mobile

עיסוי בגני תקווה עד הבית

תודה שקפצתם לבקר , אם הגעתם לכאן כנראה שאתם מחפשים עיסוי עד הבית בגני תקווה.עיסוי זו הדרך נפלאה לדאוג לבריאותכם ולפנק עצמכם. ניתן למצוא באתר שלל סוגי עיסויים שאותם אפשר להזמין עד הבית כמו עיסוי שוודי מפנק או עיסוי רפואי או עיסוי רקמות עמוק ועוד.אם אתם חוגגים בשתיים אפשר להזמין עיסוי זוגי עד הבית ,אפשר גם להזמין שובר מתנה מפנק ולהעניק ליקרים לכם.כל מה שעליכם לעשות הוא להתקשר אלינו בטלפון באתר או לפנות אלינו באמצעות כפתור הוואטס אפ. אנו נשמח לקבל את פנייתכם לתאם עבורכם מטפל או מטפלת לשביעות רצונכם.

עיסוי בגני תקווה עד הבית – אתם לא לבד

גני תקווה הינה עיר במחוז מרכז בישראל בבקעת אונו סמוכה לקריית אונו ולפתח תקווה. בגני תקווה גרים למעלה מ 20 אלף איש ורבים מתושבי גני תקווה הזמינו מאיתנו עיסוי עד הבית לשביעות רצונם. אנו ערים לביקוש גדול של מעסים באזור גני תקווה עד הבית והתכוננו מבעוד מועד על מנת לספק ביקוש זה, כך שמתי שתזמינו מאיתנו עיסוי עד הבית תהיו בטוחים שנוכל למצוא עבורכם מעסה מתאים או מתאימה.

למה כדאי להזמין עיסוי עד הבית בגני תקווה

לעיסוי עד הבית יש הרבה יתרונות ואנו נמנה אותם כעת.

  • עיסוי עד הבית האפשרות הכי זולה – אם בחרתם עד הבית תופתעו גלות שזוהי האפציה הזולה ביותר מבין ללכת לספא או לעיסוי בבית מלון
  • המקום הכי נוח לעשות עיסוי – מנסיונינו עם המון לקוחות המקום הכי נוח לעשות עיסוי זה בבית! זהו המקום בו אתם מרגישים הכי חופשי , אתם יכולים להתלבש איך שבא לכם יכולים להתנהג בחופשיות, ועם קצת יצירתיות אתם יכולים להפוך את הבית שלכם לספא של ממש ,כמו לשים מוסיקה שאתם אוהבים או להדליק נרות מתאימים או קטורת אפילו לריח נעים, אפשר לעמעם אורות ועוד אלמנטים אשר הופכים את זמן העיסוי לרגע קסום ויפה.
  • חיסכון בעלויות – בעיסוי עד הבית בגני תקווה המעסה מגיע אליכם וכך את חוסכים בעלויו כמו עלות הדלק בנסיעה למקום העיסוי הלוך חזור , או עלויות חניה ולאלו שיש ילדים אתם חוסכים עלויות שמרטפות.
  • חיסכון בזמן – בטוח הזמן שלכם הינו דבר יקר מאוד, כאמור בעיסוי עד הבית המעסה מגיע אליכם הביתה בזמן שקבעתם איתו מראש , אתם מבצעים את העיסוי ופנויים לשאר העיסוקים שלכם.אין צורך לבזבז זמן בהגעה למקום העיסוי ,אין צורך לבזבז זמן בפקקים במציאת חניה והמתנה זמן יקר במקון העיסוי לתורכם.
  • המעשה הכי חכם שתוכלו לעשות בשביל גופכם – חשוב לקבל עיסוי אבל חשובה הדרך כיצד אתם מתייחסים לגופכם אחרי עיסוי , למשל חשוב אחרי עיסוי לשתות משהו חם או קר להחזיר את הנוזלים לגוף , לעשות אמבטיה טובה לניקוי השמן שנותר מהגוף, וללכת לנוח ישר אחרי..לכן המקום הכי מתאים להעניק לגופכם דברים אלו הוא ללא ספק הבית
  • המטפלים הכי מקצוענים – בעיסוי עד הבית התגמול למעסה הוא הכי גבוהה ואנו יודעים שמעסה שמתוגמל היטב ומרוצה  יעניק את העיסוי הכי טוב ללקוח.

עיסוי עד הבית בגני תקווה – כיצד מתנהלת ההזמנה?

החלטתם שאתם רוצים להזמין עיסוי עד הבית בגני תקווה ויצרתם עימנו קשר, אנו נשאל אתכם תחילה האם אתם מעדיפים מטפל או מטפלת , נשאל אתכם גם מהו הזמן המועדף עליכם, והאם הטיפול הוא ליחד או זוגי.עם המידע הזה אנו נחפש עבורכם מטפל או מטפלת מתאימים  ניצור עמכם קשר ונקבע את מועד העיסוי הרצוי לכם .אנו נמליץ לכם לדאוג לסביבת עיסוי שקטה כך שלא יפריעו לכם טלפונים או כל דבר אחר בזמן העיסוי.

המעסה כבר בדרכו אליכם כיצד עלינו להתכונן ?

המעסה כברמגיע אליכם בזמן שקבעתם עימו ,והוא נמצא מעבר לדלת , אתם תקבלו אותו בנעימות והוא יצג עצמו, אתם תובילו אותו למקום שבחרתם לעשות העיסוי זה יכול להיות הסלון או כל חדר אחר בבית. המעסה יפתח את מיטת העיסוי שהביא עימו ויפרוס סדין נקי וחדש על מיטת העיסוי המעסה יבקש ממכם להשאר בבגדים תחתוניים ( אם זה עיסוי עם שמן ) ויניח או סדין עליכם , זה הרגע לספר למעסה כל בעיה רפואית שיש לכם עלמנת שידע לתכנן את העיסוי וכן האם יש לכם מקומות שתרצו שהמעסה יתמקד בהם כמו גב תחתון למשל או הרגליים,תרגישו חופשי לבקש מהמעסה אם אתם מעוניינים בעיסוי חזק או חלש יותר.בסיום העיסוי תשארו לשכב על המיטה לעוד קצת זמן לתת לגוף זמן "לעכל" את העיסוי , יש לשים לב לרדת בזהירות מהמיטה שכן רגליכם עדיין מלאות בשמן שנותר מהעיסוי.

זמן מגע – לא רק עיסוי עד הבית

זמן מגע יודעת לספק גם מעסים לאירועים ולמסיבות רווקות – אתם חוגגים אירוע ספרו לנו עליו ואנו נדע לתאם עבורככם את מספר המעסים המתאים עבור האירוע. חוגגים אירוע במשרד העבודה אנו יודעם להעניק עיסוי על כסא מושבו של העובד , זכרו עובד מרוצה זה עובד יעיל!!

 

תפריט נגישות