mobile

עיסוי בהוד השרון עד הבית

זה המקום הכי נכון להזמין עיסוי בהוד השרון עד הבית , אז ברוכים הבאים לאתר זמן מגע , זמן מגע שולחת ומתאמת מטפלים ומטפלות לבתי לקוחות על פי דרישה ,כל מה שעליכם לעשות הוא ליצור עמנו קשר , אפשר להתקשר אלינו ,אפשר לתקשר עמנו בכפתור הואסט אפ ואפשר כמובן להשאיר לנו הודעה ואנו נחזור אליכם בהקדם.

הוד השרון נמצאת במחוז מרכז ,ושייכת לאזור השרון בארץ הוד השרון נמצאת בסמיכות לרמת השרון כפר סבא  ובפתח תקווה בהוד השרון מתגוררים 65 אלף איש ורבים מתושבי הוד השרון מזמינים והזמינו מאיתנו עיסוי עד הבית. אנו בהחלט ערים לתופעה זו של הזמנת עיסויים מאזור זה ואנו עובדים עם הרבה מטפלים באזור זה. אנו בטוחים שזמינות המטפלים תהיה גבוהה מתי בתרצו להזמין מאיתנו עיסוי.

הזמנת עיסוי בהוד השרון עד הבית מעשה בהחלט חכם!

הזמנת עיסוי עד הבית זה אחד הדברים החכמים ביותר שתוכלו להעניק לעצמכם. לעיסוי עד הבית יש הרבה  יתרונות ואנו נפרט אותם בהמשך. כמו כן קיימים סוגים שונים של עיסויים ולכל אחד יתרונות משלו כמובן שעל זה נפרט בהמשך. לעיסוי מעבר לפינוק ישנם גם הרבה יתרונות בריאותיים וחשוב לתחזק את הגוף שלנו בעיסוי פעם בתקופה מעבר לשיפור בריאותי אתם תראו שיפור בפן הנפשי , תהיו רעננים יותר תצברו כוחות ותהיו מלאי אנרגיה להמשך תעסוקות היום. ניתן להזמין מאיתנו לא רק עיסוי ליחיד אלא אפשר להזמין גם  עיסוי לזוג לערבים רומנטיים או כל חגיגה אחרת. אפשר הזמין מאיתנו גם שוברי מתנה לעיסוי עד הבית בו תוכלו לפנק את היקרים לכם ביום הולדת יום נישואים או כל אירוע מיוחד אחר .ניתן לכתוב בשובר ברכה מיוחדת ואישית ואז לשלוח תשובר לאותו אדם שתרצו להעניק לו .

עיסוי בהוד השרון עד הבית כל כך הרבה יתרונות!

להזמנת עיסוי עד הבית ישנם הרבה יתרונות אנו נתאר כמה מהן .

