mobile

עיסוי בגן יבנה עד הבית

עיסוי בגן יבנה עד הבית תודה שקפצתם לבקר!

הגעתם לאתר זמן מגע וזה הזמן להתרשם מהאתר ולמצוא את מה שחיפשתם עיסוי בגן יבנה עד הבית , זמן מגע מתאמת בין מטפלים ומטפלות לבין לקוחות. הזמנת עיסוי באתר היא מאוד פשוטה כל שעליכם לעשות הנו ליצור עמנו קשר בטלפון או בכפתור הוואטס אפ, אפשר כמובן לשלוח אלינו הודעה ואנו נחזור אליכם בהקדם. השקיעו בעצמכם או פנקו את היקרים לכם והזמינו עיסוי בגן יבנה עד הבית , לעיסוי ישנם הרבה יתרונות ואנו נפרט עליהם בהמשך. ניתן להזמין עיסוי לעצמכם או עיסוי זוגי לחגיגה בשניים במקביל אפשר כמובן להזמין עיסוי לשניים אחד אחרי השני מאותה מטפלת או מטפל.

עיסוי בגן יבנה עד הבית אנחנו בהחלט נמצאים באזור!

גן יבנה הנה מועצה מקומית ונמצאת מזרחית לאשדוד , יש לנו מספר לא מבוטל של לקוחות הנמצאים בגן יבנה , אנו ערוכים על מנת לספק את הביקוש ההולך וגובר באזור זה. אנו עובדים עם לא מעט מעסים בגן יבנה ובכלל באזור כך שאנו בטוחים שבעת שתזמינו עיסוי בגן יבנה עד הבית תמצאו את מה שאתם מבקשים .

סוגי עיסויים ויתרונותיהן

קיימים לא מעט סוגי עיסויים וכל אחד מהם יתרונות משלו כל סוג עיסוי יכול להתאים לכל אחד אנו נפרט על כמה שיעזרו לכם לבחור :

עיסוי שוודי – תענוג לשחרור והירגעות

עיסוי נפוץ ופופולרי העיסוי מהוה אחוז מאוד גדול מסוגי העיסויים המוזמנים אצלנו וזאת בגלל היותו עיסוי מפנק מאוד וגם עוזר מאוד מבחינה בריאותית. העיסוי עצמו עיסוי רך עדין,  עיסוי לא חזק ויעיל מאוד לשחרור שרירים להרגעה לרפיון לשחרור מתחים ולחצים. המעסה בעזרת תנועות עגולות ורכות יעסה וילוש את האיברים והשרירים בגוף. העיסוי מאוד מומלץ לאלו שרוצים להירגע לשכוח מטרדות היום ולצבור כוח להמשך השבוע. העיסוי נכסה בעזרת שמן ומתבצע בבגדים תחתונים

עיסוי רקמות עמוק – עיסוי חזק שתרגישו

רוצים להרגיש באמת שעשיתם עיסוי ! הכירו את העיסוי רקמות עמוק עיסוי שמגיע לרקמות העמוקות של הגוף ! העיסוי חזק ממוקד ויעיל מאוד לריפוי מכאובים  לשחרור שרירים תפוסים ומתוחים. המעסה יתמקד במסת הגוף המלאה שרירים וישתמש במפרקיו אמות ידיו וכפות ידיו על מנת לעסות וללחוץ על שרירים בגוף בצורה ממוקדת תוך כדי השתמשות במשקל גופו. אתם בהחלט תרגישו את העיסוי כי הוא חזק והוא מיועד במיוחד לספורטאים ולאלה העוסקים בפיתוח גוף אבל לא רק. העיסוי מתבצע עם שמן ובגדים תחתונים.

עיסוי תאילנדי – תתכוננו להימתח למקומות שלא ידעתם שקיימים.

העיסוי עצמו הנו עיסוי שמתבצע ללא שמן בבגדים נוחים והוא בעצם עיסוי מתיחות ולחיצות. המעסה ילחץ אותכם וימתח אותכם ויגרום לשחרור ורפיון הגוף וגם לגמישות איברים בגוף. העיסוי לקוח מהמסורת במזרח הרחוק. העיסוי עצמו מאוד מהנה וכיפי והרבה לקוחות אמרו לנו שלראשונה הרגישו איברים שהרבה זמן לא הרגישו בעזרת המתיחות והלחיצות.

טיפול בכוסות רוח – יעיל מאוד לריפוי

הטיפול בכוסות רוח הנו טיפול נפלא העוזר במכאובים לשרירים תפוסים ומתוחים. הטיפול עצמו נערך בעזרת כוסות מיוחדות הנקראות כוסות רוח , הכוסות עצמם העשויות זכוכית או סיליקון מונחות על העור בנקודות מיוחדות וכואבות  הכוסות עצמן יונקות את האוויר סביבן ויוצרות וואקום מסוים שבעצם גורם לזרימת דם ממוקדת לאזור בו הן מונחות, זרימת הדם והאנרגיה מביאה לריפוי לשחרור. ניתן לשלב את הטיפול ביחד עם עוד עיסוי כמו העיסוי רקמות עמוק או העיסוי שוודי..הטיפול נעשה בבגדים תחתונים.

