mobile

עיסוי בגדרה עד הבית

ברוכים הבאים לאתר זמן מגע, חיפשתם עיסוי בגדרה עד הבית בהחלט הגעתם למקום הנכון! זמן מגע מספקת שירותי עיסוי לבתי לקוחות , תהליך ההזמנה הנו פשוט מאוד צריך ליצור עמנו קשר בטלפון או בכפתור הוואטס אפ , כמובן שאפשר להשאיר לנו הודעה ואנו נחזור אליכן בהקדם. תוכלו להתרשם באתר ממגוון עיסויים וללמוד עליהם. אנו נפרט בהמשך בקצרה על כל עיסוי ועיסוי.

גדרה הנה מועצה מקומית באזור השפלה, בגדרה מתגוררים כ 32 אלף תושבים ורבים מתושבי גדרה הזמינו ומזמינים שירותי עיסוי עד הבית מאיתנו , אנו התכוננו היטב ואנו עובדים עם שורה שלמה של מטפלים ומטפלות באזור זה .

 

 עיסוי בגדרה עד הבית – היתרונות שבהזמנת עיסוי!

  • עיסוי במקום הכי נוח – המקום הכי נעים ונוח לקבל עיסוי אין ספק שזהו הבית , שם אתם יכולים להתלבש איך שבא לכם אתם יכולים להתנהג בהכי נוחות ואיך שבא לכם ולסדר אותו איך שאתם רוצים לקראת עיסוי. עם קצת דמיון ויצירתיות ניתן ממש להפוך את הבית לספא , כך למשל ניתן לעמעם אורות לקראת העיסוי או ניתן לשים מוזיקה האהובה עליכם והמתאימה לעיסוי ,ניתן לשים נרות לאווירה מושלמת ואפשר לשים אפילו שמן ריחני או קטורות לניחוח מושלם.
  • חסכון בכסף – אין ספק שעצם זה שאתם לא יוצאים מהבית אתם חוסכים הרבה כסף, כך למשל חסכון בדלק על מנת להגיע למקום העיסוי, הוצאה נוספת הנה עלויות החניה  בהם מקומות רבים אליהם אתם צריכים להגיע אתם נדרשים לשאת בהוצאה זו , עלות נוספת למי שיש ילדים הנה שרותי שמרטפות ,כמובן שאם תישארו בבית עלות זו תיחסך מכם.
  • חסכון זמן – התנהלות נכונה הנה התנהלות בה אתם מייעלים את זמנכם היקר, אין צורך לבזבז זמן יקר על נהיגה למקום העיסוי הלוך וחזור כמו כן בזבוז זמן על מציאת מקום חניה ובחלק מהמקומות כמו בתי ספא או בתי מלון תאלצו לפעמים לחכות על מנת שיגיע תורכם לעיסוי. תוכלו לנצל את זמנכם בצורה המיטבית ביותר בכך שתישארו בבית תקבעו מועד להגעת המעסה לביתכם ולאחר העיסוי תוכלו להנות משינה טובה או להתפנות לעיסוקכם.
  • מסאז ברמה המקצועית הגבוהה ביותר – המעסים אתם אנו עובדים הם מהרמה הגבוהה ביותר , המעסים שלנו מלאי אנרגיה ומלאי כוח על מנת להעניק לכם את הטיפול המיטבי ביותר . לא כך תמיד הדבר בבתי מלון או ספא למשל שם המעסים צריכים לעשות כמות רבה של טיפולים ביום ועד שהם מגיעים להעניק  את הטיפול אליכם הם כבר עייפים וחסרי כוח . המעסים שלנו מתומחרים אחרת ואינם עושים המון טיפולים ביותר וכך הם יכולים להיות מרוצים וגם הלקוח בסופו של דבר .
  • התנהגות נכונה לאחר טיפול – אחד הדברים הכי קריטים הוא איך אנו מתייחסים לגופינו אחרי עיסוי, חשוב לתת לגופינו את הזמן והנוחות לעקל את העיסוי , אחד הדברים המומלצים הנו שינה טובה, וכמו כן אמבטיה חמה וטובה וכן לשתות הרבה. הכי נוח להעניק לעצמנו את הדברים הללו אם נעשה טיפול בבית .להבדיל למשל מעיסוי בספא שם אחרי העיסוי עליכם לנהוג הביתה כל השמן נמצא על גופכם ולהיתקע בפקקים דבר זה כאמור אינו מומלץ ולא נותן לגוף שלנו את זמן הרגיעה לו הוא זקוק כל כך.

עיסוי בגדרה עד הבית העיסויים שכדאי להזמין!

ישנם סוגים רבים ומגוונים של עיסויים שיוכלו לעזור לכם בבחירה של סוג עיסוי הרצוי לטיפול.