  • כך תחסכו כסף – אין ספק שהעובדה שנשארת בבית כבר חסכתם כסף אין את כל העלויות הכרוכות בכך. למשל עלות ראשונה הנה עלות הדלק לנסיעה . נסיעה הלוך ושוב למקום בו אתם מתכננים את העיסוי תעלה לכם כסף. עלות נוספת הנה עלות החניה , ישנם מקומות בו החניה אינה מתאפשרת ואתם עלולים לשלם אפילו הרבה כסף מה משייקר לכם את עלות הטיפול הכוללת בצורה ממשית . עלות נוספת הנה עלות לאלו שיש ילדים והנה עלות הביבי סיטר . אם נסכם את כל העליות יוצא שממש לא משתלם לעשות עיסוי מחוץ לבית כל עליות אלו יכולות כמובן להיחסך מכם  אם תזמינו מעסה עד הבית ואז כל העלויות  הן של המעסה.
  • כך תחסכו בזמן – היום הזמן הוא דבר יקר ביותר , יש המון דברים שתוכלו להספיק אם תנהלו את הזמן שלכם נכון , והזמנת עיסוי בהוד השרון עד הבית הנה דוגמה להתנהלות נכונה לזמן שלכם. אין צורך לתזז בפקקים ובזמן נהיגה למקום העיסוי ,אין צורך לבזבז זמן במציאת חניה ,ואין צורך לבזבז זמן מיותר בהמתנה לתורכם לעיסוי אם זה בספא או בבית מלון. המעסה פשוט מגיע אליכם הביתה בזמן שקבעתם  אתם מבצעים את העיסוי ומשם אתם פנויים לעיסוקכם, פשוט וקל.
  • כך תעשו עיסוי במקום הכי נוח – הבית הוא אזור  הנוחות שלכם וזה המקום הפרטי הכי טוב מבחינתכם לקבל עיסוי , בבית אתם יכולים ללבוש מה שבא לכם, בבית אתם יכולים להתנהג איך שבא לכם וישנם הרבה אפשריות על מנת להפוך את ביתכם למקום המושלם  ביותר על מנת לקבל עיסוי , אפשר למשל להדליק ולכבות את התאורה וליצור אווירה רומנטית של ממש , אפשר להדליק נרות להשלמת האווירה ,אפשר להדליק קטורות רייחנים ,אפשר לשים מוזיקה נעימה המתאימה והאהובה ביותר לעיסוי ,אפשר ליצור חגיגה רומנטית זוגית ליום נישואין ימי הולדת או יום האהבה , ובנוסף לעיסוי הזוגי שתזמינו אפשר לארגן אחר כך ארוחה טובה ביתית ביחד עם כוס יין.
  • כך תקבלו עיסוי ממעסים מקצועיים ביותר – אנו יודעים שהמעסים שלנו הנם המעסים המקצועיים והטובים ביותר שתוכלו לבחור לעצמכם .המעסים שלנו תמיד יגיעו אליכם מלאי כוח רעננים ועם המון אנרגיה על מנת להעניק לכם את הטיפול המיטבי ביותר .אם תבחרו לעשות עיסוי למש לבבתי מלון או בספא לא כך תמיד הדבר שם. המעסים בבתי מלון למשל מבצעים ביום הרבה טיפולים ועד שהם מגיעים להעניק את הטיפול אליכן הם כבר תשושים ועייפים וככה נראה הטיפול. התמחור למעסים עד הבית הנו שונה ממקומות כמו בתי ספא ומלון ומי שמרוויח מזה זה המעסה שבסופו שדבר גם הלקוח יוצא מרוצה מזה וזה מה שחשוב לנו .
  • כך תנהגו בגוף שלכם בצורה הכי נכונה ובריאה – חשוב מאוד לקבל עיסוי אבל עוד יותר חשוב זו הצורה בה אנו מתנהגים לגופינו אחרי עיסוי .יש חשיבות גדולה לאפקט העיסוי אם נתנהג נכון לגופינו. בדרך כלל חשוב אחרי עיסוי לשתות משהו חם או קר על מנת להחזיר נוזלים לגוף. לעשות מקלחת טובה וללכת לנוח .אם תעשו עיסוי בבית תוכלו לאפשר לגופכם את זמן ההרגעות מעיסוי הכי טוב כי תוכלו לעשות זאת בבית. אנו שמענו מהרבה לקוחות שלנו ששעו בעבר עיסויים בספא למשל שהם היו צריכים לצאת מהעיסוי בעוד שמן על גופם ולנהוג הביתה חזרה , הם כמובן צברו מתחים חדשים והיה להם מאוד לא נוח.

עיסוי בהוד השרון עד הבית , העיסוי הכי מומלץ בשבילי

לכל אחד מתאים סוג עיסוי אחר יש כאלו אוהבים עיסויים חזקים יותר ויש כאלו אוהבים עיסויים חלשים יותר אנו נתאר כמה סוגי עיסויים

