mobile

עיסוי בטירת הכרמל עד הבית

אם הגעתם לכאן כנראה שאתם רוצים להזמין עיסוי  בטירת הכרמל עד הבית,  העניקו לגופכם מתנה יוצאת מין הכלל והזמינו לו עיסוי .זמן מגע מספקת ומתאמת מעסים לבתי לקוחות עד פתח דלתכם. שירות העיסוי בטירת הכרמל עד הבית זה שירות מבוקש מאוד והרבה לקוחות אינם טועים. הרמה המקצועית והזמינות שלנו גבוהה . מלבד זה שעיסוי זה דבר מפנק ישנם הרבה יתרונות בריאותיים ונפשיים לעיסוי . עיסוי עד הבית זו האפשרות הטובה ביותר מבין לעשות עיסויים מחוץ לבית, בבתי ספא מלון או קליניקה ועליהם נסביר בהמשך.

עיסוי בטירת הכרמל עד הבית – ביקוש רק הולך וגובר!

טירת הכרמל הנה עיר ונמצאת דרומית לחיפה , בטירת הכרמל מתגוררים 27 אלף איש ומספר לא מבוטל של תושבים הזמינו מאיתנו עיסוי עד הבית אנו בהחלט ערים לתופעה של ביקוש הולך וגובר של הזמנת עיסוי בטירת הכרמל עד הבית ומתכוננים מבעוד מועד על מנת לספק כמות זו של מעסים .

יתרונות הנפשיים בהזמנת עיסוי

  1. למה לחכות שהגוף שלנו יזעק בגלל עומס מתחים לחץ ועצבים הגוף שלנו זקוק להתרעננות ולהרגשת שחרור ועיסוי בהחלט הזדמנות להפגת מתחים ולחץ על ידי זה שאנו גורמים לרפיון ושחרור שרירים בעיסוי
  2. לכל אחד מאיתנו ישנם עכבות וחסמים נפשיים לפעמים אנו מרגישים סגורים מרוחקים ובכן לעיסוי יש סגולות מיוחדות לשחרור חסמים נפשים ולקרבה אינטימית, עצם העובדה שאנו נותנים אמון במטפל שיעסה את גופינו אנו כבר משחררים עכבות של חסימות נפשיות.
  3. הראש שלנו עמוס בטרדות היום ודאגות ,חשוב מאוד לשמור על הנפש שלנו לצבור כוחות ולחדש אנרגיה, עיסוי זו בהחלט הזדמנות טובה מאוד לנקות את הראש שלנו להתרענן והטען באנרגיות חיוביות חדשות ומלאות אהבה

עיסוי בטירת הכרמל עד הבית – לקבל עיסוי בבית שיא הנוחות!

לקבל עיסוי בבית זה בהחלט החלטה נבונה ועם הרבה יתרונות להלן כמה מהן..