טיפול באבנים חמות – כלי מאוד מפנק.

טיפול מאוד ומפנק ומרגיע , האבנים אבני מגמה חמות מונחות על הגוף ומעבירות את החום לגוף מעבר החום עוזר לסילוק אנרגיות שליליות. שילוב החום  של האבנים והקור של הגוף נותן תחושה כיפית ומענגת מאין כמוה. ניתן לשלב את הטיפול כחלק מטיפול שוודי או רקמות עמוק . העיסוי מתבצע עם שמן בבגדים תחתונים.

רפלקסולוגיה – תורה שלמה בכף רגל.

היות וכף הרגל שלנו רגישה מאוד אז עיסוי כף הרגל נהפך לדבר מענג במיוחד. אבל לא די בכך תורת הרפלקסולוגיה שלעצמה הנה צורת מרתקת ועוצמתית במיוחד. התורה אומרת שכף הרגל שלנו הנה מפת השתקפויות  זאת אומרת שכל נקודה בכף הרגל הנה שיקוף של נקודה אחרת בגוף, על ידי לחיצה נכונה ועיסוי נביא לתנועה ולזרימת אנרגיה ודם לנקודות מתאימות בגוף וכך נביא לריפוי שלהן. כך למשל אם נלחץ על אזור הבהן נביא לריפוי בנקודות מסוימות באזור הראש והמוח , ואם נלחץ על האצבעות נביא לריפוי באזור העיניים והאוזניים, אם נלחץ על האזור מתחת לבהן נביא לריפוי באזור הלב. וכך הלאה והלאה. העיסוי התבצע על מיטת עיסוי מיוחדת בו המטופל שוכב על הגב והרגליים מופנות אל המטפל שיושב על כיסא. עיסוי והלחיצות מתבצעות בעזרת קרם מיוחד לעיסוי כפות רגלים.

עיסוי בגן יבנה עד הבית – מה קורה כאשר נתקשר אליכם?

לחצתם על כפתור החיוג באתר והחלטתם להתקשר אלינו , אנו כמובן נענה לשיחה נשאל לשלומכן, ונבקש כמה פרטים להמשך ההזמנה קודם כל נשאל האם אתה רוצים מטפל גבר או מטפלת אישה ,לאחר מכן נשאל לכמה זמן את מעוניינים לעשות את העיסוי ולאחר מכן נשאל אתכם למתי אתם מעוניינים את העיסוי כלומר שעה ותאריך. אנו נפנה למאגרי המעסים הגדולים שלנו וננסה למצוא לכם מטפל או מטפלת מתאימים. שימצא מעסה שכזה אנו כמובן ניידע אתכם ונקבע מועד לעיסוי. זהו זמן של כיף של ממש מחכים לכם מתי שהמעסה יגיע לביתכם.

עיסוי בגן יבנה עד הבית – מה קורה כאשר המעסה מגיע אלינו?

עכשיו המעסה כבר בדרך אליכם וכל רגע ידפוק על הדלת לכתובת שמסרתם לו , כאשר המעסה יגיע הוא יצג את עצמו ואתם תקבלו את פניו .אתם תבחרו את המקום כי מתאים לעיסוי בביתכם עם זה החדר או הסלון ,אתם תארגנו את הבית לאווירה מיוחדת ותדאגו שהיה שקט בזמן העיסוי אם זה להגיף תריסים או לכבות פלאפונים ועוד.. ברגע שהמעסה יגיע למקום בו בחרתם לעשות את העיסוי הוא יפתח את מיטת העיסוי שהביא עמו יפרוס עליה סדין מגבת נקיים. עם בחרתם לעסות עיסוי עם שמן תאמרו כמובן למעסה ותתבקשו להישאר בבגדים תחתונים. לאחר מכן תתבקשו לעלות על מיטת העיסוי המיוחדת ולהניח את הראש בפתח מיועד לכך. לפני העיסוי המעסה ישאל אתכם האם ישנם בעיות מיוחדות וזה הזמן שלכם לומר ולא להתבייש אם יש בקשות מיוחדות כמו שאתם מעוניינים בעיסוי חזק או חלש או שאתם מעוניינים שיתמקד באזורים מסוימים בגוף. או שכואב לכם באיזו שהיא נקודה. העיסוי עצמו יימשך בהתאם לזמן שהזמנתם אם זה 60 דקות או יותר וכמובן שאפשר להאריך את זמן העיסוי המקורי רק תגידו למעסה. אנו יותר מבטוחים שתיהנו ואם יש שאלה ניתן לפנות אלינו בטלפון או בכפתור הוואטס אפ או בהודעה שניתן לשלוח.

זמן מגע מפנקת לקוחות ע"י שובר מתנה עיסוי עד הבית , ניתן להזמין מאיתנו שובר מתנה ליקרים לכם ליום הולדת יום נישואין או כל אירוע אחר ואנו ננפיק במיוחד בשבילכן שובר מתנה עם ברכה מיוחדת

 

 

 

 

תפריט נגישות