  • מסאג שוודי – זהו עיסוי מאוד נפוץ אצלנו והרבה לקוחות מבקשים עיסוי זה העיסוי מאופיין במגע רך יותר עדין ולא חזק העיסוי מאוד יעיל להרגעות לשחרור לרפיון וממש לשכוח מכל טרדות היום. העיסוי עוזר בהזרמת דם ולמפה לאיברינו בגוף ומביא לריפוי לשלהם . המעסה בעזרת תנועות מעגליות ,רכות ועדינות ובעזרת כפות ידיו והאמות יעסה וילוש את השרירים והאיברים בגופינו ,העיסוי מאוד כיפי ומומלץ כאמור למי שרוצה עיסוי מרגיע לא חזק לצבירת כוחות ואנרגיה להמשך השבוע . העיסוי מתבצע עם שמן ובבגדים תחתונים . העיסוי נעשה על מיטת עיסוי מיוחדת שאותה יביא המעסה עמו.
  • מסאג רקמות עמוק – בשונה מעיסוי שוודי כאם העיסוי הוא יותר חזק עיסוי המגיע עד לרקמות היותר עמוקות של גופינו  העיסוי יעיל מאוד בפתרון מכאובים בשחרור שרירים תפוסים ,ומתוחים .המעסה ישתמש  בפרקי היד האמות כפות ידיו על מנת לעסות בצורה עמוקה חזקה וממוקדת איברים בגוף. העיסוי מתאים בדרך כלל לספורטאים לעוסקים בפיתוח גוף אבל לא רק .הרבה לקוחות מבקשים מאיתנו עיסוי חזק עיסוי שמרגישים טוב טוב .וזה העיסוי הכי מתאים להם .העיסוי מבצע עם שמן ובבגדים תחתונים העיסוי נעסה על מיטת טיפול מיוחדת.
  • מסאג אבנים חמות – מסאג מענק במיוחד וניתן לשלב אותו ביחד עם כל עיסוי אחר שוודי או רקמות עמוק , העיסוי כולל אבני מאגמה חמות אותם מניח המטפל על העור, המטפל מחמם את האבנים קודם לכן והחום המועבר מהאבנים לגוף יוצר תחושת רגיעה וכיף של ממש , האבנים עצמן עוזרות להוצאת אנרגיות שליליות מהגוף
  • טיפול בכוסות רוח – טיפול שתורם רבות לריפוי לטיפול בשרירים תפוסים ומכאובים. הטיפול כולל כוסות מיוחדות העשויות או מזכוכית או מסיליקון. המטפל מניח את הכוסות על העור ויוצר שאיבה וואקום בכוסות באזור המטופל הוואקום יוצר הזרמת דם לאזור ומביא לשחרור וריפוי האזור .הטיפול משאיר שטפי דם על המקום העובר תוך כמה ימים. טיפול שניתן לשלב אותו ביחד עם עוד עיסוי כמו שוודי למשל .
  • טיפול רפלקסולוגיה – טפול רפלקסולוגי מעבר מהיותו טיפול מאוד מפנק הנו תורה ממש משל עצמה וזוהי תורת עיסוי כף הרגל .התורה מספרת שאיבר כף הרגל הנה מפת השתקפות לכל איבר ואיבר בגופינו ,על ידי לחיצה במקומות מסוימים בכף הרג לאנו נביא לרפוי שלהן בגוף , עצם הלחיצה והעיסוי תביא לתנועה ולזרימת דם ולימפה תתרחשנה פעולות עצביות גם שלבסוף יביאו לריפוי ורגיעה. אם למשל נלחץ על הבוהן נביא לריפוי ושחרור באזורים כמו המוח והראש ואם נלחץ על צידי כף הרגל נביא לשחרור בירכיים , אם נלחץ על אזור מתחת לאצבעות אזור נביא לשחרור באזור העיניים והאוזניים ,אם נלחץ באזור מתחת לבוהן נביא להשפעה חיובית  באזור הלב . הטיפול הרפלקסולוגי יתבצע על מיטת טיפולים מיוחדת או על כסא מיועד לזה .

כך תתבצע ההזמנה,ומה קורה שהמעסה מגיע אלינו

אוקי התקשרתם אלינו על מנת להזמין עיסוי בהוד השרון עד הבית קודם כל נשאל אתכם מהו מין המטפל המועדף כלומר האם מעסה גר או אישה לאחר מכן נשאל אתכם לכמה זמן אתם מעוניינים שהטיפול יימשך  עוד נשאל אתכם האם ישנם בקשות מיוחדות אותם תרצו ולבסוף נתאם את הפרטים של מועד הטיפול  והכתובת שלכם. כעת מה שנותר לעשות הוא לשבת על הספה בניחותא ולהמתין שלווה למעסה שיגיע

אז המעסה אכן הגיע אלינו ודבר ראשון הוא יציג עצמו וישאל היכן אתם מעוניינים לעשות את הטיפול האם זה בסלון או בכל חדר אחר ,מאחר וכבר הכנתם את האווירה הקסומה אז כל מה שנותר למעסה לעשות הוא לפתוח את מיטת הטיפולים המיוחדת ולפרוס עליה סדין נקי. המעסה יבקש מכם לשכב על המיטה ולהישאר בבגדים תחתונים במידה ואתם עושים טיפול עם שמן. המעסה יכסה את גופכם בעזרת מגבת נקייה או סדין ויחשוף רק את האיברים שהוא מעוניין לעסות. העיסוי יימשך בהתאם למה שהזמנתם יכול להיות 60 דקות או יותר. לבסוף בסוף הטיפול אין צורך לקום מיד אלה להישאר שכובים ולתת לגוף שלנו לזמן שלו להתאקלם ואז נקום לאט לאט. חשוב ביותר ! אין צורך להתבייש מהמטפל ואם יש בקשה מיוחדת אז לומר לו כמו שיש אזורים שאתם מעדיפים שלא יטפל או שהמגע צריך להיות חזק יותר או חלש יותר. נו בהחלט בטוחים שתהנו מהטיפול ולכל שאלה ניתן לפנות בטלפון או בכפתור הוואטס , ניתן כמובן לשאול את המעסה עצמו.

 

עיסוי יכול להיות לא רק עד הבית אלה גם באירועים משמחים של חברים  או ארגונים וחברות. אנו מספקים מטפלים לאירועים ונשמח לשלוח לתאם מעסים ומעסות כנדרש לאירוע.

תפריט נגישות