  1. מקום הנוחות מספר 1 – זה המקום הכי נוח לקבל בו את העיסוי ,את נמצאים באזור המוכר לכם בו אתם יכולים להתנהג בטבעיות,להרגיש הכי חופשי. ברגע שהזמנת עיסוי בטירת הכרמל עד הבית אתם בהחלט יכולים להעצים את האווירה ולהפוך את החוויה למדהימה באמת .לדוגמה את יכולים לעמעם את האורות או להגיף את התריסים בזמן העיסוי , אתם יכולים להדליק נרות ולשים קטורות ריחניים, אפשר כמובן לשים מוזיקה האהובה עליכם והיכולה להתאים לעיסוי. מאחר וזה המרחב הפרטי שלכם אתם יכולים להרגיש חופשיים לבקש מהמטפל בקשות מיוחדות כמו עיסוי חזק יותר או חלש או לבקש ממנו שיתמקד באזורים מיוחדים בגוף.
  2. אם אפשר לחסוך בכסף למה לא ? – עלות הכוללת של חווית העיסוי לפעמים יכולה להיות יקרה במיוחד! בעיסוי עד הבית אנו בטוחים שזו העלות הזולה ביותר שתשלמו , קחו למשל את העליות המצטברות שישנם אם תבחרו לעשות עיסוי מחוץ לבית כמו למשל בקליניקה או בספא, עלות ראשונה הנה עלות הנסיעה ,הדלק לא זול ועלותו לנהיגה הלוך ושוב בהחלט נלקח בחשבון, עלות שניה הנה עלות החניה המון מקומות עיסוי נמצאים המרכז ואנו נזקקים לשלם עליות חניה, עלות בהחלט שנלקחת בחשבון הנה עלות השמרטפות לאלא מבינינו שישנם ילדים. בעיסוי  עד הבית אין עלויות נוספות מצטברות אתם משלמים בלבד על העיסוי וזהו!
  3. כך ננצל את זמנינו בצורת מיטבית – כולנו אנשים עסוקים ורוצים לנצל את זמנינו בצורת הכי טובה. הזמנת עיסוי בטירת הכרמל עד הבית הנה התנהלות החכמה ביותר שתעשו!, למה לנו לבזבז את זממנו בנסיעה מיותרת למקום העיסוי ,או לבזבז זמן מיותר בחיפוש חניה ויש מקומות עיסוי שאנו נאלצים להמתין לתורינו שיגיע. בעיסוי עד הבית אנו קובעים מועד שהמעסה יגיע אלינו ואנו פנויים להמשך לתעסוקות היום.
  4. כך נתייחס בחכמה לגופינו – חשוב מאוד לעשות עיסוי אבל עוד יותר חשוב היא הצורה בה אנו מתייחסים לגופינו אחרי העיסוי , כמה מהדברים המומלצים הם לאחר עיסוי הנו לשתות משהו חם או קר, לעשות אמבטיה טובה וללכת לנוח. כל זה בהחלט מתאפשר לנו אם נחליט לבצע את העיסוי בבית. לא כך תמיד הדבר מתאפשר אם נחליט לבצע את העיסוי בחוץ ולא בבית. ישנם מקומות כמו בקליניקה למשל שם נצטרך לנסוע חזרה הביתה לצבור מתחים ולהיות עם שמן על גופינו, פעולות אשר ממש לא מומלצות.

תהליך הזמנת עיסוי בטלפון – כך מתנהל 

לחצתם על כפתור החיוג בטלפון על מנת להתקשר אלינו , אנו נקבל את שיחתכם ונשאל אתכם בתחילה אתם מעדיפים מטפל או מטפלת לכמה זמן את מעוניינים לבצע את העיסוי למתי והיכן במדויק. אנו נבצע חיפוש במאגרי מעסים הגדולים שלנו של מעסה או מעסה רצוי וברגע שנמצא ניידע אתכם ונתאם עיסוי. כמובן שאם ישנם בקשות מסוימות לסוג טיפול או עיסוי מיוחד יש לומר לנו על מנת שנמצא את המעסה המתאים לסוג העיסוי. כעת המעסה נמצא והוא מוכן על מנת להגיע לביתכם.

עיסוי בטירת הכרמל עד הבית המעסה הגיע אלינו !

המעסה שרצינו הגיע עד אלינו הביתה , המעסה יציג את עצמו ואנו נקבל אותו בשמחה כמובן , אנו נוביל אותו למקום המיועד לבצע בו את העיסוי זה יכול להיות בסלון או בחדר אחר. חשוב שנארגן שקט בבית על מנת שלא תהיה הפרעה למהלך העיסוי ,כמו כן כדאי לכבות פלאפונים . המטפל יניח את מיטת הטיפול המיוחדת שהביא עמו ויפתח אותה .על המיטה יפרוס סדין נקי ואתם תתבקשו לשכב עליה עם בגדים תחתונים כאשר מגבת מונחת עליכם. המעסה יחשוף רק את החלק שהנו מעוניין לעסות. העיסוי יימשך 60 דקות או יותר בהתאם למה שהזמנתם. מאוד חשוב לא להתבייש ולספר למעסה אם ישנם בעיות מיוחדות או אזור שאתם מעוניינים שיתמקד או כזה שעדיך שלא ייגע, גם חשוב שתבקשו ממנו את סוג המגע שאתם מעדיפים הכוונה לעיסוי חזק או חלש. אז זהו אנו בהחלט בטוחים שתהנו. ולכל שאלה ניתן לפנות אלינו בטלפון או בכפתור הוואטס אפ.

 

זמן מגע מספקת ומתאמת מעסים גם לאירועים או לעיסויים במשרד .מארגנים אירוע או חוגגים אירוע חברה במקום העבודה זה המקום הכי נכון לתאם עמנו הגעת מעסים למקום העבודה

 

 

 

 

תפריט נגישות