mobile

עיסוי בחריש עד הבית

עיסוי בחריש חוויה שלא תרצו לפספס

החלטתם שאתם רוצים להתפנק בעיסוי ,כנראה שהחלטתם נכון ,עיסוי בחריש היא חוויה באמת הדואגת לבריאותינו וחוויה מהנה במיוחד .חריש היא ישוב מתפתח ושוכנת בצפון מזרח השרון , חריש בעלת 13 אלף תושבים וגדלה מיום ליום .הרבה אנשים מחריש כבר הזמינו עיסוי מאיתנו זמן מגע ואנו התכוננו ומתכוננים בהתאם על מנת לספק מעסים מיומנים ומקצוענים כאן בחריש .חווית העיסוי בחריש כאמור הנה דבר מהנה במיוחד והיא עוד יותר מהנה כאשר מעסה מקצועי מגיע אליכם הביתה כך שאתם חוסכים את כל הטרחה בלצאת מהבית ולבזבז זמן מיותר בנסיעות ובמציאת חניה.

עיסוי עד הבית בירושלים

איזה סוגי עיסוי כדאי להזמין ?

אז החלטת להזמין עיסוי בחריש ,ועכשיו כל שעליכם לדעת הוא איזה סוג עיסוי בחריש כדאי להזמין .קיימים הרבה סוגי עיסויים במגוון סגנונות והעיסוי הנכון ביותר לכם זה עיסוי המתאים לרצונות שלכם כלומר האם תרצו עיסוי חזק ומפרק או תרצו עיסוי מלטף רך ונעים או עיסוי המתמקד בנקודות כאב בגוף או תרצו בכלל עיסוי של מתיחות שחרור .אנו נסקור בפניכם כמה סוגי עיסוי שיקלו עליכם בבחירת סוג עיסוי לעיסוי שתזמינו עד הבית .

  • עיסוי שוודי – עיסוי רך קלאסי מאוד פופולרי ומבוקש מאוד בכל בית מלון וספא העיסוי עוזר בהרפיית שריריים עוזר להירגע מפחית לחצים וממריץ את מחזור הדם העיסוי פינוק אמיתי רך ומלטף תנועות העיסוי מעגליות ואטיות .העיסוי משחרר ומרעננן והרגשה היא קלילות רפיון והירגעות
  • עיסוי רקמות עמוק – עיסוי שנוגע ברקמות העמוקות יותר של הגוף זהו עיסוי חזק ומפרק העיסוי יותר עמוק מורגש והמעסה בעצם משתמש עם המפרקים להגיע לרקמות העמוקות יותר של השריר להזרים את הדם ולגרום לשחרור יותר חזק כזה שבאמת תרגישו. אז עם רציתם עיסוי חזק כזה שיורגש טוב מאוד ויגרום לכם לשחרור השרירים לכו על העיסוי בחריש הזה שייתן לכם הרגשה כאילו יצאתם חדשים מהטיפול.
  • עיסוי תאילנדי – עיסוי בחריש מאוד פופולרי ומבוקש, העיסוי נעשה ללא שמן ועם בגדי ספורט נוחים העיסוי כולל מתיחות ולחיצות. המעסה ע"י תנועות מתיחות גורם לגוף שלכם להימתח למקומות שאפילו לא ידעתם על עצמכם שקיימים ,המעסה לוחץ בעזרת רגליו וכפות ידיו על אברים בגופכם ובכך יוצר לחץ נקודתי בגופכם המעסה מרפה את הלחץ הנקודתי ובעצם התנועה של לחיצה והרפיה הוא מזרים הרבה דם למקומות אלו דבר המשפר את זרימת הדם ודואג כמובן דואג לבריאותכם.
  • עיסוי אבנים חמות – עיסוי מאוד מהנה וכיפי העיסוי משלב עיסוי אבני בזלת חמות המחממים אותם במים בחום של עד 50 מעלות ומניחים אותם על גופו של המטופל בנקודות מיוחדות על הגוף לשחרור ורגיעה  השילוב בין חום לקור עם האבנים יוצרת תחושה נעימה במיוחד  וזרימה מיטבית של הדם בגוף.
  • רפלקסולוגיה – לפי תורת הרפלקסולוגיה לכל נקודה בכף הרגל ישנה השתקפות לאזור מסוים בגוף כך למשל אצבעות מסוימות ברגליים מסמנות על אזורי העיניים ואצבעות אחרות מסמנות על אזורי האוזניים , הבוהן למשל מסמנת את אזור הפה והאף והאזור מתחת לבוהן מסמן את אזור הלב .זהו עיסוי מפנק ומהנה הרגליים הן אזור מאוד רגיש וכל לחיצה על הרגש מורגשת וישנם מקומות ברגל שעל ידי לחיצה לישה וליטוף נרגיש הרגשה כיפית במיוחד מעבר לתרומה הבריאותית של עיסוי כף הרגל. העיסוי עצמו מאוד פופולרי ומבוקש והנאה מובטחת .
  • שיאצו – לפי הרפואה הסינית אנרגיית החיים שהיא המרדיאנים זורמת בערוצים לרוחבו ולאורכו של הגוף ככל שהזרימה יותר חופשית ומשוחררת כך המצב הבריאותי יותר טוב תקיעות וחוסר אנרגיה מתבטאת במחלות ומצב גופני לא טוב .טיפול השיאצו עוזר לנו בפתיחת חסמים אנרגטיים אלו בגוף, המטרה להוביל את האנרגיה לשחרר למקומות נכונים בגוף ולגרום השפעה חיובית על מערכות השרירים מערכות העצבים ומערכות אחרות בגוף .טיפול השיאצו הנו טיפול של לחיצות נקודתי על מקומות מיוחדים בגוף על מנת שהגוף ישחרר חומרים אנטי דלקתיים ונוגדי כאב לטיפול בבעיות חולי שיש לנו בגוף

עיסוי עד הבית בנתניה

לסיכום :

הזמנתם עיסוי בחריש כנראה שעשיתם את הצעד הנכון לטיפול ועזרה בבריאותכם אנו בזמן מגע מזמינים אתכם להתקשר בטלפון באתר ולהתייעץ לגבי עיסוי המגיע עד אליכם.

 

 

 

תפריט נגישות