הלימפתית ועוד.

שיפור הזוגיות

מגע הוא דבר שכל בני האדם זקוקים לו, והוא הופך אותנו לרגועים יותר וזמינים יותר מבחינה רומנטית, מינית ותקשורתית. אנשים רבים מעניקים עיסוי עד הבית לבני או בנות הזוג שלהם, כמחווה רומנטית במיוחד. עיסוי הופך אותנו למשוחררים יותר, וזמינים יותר לתקשורת עם בני הזוג שלנו, ולכן יש לו יתרון גדול בתחזוקת הזוגיות שלנו.

שיפור האפקט התזונתי

כיוון שעיסוי כולל לחיצות והנעה של הרקמות – הוא יוצר זרימת דם טובה יותר. זרימת הדם מספיגה חמצן בכל הרקמות, והופכת אותן לחיוניות יותר. כמו כן, מערכת הדם שלנו משמשת כדרך הובלה לכל חומרי המזון הנספגים ממערכת העיכול, כגון ויטמינים, חלבונים, פחמימות, מינרלים, שומנים ונוגדי חמצון. לכן, עיסוי משפר גם את האפקט התזונתי, ועוזר לחומרים להיספג ולהתעכל טוב יותר.

 יתרונות האפקט הנפשי

גוף ונפש שלובים זה בזה, וזו גולת הכותרת של הרפואה האלטרנטיבית. בגוף שלנו, המהווה מכלול פיזי ונפשי, יש לטפל בדרכים המשלבות את שני האלמנטים האלו. עיסוי ידוע כפעולה מרגיעה במיוחד, העוזרת לשחרר סטרס, חרדות, מחשבות טורדניות ועוד. בעת שאנו מאפשרים מנוחה נפשית למוח שלנו, אנו בעצם מאפשרים שחרור בריא של אנדורפינים, פעילות הורמונלית תקינה יותר, ותחושה של רוגע וחיוניות. האפקט הנפשי שגורם אצלנו העיסוי – תורם להבראת הגוף והנפש שלנו גם יחד. 

תפריט נגישות