    • מסאג שוודי – באופיו עיסוי רך עדין ומלטף עיסוי מאוד פופולרי ומבוקש הרבה, העיסוי קליל ויעיל המיוחד להזרמת דם לחידוש אנרגטי בגוף  לרגיעה ושחרור מתחים. המעסה בעזרת תנועות רכות מעגליות ורכות ילוש ויעסה את השרירים ואיברי הגוף. העיסוי מתבצע בעזרת שמן ובבגדים תחתונים. לסיכום ,רציתם עיסוי להרגעות ולשחרור מתחים ,לשכוח מטרדות היום ולצבירת כוח ואנרגיה לשאר השבוע בחרו בעיסוי שוודי.
    • מסאג רקמות עמוק – כשמו כן הוא עיסוי החודר לרקמות העמוקות של הגוף , עיסוי חזק עמוק ,עיסוי אחד כזה שמרגישים , עיסוי המותאם בעיקר לספורטאים ולשרירנים אבל לא רק. העיסוי יעיל בפתרון מכאובים בשחרור שרירים תפוסים בהזרמת דם ואנרגיה למקומות נקודתיים. המעסה ישתמש במפרקיו באמות וכפות ידיו על מנת לעסות ללוש וללחוץ על השרירים והאיברים. העיסוי מתבצע עם שמן ובבגדים תחתונים.
    •  טיפול רפלקסולוגיה – תורת הרפלקסולוגיה מתארת שכף הרגל היא מפה של השתקפויות לאיברינו בגוף כלומר כל נקודה בכף הרגל  משקפת איבר אחר בגוף. על ידי לחיצה בנקודה מסוימת נביא לשחרור ולריפוי איבר מסוים בגוף. כך למשל האזור מתחת לבהן מסמן את הלב ,והאזור מתחת לשאר האצבעות מסמן את האוזניים והעיניים. האזור בצידי כף הרגל מסמן את הירכיים והבהן עצה מסמן את הראש והמוח. המעסה , הרפלקסולוג יניע את כף הרגל והתנועה תיצור הזרמת דם ולימפה ,שליחת אותות עצביים ,הפרשת הורמונים לכל אזורי ההשתקפויות. כף הרגל מאוד רגישה ומכאן שהעיסוי בהחלט מורגש ומאוד כיפי. העיסוי נעשה על מיטת טיפולים מיוחדת אבל ניתן לעשותו גם על כיסא .
    •  טיפול בכוסות רוח – כלי טיפולי מעולה ,כוסות הרוח העשויות מזכוכית או סיליקון מונחות על גב המטופל בנקודות מסוימות ובעצם יונקות את האוויר ויוצרות וואקום על האזור בו הן מונחות הוואקום בעצם מזרים דם לאזור ומרפא את המקום. אפשר לשלב את עיסוי כוסות הרוח כחלק מהטיפול  העיסוי הכללי. העיסוי נעשה ללא שמן בבגדים תחתונים
    • מסאג תאילנדי – עיסוי מהמסורת העתיקה במזרח הרחוק ,עיסוי שהוא בעצם עיסוי מתיחות ולחיצות , המעסה ילחץ וימתח אותכם למקומות חדשים על מנת לשחרר את השרירים למתוח אותם והביא להגמשתן. העיסוי יעיל להרגעות לשחרור ולריפוי כאבים ושרירים תפוסים , העיסוי נעשה ללא שמן ,ובבגדים נוחים,בדרך כלל העיסוי נעשה על מזרון מיוחד אבל אפשר לעשותו גם על מיטת טיפולים.

עיסוי בגדרה עד הבית עכשיו זה הזמן להתחיל להנות!

ברגע שייצרתם עמנו קשר אנו נשאל אותכם האם את מעדיפים מטפל או מטפלת , אחרי שבררנו זאת , נשאל אותכם באיזה שעה ותאריך אתם מעוניינים , לבסוף נשאל אותכם לכמה זמן אתם מעוניינים לעשות את הטיפול ונקבע לכם את המחיר בהתאם למחירון עיסוי עד הבית הנהוג באתר. בדרך כלל לקוחות מזמינים ל 60 דקות אבל אפשר כאמור יותר . כעת מה שנותר לכם לעשו הוא לשבת בנוח על הספא ולהמתין למעסה שיגיע, ההנאה בדרך אליכם!!

כשהמעסה יגיע אליכם לעיסוי בגדרה עד הבית  הוא יפתח את מיטת העיסוי ויפרוס עליה סדין נקי , אתם תתבקשו להישאר בבגדים תחתונים ( אם הזמנתם עיסוי עם שמן ) ותתבקשו להניח את הראש בפתח המיוחד המיועד לכך, המעסה יכסה אתכם בסדין או מגבת יחשוף רק את החלק שהוא מעוניין לעסות , העיסוי יימשך 60 דקות או יותר בהתאם למה שהזמנתם. חשוב! אל תתביישו ואם בקשה מיוחדת כמו למשל האם אתם רוצים עיסוי חזק או חלש או האם אתם מעוניינים שהמעסה יתמקד בחלק כזה או אחר בגוף פשוט בקשו זאת מהמעסה. זהו בטוחים שתיהנו וטוב עשיתם שדאגתם לבריאותכם והנאתכם. לכל שאלה ניתן ליצור קשר עמנו בטלפון או בכפתור הוואטס אפ אפשר כמובן לשאול את המעסה שיגיע.

רוצים להפתיע את היקרים לכם בשובר מתנה עיסוי עד הבית תוכלו להזמין שוברי מתנה אצלנו ואנו ננפק לכם שובר.

 

תפריט נגישות